Päivän uutinen

2,987 posts, 150 pages, 1,206,987 views

Android

Posts: 3,908

#625 • • Android

Pentagon Confirms It Sought To Build A 'Gay Bomb'

CBS 5) BERKELEY A Berkeley watchdog organization that tracks military spending said it uncovered a strange U.S. military proposal to create a hormone bomb that could purportedly turn enemy soldiers into homosexuals and make them more interested in sex than fighting.

Pentagon officials on Friday confirmed to CBS 5 that military leaders had considered, and then subsquently rejected, building the so-called "Gay Bomb."

Edward Hammond, of Berkeley's Sunshine Project, had used the Freedom of Information Act to obtain a copy of the proposal from the Air Force's Wright Laboratory in Dayton, Ohio.

As part of a military effort to develop non-lethal weapons, the proposal suggested, "One distasteful but completely non-lethal example would be strong aphrodisiacs, especially if the chemical also caused homosexual behavior."

The documents show the Air Force lab asked for $7.5 million to develop such a chemical weapon.

"The Ohio Air Force lab proposed that a bomb be developed that contained a chemical that would cause enemy soliders to become gay, and to have their units break down because all their soldiers became irresistably attractive to one another," Hammond said after reviwing the documents.

"The notion was that a chemical that would probably be pleasant in the human body in low quantities could be identified, and by virtue of either breathing or having their skin exposed to this chemical, the notion was that soliders would become gay," explained Hammond.

The Pentagon told CBS 5 that the proposal was made by the Air Force in 1994.



Koko artikkelin voi lukea linkistä.
Freja

Posts: 8,775

#626 • • Freja Sihteeri
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200706136231389_uu.shtml

Madden haudasta on tullu kirje hollantilaislehden toimitukseen. Nyt sit vaan katellaan, että onko tuokin kirje oikeessa, niinkuin viime vuonna lähetetty, samantapainen kirje, joka koski belgialaistyttöjen katoamista.

En silti voi lakata ihmettelemästä, että kuinka vanhemmat saattaa jättää lapsensa ilman valvontaa, ihan sama, vaikka olisivatkin "vain" 50 m päässä hotellista... *eiei*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#627 • • opmdevil Guest

Freja, 13.6.2007 14:26:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200706136231389_uu.shtml

En silti voi lakata ihmettelemästä, että kuinka vanhemmat saattaa jättää lapsensa ilman valvontaa, ihan sama, vaikka olisivatkin "vain" 50 m päässä hotellista... *eiei*



En minä nyt hirmuisen erikoisena pidä sitä, että lapsi jätetään hotellihuoneeseen hetkeksi itsekseen. Tapahtuuhan tuota ympärimaailman ja ihan kotonakin, että lapset siellä napittavat itsekseen. Kun kuitenkaan kaikkeen ei voi varautua ja normaali ihminen ei edes tule ajatellleeksi, että pedofiiliraiskaajamurhaaja tulee ja varastaa pienokaisen. Paitsi ehkä nyt sitten...
Freja

Posts: 8,775

#628 • • Freja Sihteeri

opmdevil, 13.6.2007 14:31:
En minä nyt hirmuisen erikoisena pidä sitä, että lapsi jätetään hotellihuoneeseen hetkeksi itsekseen. Tapahtuuhan tuota ympärimaailman ja ihan kotonakin, että lapset siellä napittavat itsekseen.



Ei mun vanhemmilla vaan tullu mieleenkään jättää mua yksin ton ikäsenä. Eikä tulis mullakaan. Tota ei tapahtunut mun kotona.
Eli kyllä, mä pidän sitä aika erikoisena.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Rivakka

Posts: 593

#630 • • Rivakka T2xikerien

Freja, 13.6.2007 14:26:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200706136231389_uu.shtml

En silti voi lakata ihmettelemästä, että kuinka vanhemmat saattaa jättää lapsensa ilman valvontaa, ihan sama, vaikka olisivatkin "vain" 50 m päässä hotellista... *eiei*


Joo en kyl itekkää tajuu tälläsii vanhemii, jotka jättää lapsen ilman valvontaa! En koskaan vois jättää poikaani (23kk) mihinkään, ainakaan vieraassa paikassa! Tietysti iän myötä tulee luottamusta enemmän...

