Päivän uutinen

2,987 posts, 150 pages, 1,223,058 views

Anselmi

Posts: 2,578

#2001 • • Anselmi And sell me

Jinx, 10.9.2008 08:45:
Eikös tota maailmanloppua ole ennustettu vähä joka vuodelle... *tirsk*


Kuten tuosta jutusta selviää niin tällä kertaa ei ole kyse mistään uskonlahkon ilmoituksesta, vaan osan tutkijoiden huolesta että nyt käynnistettävä maailman suurin hiukkaskiihdytin pistää paikat paskaks.

Noh puolen tunnin päästä käynnistyy, joten sitten nähdään.

Kuten R.e.m:in Michael Stipe eilen lauloi "It's the end of the world as we know it and I feel fine." *vink*

--
sen pituinen se

Lost-Soul

Posts: 3,107

#2002 • • Lost-Soul los pallos

Anselmi, 10.9.2008 09:03:
---
Jinx, 10.9.2008 08:45:
Eikös tota maailmanloppua ole ennustettu vähä joka vuodelle... *tirsk*

---

Kuten tuosta jutusta selviää niin tällä kertaa ei ole kyse mistään uskonlahkon ilmoituksesta, vaan osan tutkijoiden huolesta että nyt käynnistettävä maailman suurin hiukkaskiihdytin pistää paikat paskaks.

Noh puolen tunnin päästä käynnistyy, joten sitten nähdään.

Kuten R.e.m:in Michael Stipe eilen lauloi "It's the end of the world as we know it and I feel fine." *vink*


Itse ainakin olin lukevinani jostain, että suomenaikaa klo 12 tuo lähtee käynnistymään.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Anselmi

Posts: 2,578

#2003 • • Anselmi And sell me

Lost-Soul, 10.9.2008 09:14:
Itse ainakin olin lukevinani jostain, että suomenaikaa klo 12 tuo lähtee käynnistymään.


9.30 Median mukaan. Hitto ei tainnutkaan tulla maailmanloppua:/

--
sen pituinen se

sapeli

Posts: 11,768

#2004 • • sapeli jokukukamikä?

Anselmi, 10.9.2008 09:32:
---
Lost-Soul, 10.9.2008 09:14:
Itse ainakin olin lukevinani jostain, että suomenaikaa klo 12 tuo lähtee käynnistymään.
---
9.30 Median mukaan. Hitto ei tainnutkaan tulla maailmanloppua:/



Anselmi, 8.9.2008 10:33:
LHC käynnistetään 10. syyskuuta ja saksalaisen Otto Rosslerin johtama tutkijaryhmä väittää, että maailmanloppu voi olla edessä neljän vuoden sisällä.



Eli jännätään vielä muutama vuosi. *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Anselmi

Posts: 2,578

#2007 • • Anselmi And sell me

thomas, 10.9.2008 09:43:
---
laite, 10.9.2008 09:39:
http://webcast.cern.ch/index.html
Livefeediä LHC:sta.

---



Due to a huge interest for this live video feed of the LHC First Beam day, you may not be able to see the live video stream and we apologise for this. :/


Luultavasti siinä pitäisi lukea:

Due to a black hole in this live video feed of the LHC First Beam day, you may not be able to see the live video stream and we apologise for this. :/

--
sen pituinen se

phanatic

Posts: 1,123

#2008 • • phanatic
Ei tuolla vielä siis edes törmäytellä mitään hetkeen joten vaikka uskoisi törmäytysten voivan aiheuttaa maailmanlopun, ei ihan vielä kannata panikoida. Eikä kyllä muutenkaan, kannattaa vähän googlailla aiheesta, vaikka suurin osa jutuista saattaakin olla maallikoiden ymmärryksen ulottumattomissa.
Miinapiina

Posts: 3,494

#2010 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

phanatic, 10.9.2008 10:03:
Ei tuolla vielä siis edes törmäytellä mitään hetkeen joten vaikka uskoisi törmäytysten voivan aiheuttaa maailmanlopun, ei ihan vielä kannata panikoida. Eikä kyllä muutenkaan, kannattaa vähän googlailla aiheesta, vaikka suurin osa jutuista saattaakin olla maallikoiden ymmärryksen ulottumattomissa.



tässä sitä panikointia sit.....
http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/34757-jattikiihdytin-vaati-ensimmaisen-uhrinsa

--
pinkki on pop!!!

hallucinogen

Posts: 8,190

#2014 • • hallucinogen Edain

Anselmi, 11.9.2008 13:17:
Tuota kutsutaan evoluutioksi.


Mä en oo koskaan tajunnut niitä jotka maailmanlopun kiihkoissaan päättävät tappaa itsensä. Jos se maailmanloppu tulee niin tarviiko siihen hengen lähtöön omaa apua? :D. Ehkä siinä voi haistattaa maailmanlopulle pitkät, "hah, ehtisimpä ensin!".

Mut joo, etpä oo väärässä =D.

--
pikku-*possu*

Anselmi

Posts: 2,578

#2018 • • Anselmi And sell me
Is:

Den Kungliga Klubben sulkee ovensa

Trendiyökerho Den Kungliga Klubben sulkee ovensa viikonloppuna. Yökiitäjät pääsevät heittämään hyvästi klubille perjantain ja lauantain välisenä yönä.

Yökerho avautui vuoden 2006 lopussa. Sen perustivat ravintolamaailmasta tutut Mehdi Younes, Niko Hallamäki ja Kim Heiniö sekä neljäs osakas.

Klubi sijaitsee Helsingin keskustassa Mannerheimintiellä. Sen tiloihin on jo suunniteltu uutta toimintaa.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/stadi/uutinen.asp?id=1587573

--
sen pituinen se

Wolverine

Posts: 1,860

#2019 • • Edited Wolverine
joopajoo eli

www.taloussanomat.fi

www.kauppalehti.fi

ei mitään yksittäistä uutista vaan koko globaali tilanne varsinkin Lehmanin kaaduttua. Elämme mielenkiintoisia aikoja, kohta nähdään mihin suuntaan, tai pikemminkin miten syvälle tässä vielä vajotaan..
Anselmi

Posts: 2,578

#2020 • • Anselmi And sell me

Wolverine, 16.9.2008 10:58:
www.taloussanomat.fi

www.kauppalehti.fi

ei mitään yksittäistä uutista vaan koko globaali tilanne varsinkin Lehmanin kaaduttua. Elämme mielenkiintoisia aikoja, kohta nähdään mihin suuntaan, tai pikemminkin miten syvälle tässä vielä vajotaan..


Viime viikolla maailmanloppu, tällä viikolla lama. Elämme vaikeita aikoja*pahis*

--
sen pituinen se