Päivän uutinen

2,987 posts, 150 pages, 1,222,243 views

Miinapiina

Posts: 3,494

#841 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Umbala, 2.10.2007 12:57:

Jos tästä jutusta on edes puolet totta, eikä jäätävää iltalehti hypeä...




katoitko sitä videota?

--
pinkki on pop!!!

Umbala

Posts: 769

#842 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s

Miinapiina, 2.10.2007 13:10:
---
Umbala, 2.10.2007 12:57:

Jos tästä jutusta on edes puolet totta, eikä jäätävää iltalehti hypeä...



---


katoitko sitä videota?


No tulihan tuo nyt sit katsottua. Kyllähän siinä näkyy, että nyrkki heilahtaa eikä se oikein ole. Mutta jos nyt luet ton itse uutisen niin kyllä siitä aikalailla iltalehti HYPETYS painaa läpi. Iskut ei siis minunkaan mielestäni ole missään nimessä oikeutettuja, mutta mä haluan uskoa, että niille löytyy joku muukin syy kuin huvikseen tempominen. Mä toivon, että kyseessä oli siis poliisin virhearviointi hankalan asiakkaan kanssa, eikä niinkään silmitön väkivalta, jollaisen kuvan kyseinen artikkeli antaa.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

Syntse

Posts: 1,652

#843 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ

Umbala, 2.10.2007 17:22:
Iskut ei siis minunkaan mielestäni ole missään nimessä oikeutettuja, mutta mä haluan uskoa, että niille löytyy joku muukin syy kuin huvikseen tempominen. Mä toivon, että kyseessä oli siis poliisin virhearviointi hankalan asiakkaan kanssa, eikä niinkään silmitön väkivalta, jollaisen kuvan kyseinen artikkeli antaa.



Tuota itsekkin haluan uskoa ettei oikeasti tuollaista ole tai tuohon suuntaan olla menossa ja että tapauksessa on taustalla jotain enemmän kuin annetaan ymmärtää. Kuitenkin näitä on alkanut putkahdella jonkin verran näitä uutisia mikä ei ole hyvä juttu. Toivottavasti ei tarvitse alkaa pelkäämään noissa töissä olevia ihmisiä jos syytön on tai hypätä maahan sikiöasentoon heti kun joku huutaa seis. Ikäviä juttuja lukea uutisista, toivottavasti suunta on vain median luomaa harhaa.

(Tämä ei ole hyökkäys ketään vastaan kuhan vain ajatuksia uutisista)
KooKie

Posts: 4,338

#848 • • KooKie aka. Petress Pan

serotonot, 2.10.2007 18:23:
---
KooKie, 2.10.2007 18:22:
---
Mellu-, 2.10.2007 18:19:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200710016663244_uu.shtml

---


VITUN KYTÄT, MITÄ MÄ NYT TEEN ENS VIIKONLOPPUNA!?? :,(

---

Tilaat suoraan netistä. Eiks tos lehtijutussa niin neuvottu?



:DDDD "You can sell your stocks on amazon dot com."

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

HS

Posts: 162

#853 • • HS

Loopy, 3.10.2007 15:08:
---
sapeli, 3.10.2007 14:42:
Orkidea tekee Nightwishin uudesta sinkusta tranceversion!
---

Teki.

Ja se on tranceteknoa. Ainakin uutisen mukaan *hih*



No onpas taas iltiksessä sana keksitty...TRANCETEKNOA??!!HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!*iloinen*
plink

Posts: 1,405

#855 • • plink team paska
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1442070


"... Saunan päätteeksi käydyssä jälkipelissä nelikymppinen mies haki yläkerrasta sänkynsä vierestä Fiskarsin kirveen, joka hänellä on aina sänkynsä vieressä.

Hän löi talon 50-vuotiasta omistajaa, jonka vuokralainen lyöjä on, kirveen teräpuolella 2-3 kertaa päähän. Toista miestä hän löi kämmenselkään.

Kirveestä saaneet eivät vaatineet minkäänlaisia kipukorvauksia, ei myöskään korvauksia kosmeettisesta haitasta, koska heidän mielestään tapahtumassa ei ollut mitään erityistä.

Oikeus määräsi Kirveen menetettäväksi valtiolle."

:D

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

lunake

Posts: 800

#859 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä

sapeli, 4.10.2007 12:32:
---
lunake, 4.10.2007 12:29:
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Ruotsi+viett%C3%A4%C3%A4+kansallista+kanelipullap%C3%A4iv%C3%A4%C3%A4/1135230780026

*nauru*

---


Niin no, onhan meilläkin laskiainen missä laskiaispullat on aika keskeisessä osassa *hih* Vaik tosin siinä nyt onkin ehkä vähän muu syntytarina (kai, mistä mä sitä tiedän *nauru*)



Pakko oli kaivaa, http://fi.wikipedia.org/wiki/Laskiainen. Eli kirkollinen juhla tuokin näyttää sit loppupeleis olevan. *hih* Mut toi pullapäivä on kyl jotain niin... *nauru*

--
Hedelmällisyys on påp!