Päivän uutinen

2,987 posts, 150 pages, 1,223,233 views

Anselmi

Posts: 2,578

#1701 • • Anselmi And sell me

gnomex, 16.6.2008 18:42:
Poliisin yli ajaneelle 3,5 vuotta vankeutta

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/1135237229134
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200806160131848_uu.shtml
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1545193

Haistappa oikeuslaitos vittu!

Jätkähän kuitenkin katuu ja on vakavana ja hei, on sentään AMK-OPISKELIJA! Eihän sellaista voi tuomita ankarasti!

Muutan Kiinaan, siellä rikolliset kärsii *piis*

Ja samaan aikaan talousrikollinen saa vuoden pidemmän tuomion:
http://www.yle.fi/uutiset/24h/id93758.html


Tuo tuomio oli kyl melkoista bullshittia ja perustelut vielä enemmän. Suomen oikeuskäytäntö
tukee jostain ihmeen syystä rikollista käyttäytymistä erittäin lahjakkaasti. Helpoimalla
taitaa edelleenkin päästä jos kavaltaa kymmeniä miljoonia tai ajaa kännissä jonkun yli.

--
sen pituinen se

Avatar
#1702 • • Edited REivaaja Guest
Helppo syyttää oikeuslaitosta kun valamiehet, eli kansa päätti syyllisyydestä. Jos kansa olisi ollut muuta mieltä olisi tuomari varmasti pistänyt elinkautisen. Näin tällä kertaa...

Kiinassa kansa kärsii samassa suhteessa...

-M
Avatar
#1703 • • Edited gnomex Guest

REivaaja, 18.6.2008 11:47:
Helppo syyttää oikeuslaitosta kun valamiehet, eli kansa päätti syyllisyydestä. Jos kansa olisi ollut muuta mieltä olisi tuomari varmasti pistänyt elinkautisen. Näin tällä kertaa...


Nyt ei olla USA:ssa.

Kyseisessä käsittelyssä oli tuomari ja kolme lautamiestä. Tuomarilla on 2 ääntä ja lautamiehillä kullakin 1. Tässä tapauksessa kaksi lautamiestä oli tapon kannalla ja tuomari ja yksi lautamies törkeän kuolemantuottamuksen kannalla joten kuolemantuottamus voitti 3-2.

Lautamiehet ovat suht taviksia.

Joten "taviksistahan" enemmistö oli tapon kannalla.


Iltalehti, Iltasanomat:
Käräjätuomari sekä yksi lautamies olivat Kujanpäälle lievemmän vaihtoehdon eli törkeän kuolemantuottamuksen kannalla. Kaksi muuta lautamiestä tulkitsivat teon tapoksi.

Avatar
#1704 • • Edited REivaaja Guest

gnomex, 18.6.2008 11:59:
---
REivaaja, 18.6.2008 11:47:
Helppo syyttää oikeuslaitosta kun valamiehet, eli kansa päätti syyllisyydestä. Jos kansa olisi ollut muuta mieltä olisi tuomari varmasti pistänyt elinkautisen. Näin tällä kertaa...
---

Nyt ei olla USA:ssa.

Kyseisessä käsittelyssä oli tuomari ja kolme lautamiestä. Tuomarilla on 2 ääntä ja lautamiehillä kullakin 1. Tässä tapauksessa kaksi lautamiestä oli tapon kannalla ja tuomari ja yksi lautamies törkeän kuolemantuottamuksen kannalla joten kuolemantuottamus voitti 3-2.

Lautamiehet ovat suht taviksia.

Joten "taviksistahan" enemmistö oli tapon kannalla.


Anteeksi. Lautamiehet.

Ja voihan sen noinkin laskea...
-M

Anselmi aukoo päätään blablabla



Ja Anselmi. Voi vittu sä olet tyhmä. Takerrut pikkuseikkaan koska olemme eri mieltä. Eipä siinä muuta, mutta vittuiluun se ei riitä.
Anselmi

Posts: 2,578

#1705 • • Edited Anselmi And sell me

REivaaja, 18.6.2008 12:00:
Ja Anselmi. Voi vittu sä olet tyhmä. Takerrut pikkuseikkaan koska olemme eri mieltä.


