Epailija, 13.6.2007 18:56:
On eri asia jättää mahdollisesti yksin olemiseen tottunut vajaa nelivuotias hotellihuoneeseen puoleksi tunniksi ilman valvontaa kuin antaa tämän vastuulle samaksi ajaksi kaksi nuorempaa sisarusta (tuolloin kaksivuotiaat kaksoset). Tällä kertaa siitä nyt ei kuitenkaan koitunut ongelmia.
mun miro täyttää syyskuussa neljä, eikä mulle tulis mieleenkään jättää sitä yksin tuolla lailla mihinkään. kysehän ei oo siitä, että oisko miro "mahdollisesti yksin olemiseen tottunut", vaan siitä, että tuon ikäinen voi keksiä vaikka mitä. vaikka kuinka osais olla yksin ja viihtyis ja jne. ni tuon ikäinen voi keksiä ite vaikka lähtee hiippailee. musta on vastuutonta jättää pienet lapset yksin, varsinkin ku noillekin vanhemmille on vahtia tarjottu.
tuon ikäisten lasten kanssa matkustaessa mennään yleensä "lapsen ehdoilla". jos ei ole hoitajaa, ei tartte niitä myöskään yksin jättää. jos halutaan lähteä hippaamaan/syömään/mitä vaan, ni silloin hommataan se hoitaja. PISTE. koska mitä tahansa voi sattua.
ja mä en myöskään koskaan oo jättänyt vaunuja kaupan ulkopuolelle, koska vaikka kukaan sitä ei siitä ottaiskaan, ni entäs jos se vauva herää ja alkaa huutamaan. ei oo sekään kivaa.
ei oo liikaa vaadittu se, että niistä lapsista huolehditaan, ku niitä on kerran tehtykin.