2,987 posts, 150 pages, 1,260,474 views
crissy, 15.1.2008 13:31:
--- "unelmien" poikamies ---
vähän samaan tyyliin kuin miljonäärinussissa...
Amma, 11.1.2008 15:18:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200801117079305_ul.shtml
Kaksoset adoptoitiin eri perheisiin - Menivät naimisiin!
11.1.2008 14:48
Syntymän jälkeen erotetut kaksoset solmivat avioliiton keskenään tietämättä olevansa sisko ja veli.
Britannian korkein oikeus on nyt mitätöinyt liiton.
Yksityiskohtaisia tietoja siitä, miten sisko ja veli olivat toisiinsa rakastuneet ja päättäneet mennä naimisiin ei ole kerrottu julkisuuteen.
Brittiläisen The Evening Standard -lehden saamien tietojen mukaan kaksossisarukset olisi annettu adoptioon pian syntymän jälkeen eri perheisiin.
Lapsille ei kuitenkaan koskaan ollut kerrottu kaksosuudesta. Pariskunta ei näin ollen tiennyt olevansa verisukulaisia.
Sukulaisuus paljastui vasta häiden jälkeen.
Asiantuntijoiden mukaan tapaus korostaa lasten oikeutta saada tietää vanhempiensa henkilöllisyys.
KATRIINA MÄKELÄ
Ana-5000, 11.1.2008 08:41:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200801117074402_uu.shtml
Mitä tässä maassa pitää tehdä, ennen kuin syytetään tapon yrityksestä?
Puukolla voi iskeä useita kertoja sydämen alueelle ja puhkoa vielä renkaat autosta ettei uhri pääse hakemaan apua, niin kakkua tulee kaks vuotta ehdollista törkeästä pahoinpitelystä, vaikka ihan selkeästi yritetään tappaa.
Ja ehdollista tietty vielä, koska eihän sitä nyt tappajia kuulu vankilaan laittaa, missä ne raukat "laitostuu".
Zeratul, 15.1.2008 16:22:
Mä niin toivon kyseisten henkilöiden henkisen terveyden puolesta et ollaan pidättäydytty seksistä ennen avioliittoa. Tai no, ainahan sit on hää-yö joka pelastaa.
KooKie, 15.1.2008 16:36:
---
Mä niin toivon kyseisten henkilöiden henkisen terveyden puolesta et ollaan pidättäydytty seksistä ennen avioliittoa. Tai no, ainahan sit on hää-yö joka pelastaa.
---
En mä ainakaan näe minään "sars"-asiana sitä, että panee sisaruksensa kanssa, jos ei ole tätä ikinä tuntenut. Puitiin tätä aiemmin jo ässässä, mutta kyllä mun mielestä sen sukurutsan tunteen tekevät yhteiset lapsuudenmuistot ja sukulaissuhteet, ei mitkään geenit yksinään. En mä tietty tiedä ko. henkilöiden omia fiiliksiä, mutta jos nyt yhtäkkiä sattuis ilmenemään, että mä ja mieheke ollaankin long-lost-sisaruksia, niin ei mulle tulisi fiilistä, että mä olen jotenkin sairas. Tuskin edes erottaisiin mun puolesta siitä syystä. Lapsien tekeminen tietenkin jäisi sikseen ihan lasten terveydellisistä syistä.
Zeratul, 15.1.2008 16:53:
Onhan se tietty siitäki kii miten asiaan osaa suhtautua, nyt vaan oletan et omat fiilikset ois lähinnä "I wouldn´t touch that with a five-foot stick". Toisaalta mul on muutenki semmonen kutina suurinta osaa ihmisiä kohtaan.
Mut nii, vaik ei ois aikasemmin nähny toista sisaruksenaan nii olettaisin et yhteiskunta on opettanut moisen toiminnän olevan arveluttavaa, vaikee uskoo et pystyisin moista suhdetta enää näkemään hyväksyttävänä.
Toisaalt, muistan lukeneeni semmosestaki tapauksesta jossa mies oli menny naimisiin oman äitinsä kanssa, eikä varmaan ollu vahinko et äiti käytti tyttönimeään huijatakseen viranomaisia sukulaisuuden suhteen. Kaikkee se rakkaus teettää.
Mut jos sun asenne on et tommosii --> maskeja vois näkyy jatkossaki lääkärileikkien rekvisiittana nii et sä kyl ihan terve oo. :P
KooKie, 15.1.2008 17:08:
Niin, sä et siis seurustele. Et ehkä pysty asettumaan siihen asemaan, että olet rakastunut ihmiseen ja opetellut tuntemaan tämän jne. ja yhtäkkiä sanottaisiin, että olette sisaruksia, joten yhteiskunta ei hyväksy teidän seurusteluanne.
Mä en pysty kuvittelemaan, että "yhteiskunnan opetukset" saisivat mut näkemään asiaa yhtään eri tavalla, mieluummin käsittelen asiaa omalta näkökohdaltani. Eikä mulla onneksi ole tarvetta päästä naimisiinkaan, johon tietenkin "yhteiskunnan" suostumus tarvitaan. Tietty ymmärrän, että mikäli omaa todella korkean yhteiskunta-moraalin/konsensuksen tai miksi lie sitä pitäisi tässä yhteydessä kutsua, niin ei voisi toimia oman päänsä mukaan. Mä olen kuitenkin ihan tottunut vastarannan kiiski yksilönä, joten mua ei "yleinen paheksunta" jaksaisi haitata.
Tämä taas ei tainnut liittyä mitenkään itse aiheeseen, missä sukulaiset, jotka eivät tienneet olevansa sukulaisia, ovat avioituneet?
This I failed to understand whatsoever. Which, I believe, was the point.
Zeratul, 15.1.2008 17:35:
Ihan normaali taktiikka, puhu niin paljo paskaa ettei muut enää ymmärrä mitä tarkotat, vaikee väittää vastaan jos ei tajuu mitä toinen koittaa sopertaa.
Miinapiina, 16.1.2008 11:00:
"Vetoomus turvallisesta lapsuudesta: jo yli 26200 nimeä!"
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1476543
"Allekirjoita vetoomus turvallisen lapsuuden puolesta!
ezzy, 16.1.2008 11:08:
---
Miinapiina, 16.1.2008 11:00:
"Vetoomus turvallisesta lapsuudesta: jo yli 26200 nimeä!"
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1476543
"Allekirjoita vetoomus turvallisen lapsuuden puolesta!
---
Varmasti vaikuttaa tosi moneen asiaan...
Samoin ku tää. Voi terve, että tekee mieli taas suomesta pois.
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Ministeri%C3%B6+nettipokerin+kimppuun+tappiot+nollaavalla+lailla/1135233310116