On ihan tajutonta lukee lehdistä esimerkiks, et vanhempi/vanhemmat on jättäny pienen lapsen kotiin ja lähteny ite ryyppää*grr**släp*
Miinapiina

Posts: 3,494

#631 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

opmdevil, 13.6.2007 14:31:

En minä nyt hirmuisen erikoisena pidä sitä, että lapsi jätetään hotellihuoneeseen hetkeksi itsekseen. Tapahtuuhan tuota ympärimaailman ja ihan kotonakin, että lapset siellä napittavat itsekseen. Kun kuitenkaan kaikkeen ei voi varautua ja normaali ihminen ei edes tule ajatellleeksi, että pedofiiliraiskaajamurhaaja tulee ja varastaa pienokaisen. Paitsi ehkä nyt sitten...



kyllä mä pidän aika erikoisena tota. jos ei pysty niistä lapsista huolehtimaan lomalla olleessaan, ni sit on parempi lähtee ilman niitä, tai hommata joku niitä sinne huoneeseen hoitamaan.

ei pieniä lapsia jätetä vaan yksin!!!! ja ei meillä kyllä täällä lapset "napita" itsekseen (09/03 ja 11/05).

ja mitenni ei voi varautua? mitäs ne lapsenvahdit sit on??? ja kyllä normaalin ihmisen pitäis ajatella (toistan itseäni) että lapsia vaan ei jätetä yksin, koska mitä tahansa voi tapahtua!!!

tuo tyttökin on jo sen ikäinen, että jos hän vaikka olisi herännyt ja huomannut ettei vanhempia ole, ni sehän ois voinut lähtee sieltä vaeltelemaan jonnekin.

*toktok* *toktok*

ja joo, kyllä tuota tapahtuu muuallakin, esim yks tyyppi jätti alle kaks vuotiaan kotiin nukkumaan ja lähti käymään paikallisessa. kun tää tyyppi tuli takas tyttö itki ja huus sängyssä, paniikissa kun ei siellä kotona ollut ketään. että näin.

--
pinkki on pop!!!

Amuck

Posts: 2,396

#632 • • Amuck dub-i-dub

Android, 12.6.2007 19:07:

Pentagon Confirms It Sought To Build A 'Gay Bomb'


Siis mitä hittoa.

Hormonipommi saa miehet kääntymään homoiksi? Ja nämä käännytetyt homot ovat sitten niin kiimoissaan ettei sotimisesta tule enää mitään? :D Ei tiedä itkeäkö vai nauraa. Olkootkin että on idea vuodelta 1994, aika uskomatonta. O_o

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

pirpeli

Posts: 5,533

#633 • • pirpeli

opmdevil, 13.6.2007 14:31:
En minä nyt hirmuisen erikoisena pidä sitä, että lapsi jätetään hotellihuoneeseen hetkeksi itsekseen. Tapahtuuhan tuota ympärimaailman ja ihan kotonakin, että lapset siellä napittavat itsekseen. Kun kuitenkaan kaikkeen ei voi varautua ja normaali ihminen ei edes tule ajatellleeksi, että pedofiiliraiskaajamurhaaja tulee ja varastaa pienokaisen. Paitsi ehkä nyt sitten...



