Northern e'Motion @ Kuusisaari, Oulu 14.5.2005 @ Oulu

55 posts, 3 pages, 13,242 views

Marcus Maison

Posts: 505

#41 • • Marcus Maison Armada Music
Ihan hyvät bileet oli ja kuvia tulee myöhemmin jos niistä edes yksikään onnistui, jäi nimittäin kamerapidike Kiinaan. Hyvältä paikalta niitä kuvia pääsi ainakin ottamaan. :)
Pink_Calibra

Posts: 8

#42 • • Pink_Calibra
Mä jo surin kun tulin vähän myöhässä, et meni bileet ihan sivu suun, mut neon kyllä tykitti*plur*
Mä olin ihan tunnelmoissa vielä töissäki(sunnuntaitöitä...*igor*)....
Pink_Calibra

Posts: 8

#43 • • Pink_Calibra
Tulipa muuten mieleen... keitä ne esitanssijat on? tai siis miten sellaiseksi tullaan....?... mun lapsuuden haave..*blush*
Carmal

Posts: 15

#44 • • Carmal Club Therapy
Meidän tuo koreograafikko vastaa niistä puuhista. Hän on itse etsinyt esitanssijat meille, tehnyt vaatteet heille jne. :)
ee102

Posts: 775

#45 • • Edited ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Täytyy vielä sanoa näin kun alkaa olla viikonlopusta toipunu, että siis aika huuli pyöreänä oli noissa bileissä, kun tuli niin uskomattoman hyvää musiikkia koko ajan - aika justiinsa mun makuun kyl. Isot kiitokset järjestäjille ja soittajille. Kyllä nuo bileet silti pääsi mut yllättämään positiivisesti, vaikka odotuksetki oli korkealla.

Oli paljon porukkaaki, mikä oli mukava asia myös ja se että tunnelma oli tanssilattialla jotenki NIIN hyvä ja iloinen. Valaistus oli mun mielestä aika sopiva, ja samoin myös rakennuksen lämpötila. Kerranki oli bileissä riittävän viileää mun menoon. Kaverit kyl valitteli kylmyyttä, mutta ne ei sit kai tanssinu tarpeeks, koska mul oli kyl koko illan tosi kuuma, vaikka suht. vähissä vaatteissa siellä hilluinki! *hih* Käytiinpä siinä yhen kaverin kaa ulkonaki tanssimassa.

Neonin setti kyllä vielä kruunasi koko illan - aivan mahtavaa tykitystä. *iloinen* Mutta tosiaan harvinainen ilta meikäläiselle, kun koko illan tuli sellaista musiikkia, että tuntu, että oli melkein pakko vaan tanssia ja fiilistellä koko ajan musiikin mukaan. Alakerrassakin tuli käytyä tanssimassa, ja sielläkin oli kyllä hyvä meno, vaikka enimmäkseen itse viihdyin tuolla trancepuolella yläkerrassa. Tuttuja näin ihan todella paljon. Paljon näkyi sellaisia tuttujakin, joita ei ollut näkynyt bileissä aikoihin. Ei vaan sitten kerennyt niitäkään kunnolla jututtaa ku oli niin pyörällä päästään. *iihhih*

No niin, nyt olen, ihan tosissaan muuten, kehunut nuo bileet maasta taivaaseen niin kai tässä vois jotain kehittämisen varaakin yrittää löytää. *hihu**ding* Ei vaan kyl tuu mieleen muuta ku se, että bileet kesti ihan liian vähän aikaa. Oisin mielellään käyny vielä aamubileissäki vaikka ku tollanen meininki. Oli sekin ikävä, että siinä jouduttiin olemaan niin tiukkapipoja milloin musiikki piti lopettaa eikä voitu edes kahden biisin verran joustaa - tai vaikka vain yhden.

Valokuvia odotellessa. *vink*


Edit: Todellakin, missähän voitaisiin pitää aamubileet Oulussa? Se paikka kai siinä varmaan tulisi ongelmaksi, vai mitenkähän? Olen kyllä melko varma, että näille bileille ois voinu olla mahdollistaki pitää aamubileet. Porukkahan jakautui joka tapauksessa sitten jatkoilemaan pienemmissä porukoissa. Varmasti olisi siis kävijöitä riittänyt.

Ja tosiaan, lipun hinnat saa minunkin puolesta olla vaikka korkeammat, jos siten saadaan yhä enemmän tällaisia isoja bileitä - mielellään pidempine kestoineenkin. *vink*
Tornadoz

Posts: 121

#46 • • Tornadoz
phew, kotona väsyneenä mutta onnellisena. Bileet onnistuivat mitä parhaiten ja bilettäjiäkin oli paikalle saapunut erittäin hyvin. Iso KIITOS kaikille bileissä soittaneille artisteille ja paikalle saapuneille ihmisille, tämä ei olisi ollu mahdollista ilman teitä. *hymy*. Ja kiitos myös Fedin porukalle!