*nauru* etköhän sä edusta tääl lahjakaasti jo ilman mun pikkuseikkoihinkin takertumistakin.

Joten jatka ihmeessä.

--
sen pituinen se

Avatar
#1706 • • Edited REivaaja Guest

Anselmi, 18.6.2008 12:10:
---
REivaaja, 18.6.2008 12:00:
Ja Anselmi. Voi vittu sä olet tyhmä. Takerrut pikkuseikkaan koska olemme eri mieltä.

---

*nauru* etköhän sä edusta tääl lahjakaasti jo ilman mun pikkuseikkoihinkin takertumistakin.
'Aika moni on sut norettanu, tiedätkö itsekkään kuinka moni?'
Joten jatka ihmeessä.


No mä en olekkaan selkärangaton popularisti. Mä en pelkää sanoa mielipiteitäni sen takia että joku ei siksi ehkä tykkää musta. Silloin ne ei tykkäis muutenkaan. (Nyt on sullakin tilaisuus norettaa.) Se nyt vaan on fakta että suurin osa ihmisistä on tyhmiä, minä mukaan lukien. Tosin älykkäämmältä ei muualla tunnu... Sait miettiä vastaustas kolme kertaa :D

Mä en ikäväkseni ole kasvanu plurrin täyttämässä tynnyrissä ja siitä kärsin kovin :,(
Sodan runtelema maa voisi olla ehkä se mun paikka...
Tosiasia on kuitenkin se että mä uskallan mennä luodin eteen aatteitteni vuoksi. Uskallatko sä?

Ja ei, et olisi tehnyt palvelusta jättämällä ton nore jutun. Olen ihan tietoinen siitä.
Avatar
#1707 • • Edited REivaaja Guest

Anselmi, 18.6.2008 12:10:
---
REivaaja, 18.6.2008 12:00:
Ja Anselmi. Voi vittu sä olet tyhmä. Takerrut pikkuseikkaan koska olemme eri mieltä.

---

*nauru* etköhän sä edusta tääl lahjakaasti jo ilman mun pikkuseikkoihinkin takertumistakin.

Joten jatka ihmeessä.


Meidän ero on siinä että mä en inhoa sua (et vaan osaa). Jos mä nään jotain missä mun mielestä voisit skarppaa. Kerron sen sulle vaikka se tarkottais sitä että inhoaisit enemmän. Ja silläkin uhalla että olen väärässä ja teen itsestäni pellen.
Miinapiina

Posts: 3,494

#1708 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

gnomex, 18.6.2008 11:59:
Nyt ei olla USA:ssa.

Tuomarilla on 2 ääntä....



eipä muuten o...

"Koska oikeuden jäsenten äänet menivät tasan 2-2, ratkaisuksi tuli vastaajalle lievempi mielipide."

--
pinkki on pop!!!

Anselmi

Posts: 2,578

#1709 • • Edited Anselmi And sell me

REivaaja, 18.6.2008 12:19:

No mä en olekkaan selkärangaton popularisti. Mä en pelkää sanoa mielipiteitäni sen takia että joku ei siksi ehkä tykkää musta. Silloin ne ei tykkäis muutenkaan. (Nyt on sullakin tilaisuus norettaa.) Se nyt vaan on fakta että suurin osa ihmisistä on tyhmiä, minä mukaan lukien. Tosin älykkäämmältä ei muualla tunnu... Sait miettiä vastaustas kolme kertaa :D


Sanottakoon näin että mitä on lukenut sun juttuja täällä niin kovasti haukut
yhtä sun toista tahoa tyhmäksi, meitsiä, Italialaisia, milloin mitäkin. Siltikin sä oot ainut
sankari joka on päässyt mun ignoreen tänä vuonna. Tykkään lukea erillaisia mielipiteitä,
näiden mielipiteiden takana on hyvä olla edes jossain määrin tietoa. Yleensä pienikin
tieto riittää tai jopa loogisen ajattelun kyky. Mutta siinä vaiheessa kun laukoo mitä
moninaisimpia mielipiteitä ilman että niiden takana on mitään muuta, niin pääsee
mun ingnoreen. Laskeppa siitä yks yhteen*ding*