Jopa minä, ihminen, jolla ei ole omaa lasta, eikä varmaan tulekaan, tajuan kuinka typerää on jättää lapsi/lapset yksin johonkin kun itse lähtee ulos. Ei pitäisi olla kohtuuttoman vaikea saada lapsille hoitajaa hotellista tai muualta, tai sitte lähteä alunperin ilman lapsia lomalle, jos heistä ei pysty/jaksa/halua koko ajan huolehtia. Että tää on kyllä erikoista ja todella ihmeellistä toimintaa noilta vanhemmilta*dissaa*

Luulenpa, että tuosta pikkutytöstä ei ole kuin ruumis jäljellä, ja siitä saavat vanhemmat syyttää itseään. Valitettavasti näin se vaan on.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#634 • • opmdevil Guest
Itse olen melko usein huomannut, että lapsi nukkuu kaupan edessä vaunuissa kun äiti on kaupassa tai sitten ihan oven edessä kun on lähdetty hakemaan tavaroita sisältä. Sitä kun en ole seurannut, että miten pitkään tuon kaapatun tytön vanhemmat huiteli jossain eli oliko lapsi usean tunnin itsekseen vai vain pari minuuttia koska siinä on jo iso ero. Harva nimittäin hakee lapsenvahtia paikalle viittä tai kymmentä minuuttia varten.
pirpeli

Posts: 5,533

#635 • • pirpeli

opmdevil, 13.6.2007 18:13:
Harva nimittäin hakee lapsenvahtia paikalle viittä tai kymmentä minuuttia varten.



Vanhemmat lähtivät ravintolaan syömään. Siksi aikaa jo luulis tajuavan hankkia hoitajan, jos haluaa viettää omaa aikaa.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Epailija

Posts: 5,636

#636 • • Epailija Physicist, 2nd class.

opmdevil, 13.6.2007 18:13:
Itse olen melko usein huomannut, että lapsi nukkuu kaupan edessä vaunuissa kun äiti on kaupassa tai sitten ihan oven edessä kun on lähdetty hakemaan tavaroita sisältä.



No täällä Suomessa tuo ei ole mitenkään tavatonta, kun vastaavat sieppaukset ovat verrattain hyvin harvinaisia. Portugalissa en kyllä käyttäytyisi lasten kanssa samoin kuin täällä Suomessa.

Sitten itse sieppaukseen: "Kun Madeleine siepattiin hieman ennen tämän neljävuotissyntymäpäivää, hänen vanhempansa olivat nauttimassa ystäviensä kanssa illallista alle sadan metrin päässä olevassa ravintolassa. Tyttö oli kahden sisaruksensa Seanin ja Amelien kanssa hotellihuoneessa, ja vanhemmat kävivät vuorotellen katsomassa heitä puolen tunnin välein." (http://fi.wikipedia.org/wiki/Madeleine_McCannin_katoamistapaus)

Kun ottaa huomioon, että lapsenvahtia on ulkomailla hankala saada paikalle ja luotettavuus voi silloinkin olla mitä sattuu, tekivät vanhemmat mielestäni ihan kohtalaisen kompromissin tuossa tilanteessa - tai olisivat tehneet, jos Madeleine olisi ollut hotellihuoneessa yksin. On eri asia jättää mahdollisesti yksin olemiseen tottunut vajaa nelivuotias hotellihuoneeseen puoleksi tunniksi ilman valvontaa kuin antaa tämän vastuulle samaksi ajaksi kaksi nuorempaa sisarusta (tuolloin kaksivuotiaat kaksoset). Tällä kertaa siitä nyt ei kuitenkaan koitunut ongelmia.

"They last checked at half past nine and they were all sound asleep, sleeping, windows shut, shutters shut." ... "Kate went back at 10 o'clock to check. The front door was lying open, the window had been tampered with, the shutters had been jemmied open or whatever you call it and Madeleine was missing... "

(http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/leicestershire/6623127.stm)

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

MiMoSa

Posts: 1,664

#637 • • MiMoSa

Epailija, 13.6.2007 18:56:
Kun ottaa huomioon, että lapsenvahtia on ulkomailla hankala saada paikalle ja luotettavuus voi silloinkin olla mitä sattuu, tekivät vanhemmat mielestäni ihan kohtalaisen kompromissin tuossa tilanteessa - tai olisivat tehneet, jos Madeleine olisi ollut hotellihuoneessa yksin. On eri asia jättää mahdollisesti yksin olemiseen tottunut vajaa nelivuotias hotellihuoneeseen puoleksi tunniksi ilman valvontaa kuin antaa tämän vastuulle samaksi ajaksi kaksi nuorempaa sisarusta (tuolloin kaksivuotiaat kaksoset). Tällä kertaa siitä nyt ei kuitenkaan koitunut ongelmia.


