Laserpoint 2005 16.4.2005 @ Helsinki

572 posts, 29 pages, 102,125 views

UnityF

#241 • • UnityF joo just se
*plur*[iso] TÄNÄÄÄÄÄÄÄÄN[/iso] *plur*

Vähänkö siistii *jiihaa*
Illan vaatteista ei vieläkään mitään hajuu mut sen näkee sitten.. *hih*
Mut täällä ollaan *joo*

ps. efo nyt kipinkapin kaapelille etkä kattele tätä viestii *vink* *hali* illalla nähään *hihu*
efo

#242 • • efo Laserpoint

UnityF, 16.4.2005 09:42:
ps. efo nyt kipinkapin kaapelille etkä kattele tätä viestii *vink* *hali* illalla nähään *hihu*

Elää*nyyh*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

UnityF

#244 • • UnityF joo just se

efo, 16.4.2005 09:43:
---
UnityF, 16.4.2005 09:42:
---

Elää*nyyh*

Mä haluun UV:ta *släp* tee töitä.. saat palkaksi.. öö.. ootas.. *kaivaa kuivuneen korpun* *iloinen* *pus*
UnityF

#245 • • UnityF joo just se

Individual, 16.4.2005 09:43:
Onks tänään jotku bileet sit vai..? *täh*

eeeih... ei oo mittään.. jotku hikiset pikkubileet jossain.. siellä on yksi hehkulappu jota laitetaan päälle ja pois päältä 3sek. välein niin se käy valoista ja sitten efo joutuu polttaa sikareita kokoajan niin saadaan vähän savuu.. soittamassa on dj laukka ja ravi. dekoina toimii jo kerran käytetyt jätesäkit *iloinen*
Individual

#246 • • Individual HYPNO!

UnityF, 16.4.2005 09:48:
---
Individual, 16.4.2005 09:43:
Onks tänään jotku bileet sit vai..? *täh*

---

eeeih... ei oo mittään.. jotku hikiset pikkubileet jossain.. siellä on yksi hehkulappu jota laitetaan päälle ja pois päältä 3sek. välein niin se käy valoista ja sitten efo joutuu polttaa sikareita kokoajan niin saadaan vähän savuu.. soittamassa on dj laukka ja ravi. dekoina toimii jo kerran käytetyt jätesäkit *iloinen*

Sounds like a my kind of party...*jiihaa*
sts

#249 • • sts Sama pyynti aitta!

¨

mis nää o? kiinnostaa huomattavasti enemmä ku nää pointerit
UnityF

#250 • • UnityF joo just se

sts, 16.4.2005 10:57:
---

---
¨

mis nää o? kiinnostaa huomattavasti enemmä ku nää pointerit

mun vessassa. sinne pääsee vain skenet tyypit mut jos lahjot mua niin voin päästä sut kurkkimaan menoo tosta kissanhiekkalaatikon kohalta *iloinen*
Yim

#251 • • Yim
Saakos lippuja ovelta?

--
Perception: Our day-in, day-out world is real.
Reality: That world is a hoax, an elaborate deception spun by all-powerful machines of artificial intelligence that control us.

tumpsi

#252 • • tumpsi rekisteröitymätön

Surreal, 16.4.2005 10:51:
Onks tietooo soittaaks Genki kunnon vääntö junkhaa tänään?

Tuskinpa se mitään hissijatsiakaan soittaa :)

Mut joo, tänään ravewagonilla kohti Kaapelia.
peepe

#254 • • peepe
Hehkuti hehkuti jee jee, tänään :) Jokohan mä pääsisin kokee Merikaapelihallin täynnä reivaajia? Toivottavasti tulee paljon paljon ihmisiä paikalle! No, vaikkei tuliskaan, olen innoissani ja aion nauttia musiikista ja tanssia, tanssia paljon :)
genki

#255 • • genki

tumpsi, 16.4.2005 11:27:
---
Surreal, 16.4.2005 10:51:
Onks tietooo soittaaks Genki kunnon vääntö junkhaa tänään?

---

Tuskinpa se mitään hissijatsiakaan soittaa :)

Mut joo, tänään ravewagonilla kohti Kaapelia.

hey dudes joo ei varmaan ihan junklemeininkeihin päästä koska tietääkseni mun setin jälkeen tulee transea ja se vois olla vähän hämärää soittaa junkkaa ennen ransee.. tai ite olisin ainakin tanssilattialla hieman ihmeissäni. ;]

breiksejä sen sijaan senkin edestä.... tuff gong.... *uros*

tumpsi moikataan jos tavataan!

--
crop circles in the carpet

noemi

#256 • • noemi
MYYN YHDEN LASERPOINT-LIPUN hintaan 20 e!

Huom! Myyntiehtona on että voit itse hakea lipun...asun Tampereen keskustassa, Metso-kirjaston takana - joten treffit vois pistää vaikka tohon kirjaston eteen...

Jos kiinnostuit, soita pikaisesti 050-3275509 *vink*

--
Oikeutta koneille!

miss-madam

#257 • • miss-madam
Ei hittolainen! Tässä ollaan Helsingissä muuten vain vierailulla ja on silti kahden vaiheilla lähteäkö Kaapelille??
Late

#258 • • Late team Lasse
Täytyy vissiin sittenkin käydä hakemassa lippu kunhan pääsen duunista. :)