Mä en ikäväkseni ole kasvanu plurrin täyttämässä tynnyrissä ja siitä kärsin kovin :,(
Sodan runtelema maa voisi olla ehkä se mun paikka...
Tosiasia on kuitenkin se että mä uskallan mennä luodin eteen aatteitteni vuoksi. Uskallatko sä?


Tässä kohdassa en tiedä et pitäiskö mun itkeä vai nauraa. Tuon perusteella voisi olettaa että et
tiedä sodasta mitään. Kukaan joka on sotaa nähnyt ei anna noin lapsellisia lausuntoja.
Voin suositella ainakin seuraavia kirjoja: Ei Allahin tartte ja Leikin loppu. Kummatkin kertovat
lapsisotilaista ja veikkaan että et ne luettuas suoltais tuollaista paskaa suustas.
Voit myös käydä kysymässä sotaveteraaneilta et kuinka paljon kyse on uskaltamisesta ja kuinka
paljon tragediasta jossa ollaan pakon edessä.


Edit: enkä nyt väitä että omatkaan vastaukset aina puhdasta nerokkuutta olisi mutta fuck yrittäisit edes!

--
sen pituinen se

Avatar
#1710 • • Edited REivaaja Guest

Anselmi, 18.6.2008 12:27:
---
REivaaja, 18.6.2008 12:19:

No mä en olekkaan selkärangaton popularisti. Mä en pelkää sanoa mielipiteitäni sen takia että joku ei siksi ehkä tykkää musta. Silloin ne ei tykkäis muutenkaan. (Nyt on sullakin tilaisuus norettaa.) Se nyt vaan on fakta että suurin osa ihmisistä on tyhmiä, minä mukaan lukien. Tosin älykkäämmältä ei muualla tunnu... Sait miettiä vastaustas kolme kertaa :D

---

Sanottakoon näin että mitä on lukenut sun juttuja täällä niin kovasti haukut
yhtä sun toista tahoa tyhmäksi, meitsiä, Italialaisia, milloin mitäkin. Siltikin sä oot ainut
sankari joka on päässyt mun ignoreen tänä vuonna. Tykkään lukea erillaisia mielipiteitä,
näiden mielipiteiden takana on hyvä olla edes jossain määrin tietoa. Yleensä pienikin
tieto riittää tai jopa loogisen ajattelun kyky. Mutta siinä vaiheessa kun laukoo mitä
moninaisimpia mielipiteitä ilman että niiden takana on mitään muuta, niin pääsee
mun ingnoreen. Laskeppa siitä yks yhteen*ding*

---

Mä en ikäväkseni ole kasvanu plurrin täyttämässä tynnyrissä ja siitä kärsin kovin :,(
Sodan runtelema maa voisi olla ehkä se mun paikka...
Tosiasia on kuitenkin se että mä uskallan mennä luodin eteen aatteitteni vuoksi. Uskallatko sä?

---

Tässä kohdassa en tiedä et pitäiskö mun itkeä vai nauraa. Tuon perusteella voisi olettaa että et
tiedä sodasta mitään. Kukaan joka on sotaa nähnyt ei anna noin lapsellisia lausuntoja.
Voin suositella ainakin seuraavia kirjoja: Ei Allahin tartte ja Leikin loppu. Kummatkin kertovat
lapsisotilaista ja veikkaan että et ne luettuas suoltais tuollaista paskaa suustas.
Voit myös käydä kysymässä sotaveteraaneilta et kuinka paljon kyse on uskaltamisesta ja kuinka
paljon tragediasta jossa ollaan pakon edessä.

Hienoa saada taas yks idiootti vittuilemasta :) Kiitos.

