55 posts, 3 pages, 17,192 views
)....
Käytiinpä siinä yhen kaverin kaa ulkonaki tanssimassa.
Mutta tosiaan harvinainen ilta meikäläiselle, kun koko illan tuli sellaista musiikkia, että tuntu, että oli melkein pakko vaan tanssia ja fiilistellä koko ajan musiikin mukaan. Alakerrassakin tuli käytyä tanssimassa, ja sielläkin oli kyllä hyvä meno, vaikka enimmäkseen itse viihdyin tuolla trancepuolella yläkerrassa. Tuttuja näin ihan todella paljon. Paljon näkyi sellaisia tuttujakin, joita ei ollut näkynyt bileissä aikoihin. Ei vaan sitten kerennyt niitäkään kunnolla jututtaa ku oli niin pyörällä päästään. *iihhih*
Ei vaan kyl tuu mieleen muuta ku se, että bileet kesti ihan liian vähän aikaa. Oisin mielellään käyny vielä aamubileissäki vaikka ku tollanen meininki. Oli sekin ikävä, että siinä jouduttiin olemaan niin tiukkapipoja milloin musiikki piti lopettaa eikä voitu edes kahden biisin verran joustaa - tai vaikka vain yhden.
. Ja kiitos myös Fedin porukalle!

anis, 15.5.2005 08:09:
.. Ja Matista tuli monta hyvää kuvaa "esitelmääni"..![]()
Pink_Calibra, 16.5.2005 09:01:
Tulipa muuten mieleen... keitä ne esitanssijat on? tai siis miten sellaiseksi tullaan....?... mun lapsuuden haave..
en kyllä muista mistä se sen koetanssijutun löysi.. Mutta ei se mun kaverikaan ollu aikaisemmin erityisen paljon tällasissa bileissä käyny, riittä kun on halu tanssia*hihu*
RayKi, 17.5.2005 15:09:
---
Pink_Calibra, 16.5.2005 09:01:
Tulipa muuten mieleen... keitä ne esitanssijat on? tai siis miten sellaiseksi tullaan....?... mun lapsuuden haave..
---
Yks niistä oli mun kaveri/kämppis. Joskus syksyllä oli koetanssit ja sitä kautta se pääsi, pari niistä oli sitte hänen kavereitaan joita hän myöhemmin vissiin pyysi mukaan kun oli tarvetta.. ei kai se hankalaa ollu..en kyllä muista mistä se sen koetanssijutun löysi.. Mutta ei se mun kaverikaan ollu aikaisemmin erityisen paljon tällasissa bileissä käyny, riittä kun on halu tanssia*hihu*