Kuvia on tullossa täältäkin, kunhan AlexS selviää risteilyltään *hih*
mza

Posts: 2,954

#47 • • mza Erikoismies erikoistehtävässä
Olihan ne onnistuneet partyt.*hymy*
Neonia mentiin kuuntelemaan ja Neonia kuuneltiin välillä hieman tanssahdellenkin.*jiihaa*
FED, kiitos ja kumarrus!

anis, 15.5.2005 08:09:
.. Ja Matista tuli monta hyvää kuvaa "esitelmääni"..*nauru* *vink*


Joo tais tulla tosi "hyviä" kuvia*nauru*
...ja "esitelmästä" viitonen?
RayKi

Posts: 19

#49 • • RayKi nnnn

Pink_Calibra, 16.5.2005 09:01:
Tulipa muuten mieleen... keitä ne esitanssijat on? tai siis miten sellaiseksi tullaan....?... mun lapsuuden haave..*blush*


Yks niistä oli mun kaveri/kämppis. Joskus syksyllä oli koetanssit ja sitä kautta se pääsi, pari niistä oli sitte hänen kavereitaan joita hän myöhemmin vissiin pyysi mukaan kun oli tarvetta.. ei kai se hankalaa ollu..*hymy* en kyllä muista mistä se sen koetanssijutun löysi.. Mutta ei se mun kaverikaan ollu aikaisemmin erityisen paljon tällasissa bileissä käyny, riittä kun on halu tanssia*hihu*

--
mmm

RayKi

Posts: 19

#50 • • RayKi nnnn
Niinhän se on, että kaiken hyvän pitää aina välillä loppua*nyyh* Ei kai siitä voi syyttää kuin tuota perhanan kelloa joka ei tajua kulkea fiiliksen mukaan*nauru*
Täytyy kyllä sanoa että Neonin työskentelyä oli lähes yhtä nautinnollista katsoa kuin soittoa kuunneella! Tässähän tulee ihan hymy huuleen kun muutenki rupiaa tuota iltaa taas miettimään, kiitos kiitos kaikille jotka vaivaa näkivät meitä kaikkia tanssitaakseen*kiitoskiitos*

--
mmm

Max Dee

Posts: 403

#51 • • Max Dee Wavedata Records / Warp Gate

RayKi, 17.5.2005 15:09:
---
Pink_Calibra, 16.5.2005 09:01:
Tulipa muuten mieleen... keitä ne esitanssijat on? tai siis miten sellaiseksi tullaan....?... mun lapsuuden haave..*blush*

---

Yks niistä oli mun kaveri/kämppis. Joskus syksyllä oli koetanssit ja sitä kautta se pääsi, pari niistä oli sitte hänen kavereitaan joita hän myöhemmin vissiin pyysi mukaan kun oli tarvetta.. ei kai se hankalaa ollu..*hymy* en kyllä muista mistä se sen koetanssijutun löysi.. Mutta ei se mun kaverikaan ollu aikaisemmin erityisen paljon tällasissa bileissä käyny, riittä kun on halu tanssia*hihu*



nehän oli alku keväällä 2004 ennen ensimmäisiä ClubZone bileitä tais olla tammikuussa. Jos vain homma kiinostaa niin pistäkää privaa tulemaan niin välitän tiedot henkilölle joka noista vastaa meillä. sen verran kuitenkin pitää sanoa että kaikki meillä on mukana ilman palkkaa, mutta olemme aina muistaneet mukana olleita jotenkin
Pink_Calibra

Posts: 8

#52 • • Pink_Calibra
Joo kyllä TOSIAANKIN ois kiinnostusta!*plur*pitää vaan saada vielä vähä joulumahaa pois, ennenku kehtaan kertoa kiinnostukseni ääneen*iloinen*
Siméon

Posts: 4

#53 • • Siméon
Olipas kyllä huippu bileet! Tahtoo lisää!!!!!!!!!!*jiihaa*
Neon kyllä pukkas sellasta settiä että alta pois!*kiitoskiitos*
Hienoa että tänne pohjosemmaskin tulee tällästa menoo
ko on aika kyllästynyt tohon normaali baari meininkiin.. *eiei*
AlexS

Posts: 1,389

#54 • • AlexS kummasetä
Anteeksi pieni viivästys kuvien osalta. Suurin osa kuvista ei kelvannut klubitukseen (en tiedä tuleeko niitä tänne ollenkaan). Tässä kuitenkin koottuna kuvia tapahtumasta seuraavilta kuvaajilta: maku, Tornadoz, vatCain, AlexS

http://ktc.klaanit.net/ne/

Lisää kuva/videolinkkejä löytyy mm. Kaamoksen NTF forumilta: http://kaamos.org/ntf

Itse illasta vielä...
Todella hyvin olivat Oulun pojat onnistuneet ja etenkin pääsali oli upeata katseltavaa. Alkukoleus katosi todella nopeasti, vaikka en ehtinytkään heilua kovin montaa askelta lattialla. Cosmarin ja Slusnik Lunan setit tuli kuunneltua aika tarkkaan. Tykkäsin, ja paljon! Etenkin SL:n lopetus, La Vesta Kaza oli henk.koht. yksi illan kohokohdista Gatewayn soittaman Cafe Del Marin ohella. Neon näytti saavan kuitenkin kovimmat tohinat aikaan lattialla...tuskin jäi yksikään polkka-fani kylmäksi*hymy* Joka kerta kun vierailin alakerrassa, oli lautasella joku messevä breiksu-raita*super* Jälkeen päin harmittaa ettei ehtinyt kuulla esim. seron kehuttua settiä juuri lainkaan*igor*

Toivon mukaan pystytään FED-porukalla järjestämään samantasoisia ja
yhtä näyttäviä tapahtumia vielä jatkossa. Halua on! Kiitokset koko muulle FED-posselle! *piis*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

VEA

Posts: 10

#55 • • VEA
näin viikon jälkeenkin voi vielä hehkuttaa noita kuuskan bileitä!! oli niin kivaa.. kuvista sen verran et myöskin olen yrittäny laitella muutaman kerran tänne, mut yllätys... ei tunnu onnistuvan...*nyyh*

--
kiksuuuuuu...