Mä muistelisin et olisin sillon ihan alkuaikoina lukenu jostain et niille oli kyllä tarjottu sieltä hotellista lapsenvahtia mutta ne ei sitä ottanut kun ne aatteli toi hotelli on ihan turvallinen eikä ne sitä tarvi. Jos näin on tosiaan ollu, niin noi vanhemmat saa syyttää tapauksesta kyl ihan vaan itteään eikä ketään muuta! Käsittämätöntä toimintaa.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#638 • • WiljamiDzay Nyypiö

2la, 13.6.2007 15:29:
---
Android, 12.6.2007 19:07:

Pentagon Confirms It Sought To Build A 'Gay Bomb'

---

Siis mitä hittoa.

Hormonipommi saa miehet kääntymään homoiksi? Ja nämä käännytetyt homot ovat sitten niin kiimoissaan ettei sotimisesta tule enää mitään? :D Ei tiedä itkeäkö vai nauraa. Olkootkin että on idea vuodelta 1994, aika uskomatonta. O_o



Laitetaanpas jälleen kerran että jengi muistaa paikata foliohattunsa... http://homokaasu.org/pages.gas?4 *joo**lmao*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Epailija

Posts: 5,636

#639 • • Epailija Physicist, 2nd class.

MiMoSa, 13.6.2007 19:06:
Mä muistelisin et olisin sillon ihan alkuaikoina lukenu jostain et niille oli kyllä tarjottu sieltä hotellista lapsenvahtia mutta ne ei sitä ottanut kun ne aatteli toi hotelli on ihan turvallinen eikä ne sitä tarvi. Jos näin on tosiaan ollu, niin noi vanhemmat saa syyttää tapauksesta kyl ihan vaan itteään eikä ketään muuta! Käsittämätöntä toimintaa.



Ei se lapsenvahtikaan olisi kyllä ollut mikään tae siitä, että sieppaukselta oltaisiin vältytty. Kämppää selkeästi pidettiin silmällä, joten pelkkä vessakäynti tai lapsenvahdin torkahtaminen olisi saattanut riittää sieppaajille - olettaen tietysti, että tuota lapsenvahtia oltaisiin ylipäätään pidetty välttelemisen arvoisena uhkana.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

MiMoSa

Posts: 1,664

#640 • • MiMoSa

Epailija, 13.6.2007 21:11:
---
MiMoSa, 13.6.2007 19:06:
Mä muistelisin et olisin sillon ihan alkuaikoina lukenu jostain et niille oli kyllä tarjottu sieltä hotellista lapsenvahtia mutta ne ei sitä ottanut kun ne aatteli toi hotelli on ihan turvallinen eikä ne sitä tarvi. Jos näin on tosiaan ollu, niin noi vanhemmat saa syyttää tapauksesta kyl ihan vaan itteään eikä ketään muuta! Käsittämätöntä toimintaa.
---


Ei se lapsenvahtikaan olisi kyllä ollut mikään tae siitä, että sieppaukselta oltaisiin vältytty. Kämppää selkeästi pidettiin silmällä, joten pelkkä vessakäynti tai lapsenvahdin torkahtaminen olisi saattanut riittää sieppaajille - olettaen tietysti, että tuota lapsenvahtia oltaisiin ylipäätään pidetty välttelemisen arvoisena uhkana.


Juu, totta kyllä ettei lapsenvahti olis taannu sitä ettei sieppausta olis tapahtunu mut kyllä se kuitenkin olis aika paljon vaikeuttanu sieppaajan/sieppaajien toimintaa ja voi olla et sillon koko sieppausta ei olis tapahtunu. Mut jossitteluahan tää vaan on, ja turhaa tässä vaiheessa.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*