"Pääministeri Matti Vanhanen totesi hallituksen politiikkariihen jälkeen, ettei hallitus enää siedä välivuosia lukion ja jatko-opintoihin siirtymisen välillä."
Tällaisten lausuntojen jälkeen lienee selvää, etteivät opiskelijat enää kauaa siedä Vanhasta ja hallitusta. Uskomatonta p*skaa suoraan sanottuna. Jonkun pitäisi ehkä muistuttaa Vanhasta siitä että yksikään kansalainen ei ole täällä valtiota varten ja että tällaisella asenteella suorastaan pyydetään opiskelijoita mellakoimaan kuin Kreikassa ikään. Pohjallahan on jo useamman hallituskauden jatkunut opiskelijoiden kusettaminen, eikä sitä kukaan varmaan ole unohtanut.
Kyllä aina jaksaa hävettää toi "myydään meitä" -asenne. Suomessa on koko ajan vähemmän ja vähemmän mitään hyvää, demokratian hehkutuskin jo vähän niin ja näin, joten kun asukkaat eivät viihdy, niin miten helvetissä saadaan turistitkaan viihtymään? Ei ainakaan kelien puolesta kuin helvetin hyvällä tuurilla.
Ei sillä, itse näen Suomessa paljon hyvää mitä tulee luontoon ja kehä kolmosen ulkopuolella matkailuun, mutta en todellakaan suosittelisi ulkomaisille ystävilleni Suomeen matkaamista muuten, kuin minun perässäni. :D
Ei ihan tän päivän uutinen, mutta kuitenkin. Ylläri että Suomessa safkan hinta nousee, kun muualla se on jo laskussa.
"Tämä on todellakin yllättävää eikä siitä ole oikein kattavaa selitystä, mistä Suomen muusta Euroopasta poikkeava hintakehitys johtuu." ... Jaa-a, mistäköhän?: "Pessimistit (realistit?) ovat jo alkaneet epäillä, että kauppa ennakoi hintojen nostolla lokakuussa tapahtuvaa arvonlisäveron laskua."
Yllättäen parturiskenaario toistuu.
•
•
wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Kyllä aina jaksaa hävettää toi "myydään meitä" -asenne. Suomessa on koko ajan vähemmän ja vähemmän mitään hyvää, demokratian hehkutuskin jo vähän niin ja näin, joten kun asukkaat eivät viihdy, niin miten helvetissä saadaan turistitkaan viihtymään? Ei ainakaan kelien puolesta kuin helvetin hyvällä tuurilla.
Ei sillä, itse näen Suomessa paljon hyvää mitä tulee luontoon ja kehä kolmosen ulkopuolella matkailuun, mutta en todellakaan suosittelisi ulkomaisille ystävilleni Suomeen matkaamista muuten, kuin minun perässäni. :D
Älä nyt. Kun tohon maabrändin kehittämiseen sysätään se sata milliä niin kyllähän kaikki huonokin muuttuu hyväksi!
Britti-dj Fatboy Slim, oikealta nimeltään Norman Cook, hoitaa alkoholiongelmaansa katkaisuklinikalla.
Norman Cookilla on ongelmia juomisen suhteen. (GETTY IMAGES)
- Tilanne on harvinaisen selkeä. Hän kirjoittautui vapaaehtoisesti hoitoon päästäkseen juomisongelmastaan, Norman Cookin manageri Garry Blackburn kertoo.
Cook, 45, on aiemmin myöntänyt, että alkoholi on olennainen osa hänen esiintymistään.
- Fatboy Slim on alter egoni - hän on itsevarma, leveilevä tyyppi. Vie yleensä puoleen yöhön ennen kuin saan psyykattua itseni häneksi. Ulkoisesti ainoa ero minun ja hänen välillä on ruma havaijipaita ja puoli pulloa vodkaa, Cook on sanonut.
- Typerää kyllä en näytä ikinä väsyvän humaltumiseen. Olen koettanut mennä lavalle selvinpäin, eikä se ollut kovin hauskaa.
Fatboy Slim tuli tunnetuksi 90-luvun lopulla muun muassa hiteistään Rockafeller Skank, Praise You ja Right Here, Right Now.
No eipä ole kovin yllättävä uutinen, että DJ't juo.
Ei ihan tän päivän uutinen, mutta kuitenkin. Ylläri että Suomessa safkan hinta nousee, kun muualla se on jo laskussa.
"Tämä on todellakin yllättävää eikä siitä ole oikein kattavaa selitystä, mistä Suomen muusta Euroopasta poikkeava hintakehitys johtuu." ... Jaa-a, mistäköhän?: "Pessimistit (realistit?) ovat jo alkaneet epäillä, että kauppa ennakoi hintojen nostolla lokakuussa tapahtuvaa arvonlisäveron laskua."
Yllättäen parturiskenaario toistuu.
Kumma juttu että jos kierrätetään tulonsiirrot voittoja tuottavien liikelaitosten kautta, ne jäävät niille teilleen. Herätkää nyt jo vittu siellä Arkadianmäellä, eikö siellä tajuta itsestäänselvyyksiäkään etukäteen?