Sä kyllä hyökkäsit jo toistamiseen mun
kimppuun tänään hyvin hatarilla perusteilla. Kuhan osoitit paremmuutesi. Itse teen samaa, mutten yritä edes silloin näyttää fiksulta. Sitä saa mitä tilaa. Nore? hah, evvk. kuhan oot hiljaa.

Mä en puhu sodasta urpo, mä puhun jostain mitä sä et pysty käsittää. Lukeneena ihmisenä sun pitäis ymmärtää vertuskuvat. Epäilen että Aku Ankan jälkeen et oo koskenukkaan kirjallisuuteen.
Sota? Mä oon ollu ainakin lähempänä sotaa kuin sä, ja mä oon jutellu useasti sotalasten kanssa(Suomessa on niitä aikalailla. Olen asunut sotalasten kanssa saman katon alla BTW).
Mä en jaksa olla perusteellinen kun väittelyt on luokkaa jeesus vai darwin. Ei siinä voi saada mitään aikasex. Jos oltais kasvotusten, perustelisin paremmin. Nore? Ei jeesus. Paljonko mua kiinnostaa? Laske siitä. Ja joo, mullakin on suvussa veteraaneja. OOH!

Ja logiikkaa on siellä omien korvien välistä... Ja mulla se peittoo 99% maailman väestöstä. Noin niiku tilastollisesti... Joten se ei paljoa auta ketään.

12:48 2 on norettanu. Ihan jees suhde. Sit ku kaverit sanoo jotain mä rupeen kelailee itteäni.. Koska ainakaan sä nyt et vaan osaa.
Birgie

Posts: 1,311

#1711 • • Birgie Kikati
*dissaa*Vartti 16.6.2008:
"Miestä epäillään raiskauksesta Espoossa
Poliisi epäilee kolmekymppisen miehen raiskanneen nuoren naisen autossaan puoli seitsemän aikaan sunnuntaiaamuna. Nainen nousi keltaisen Mazda-urheiluauton kyytiin Helsingin keskustassa, josta auto kaahasi luultavasti Espooseen Kehä I:lle ja jatkoi sieltä Hämeenlinnanväylälle. Kuljettaja ajoi huomattavaa ylinopeutta. Mies pysäytti auton moottoritien läheisyyteen ja naisen kertoman mukaan raiskasi hänet siellä. Epäilty on poliisin huostassa.

Poliisi pyytää vihjeitä Mazda-urheiluauton liikkeistä. Numero on virka-aikaan 09-525 4380 ja muina aikoina 09-525 4280."

Onko joku on nähnyt tämän keltaisen urheiluauton su-aamuyöllä kaahaavan Hkin keskustasta poispäin Mannerheimintietä pitkin Tamperetta kohti?! Tekijää vastaan tarvitaan todisteita auton liikkeistä, muuten syyllinen voi jäädä vapaalle jalalle ja miten täällä enää uskaltaa yksin liikkua. *eiei*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Epailija

Posts: 5,636

#1712 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Birgie, 18.6.2008 12:47:
Tekijää vastaan tarvitaan todisteita auton liikkeistä, muuten syyllinen voi jäädä vapaalle jalalle ja miten täällä enää uskaltaa yksin liikkua. *eiei*



Miten? No siten kuin aina aiemminkin. Onko joku tosiaan niin sinisilmäinen, että luulee vaaran loppuvan jos tämä yksi ihminen saadaan vastuuseen teoistaan? Kuka tahansa voi tehdä sinulle mitä tahansa milloin vain.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Daniel Braun

Posts: 1,626

#1713 • • Daniel Braun wednesday?
Miks minusta yhdistelmä "raiskaus ja urheiluauto" ei sovi kovin hyvin yhteen...?
Uutisesta sai sen käsityksen että kuski oli raiskannut naisen siellä autossa ja kuten jokainen autossa seksiä harrastanut tietää, ei se normaalikiesissä helppoa ole.
Saati sit urheiluautossa.
Joten, miten toi on onnistunu?
Anselmi

Posts: 2,578

#1714 • • Anselmi And sell me

Daniel Braun, 18.6.2008 12:58:
Miks minusta yhdistelmä "raiskaus ja urheiluauto" ei sovi kovin hyvin yhteen...?


Mun mielestä Mazda ja urheiluauto ei sovi kovin hyvin yhteen*nauru*

--
sen pituinen se

Birgie

Posts: 1,311

#1716 • • Birgie Kikati

Epailija, 18.6.2008 12:52:
---
Birgie, 18.6.2008 12:47:
Tekijää vastaan tarvitaan todisteita auton liikkeistä, muuten syyllinen voi jäädä vapaalle jalalle ja miten täällä enää uskaltaa yksin liikkua. *eiei*
---

Miten? No siten kuin aina aiemminkin. Onko joku tosiaan niin sinisilmäinen, että luulee vaaran loppuvan jos tämä yksi ihminen saadaan vastuuseen teoistaan? Kuka tahansa voi tehdä sinulle mitä tahansa milloin vain.



Ilmaisin itseäni ehkä hieman väärin; mietin tätä asiaa tämän ko. henkilön kannalta. Mikäli tekijää ei rangaista, sehän on samantien tämän raiskatun perässä ja ties mitä saattaa tälle tehdä. Ompa kiva elää loppuelämä kuolemanpelossa.

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Birgie

Posts: 1,311

#1717 • • Birgie Kikati

Daniel Braun, 18.6.2008 12:58:
Miks minusta yhdistelmä "raiskaus ja urheiluauto" ei sovi kovin hyvin yhteen...?
Uutisesta sai sen käsityksen että kuski oli raiskannut naisen siellä autossa ja kuten jokainen autossa seksiä harrastanut tietää, ei se normaalikiesissä helppoa ole.
Saati sit urheiluautossa.
Joten, miten toi on onnistunu?


And the point was? Kyllähän jokaisesta uutisesta voi vetää vaikka minkälaisia johtopäätöksiä, mutta pointti oli se, onko joku nähnyt tätä autoa ja voisiko ystävällisesti ilmoittaa siitä poliisille.

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Avatar
#1718 • • Reivaaja Guest

Anselmi, 18.6.2008 12:27:
Tuon perusteella voisi olettaa että et
tiedä sodasta mitään. Kukaan joka on sotaa nähnyt ei anna noin lapsellisia lausuntoja.


REivaaja, 18.6.2008 12:40:
Olen asunut sotalasten kanssa saman katon alla BTW.


PWNED :D

Ei vaan osaa :D
Avatar
#1719 • • REivaaja Guest

ulina, 18.6.2008 13:33:
PWNED :D

Ei vaan osaa :D


XD Totta vai ei.. Sitä on ihan turha lähtee sen suuremmin inttää... Tehkööt omat päätelmänsä.
Samu81

Posts: 1,224

#1720 • • Samu81 kokolihaa

Daniel Braun, 18.6.2008 12:58:
Miks minusta yhdistelmä "raiskaus ja urheiluauto" ei sovi kovin hyvin yhteen...?
Uutisesta sai sen käsityksen että kuski oli raiskannut naisen siellä autossa ja kuten jokainen autossa seksiä harrastanut tietää, ei se normaalikiesissä helppoa ole.
Saati sit urheiluautossa.
Joten, miten toi on onnistunu?



Hieman OT:

Tänä päivänä roskapäivälehtien roskatoimittajat vääntävät mistä vain romusta kaahaavan urheiluauton, se on niin trendikästä.

Kyseinen "urheiluauto" lienee Mazda RX-8, joka ei todellakaan täytä urheiluauton ominaisuuksia sanan varsinaisessa merkityksessä. Siellä mahtunee hyvin häsläämään, onhan ko. vempaimessa jopa takapenkki sekä takakaappariovet.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Mazda_RX-8

Noita ei nyt älyttömästi pyöri, varsinkaan tipunkeltaisessa kuosissa joten luulisi näköhavaintoja löytyvän. Varsinkin taxareiden suunnasta..

--
Unelma ja toimistohommia *ding*