Valokuvakilpailu #3: "Lupaus", äänestys

82 posts, 5 pages, 30,470 views

Jone

Posts: 8,258

#61 • • Jone Archibald Haddock
Kah, olin melko varma siitä, että kuva 6 on Villen tai Vaavun ja yhtälailla ounastelin kuvan 7 ottajaksi Tresiä. Veikkausten oikein / väärin-ratio meni siis fifty sixty ja onnea kuvan oikeasti ottaneelle Meow:lle. Voittajakuva on mainio. *hihu*
phear

Posts: 804

#62 • • phear <X>
Jee! Taas parannusta kolme sijaa. Seuraavaksi siis voitto! *vink*

Ja onnittelut kärjelle!

Kiitokset kaikille äänestäneille jälleen.

Tämä kuvauskisaidea on kyllä mukava. Ainakin mua tää on aktivoinut melkolailla ja tuonut paljon iloa. *hihu*
sapeli

Posts: 11,768

#63 • • sapeli jokukukamikä?
Oli muuten kiva ettei tiennyt ketä äänestää, vaan että äänesti nimenomaan kuvaa. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

d0a

Posts: 141

#64 • • d0a Burb!

sapeli:
Oli muuten kiva ettei tiennyt ketä äänestää, vaan että äänesti nimenomaan kuvaa. *joo*



Aivan ja lopussa oli just täydellistä tajuta kuinka väärin oli veikannu kuvien ottajan. Eli toivon mukaan idea jatkunee vielä 4 osassakin.
vaavu

Posts: 1,324

#65 • • vaavu vara-vana
Kiitos paljon kaikille mun kuvaa äänestäneille, olin aika yllättynyt että sain näinkin paljon pisteitä! Voitto meni kyllä oikeaan osoitteeseen, olisin itsekin nostanut meow:n kuvan ykkössijalle. Sen verran loistava aihe siinä oli.

t. vaavu, joka heitti omat tupakkansa roskikseen joitakin vuosia sitten
Mosh

Posts: 137

#66 • • Mosh Adonis
Kiitokset heille, jotka kuvaani äänestivät. Eräät jopa nostivat sen ykkössijalle. Seuraavaan kilpailuun osallistutaan taas, sijoutuksilla nyt niin merkitystä, kuhan saa oman idean toteutettua itselleen tyydyttävällä tavalla. *hymy*

Onnea voittajille.

--
Naiset eivät ikinä ole ovelia. Naiset ovat vain katalia.

meow

Posts: 1,170

#67 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "
just vasta pääsin tarkistamaan kuka kilpailun voitti..kiitos siis kaikille äänestäneille :)
rupeen sit miettimään seuraavaa aihetta..

*hellokitty*

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

littlebig

Posts: 753

#68 • • Edited littlebig aaat-chi kung
erittäin hyvä asia tässä kilpailussa oli se että kuvat olivat ilman tekjää
täälläkin on tapahtunut sitä että kuva saa huonoa kommenttia ottajansa takia
nimeämällä ottajat jälkeenpäin saadaan aikaan se että huomio menee juuri oikeaan aiheeseen eli siihen kuvaan

--
straight ______

gay ^______^

UnityF

Posts: 15,721

#69 • • UnityF joo just se

meow:
just vasta pääsin tarkistamaan kuka kilpailun voitti..kiitos siis kaikille äänestäneille :)
rupeen sit miettimään seuraavaa aihetta..

*hellokitty*




keksi meille aihe *vink*

*kuumottel* *hihu*
Chatte

Posts: 4,085

#70 • • Chatte Team Teknolipat :)
Oikea kuva voitti kyllä. Onnittelut mainiosta otoksesta! Harmi vaan, etten ehtinyt äänestää tällä kertaa.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

flygfisk

Posts: 327

#71 • • flygfisk
3 kisaa ollut, joista kahdessa nickini on ollut väärin.*iihhih*
IsmoSimo

Posts: 295

#72 • • IsmoSimo

keksi meille aihe *vink*



Niin just...aihetta peliin
Karski

Posts: 6,049

#75 • • Edited Karski Pomon kätyri


aste:
hmm..?

http://www.deviantart.com/view/11773218/



IMHO toi nyt on kuitenkin varsin geneerinen
otos sinänsä. Vihkisormus ja vihkiraamattu.
Rajaus ja sommitelma on kuitenkin erilaiset.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

nostatus

Posts: 343

#76 • • nostatus
Pitäiskö vaikka kilpailun kakkosen perustaa uusi kilpailu, koska voittajalta uutta ei näytä tulevan. Kai se on sama kuka sen perustaa. Tässä välillä olis jo yhden kisan pitänyt...

- nimimerkki 'haluaa koittaa uutta objektiivia tositoimissa' ;)

--
dj NoStatus / dj LIEBHERR

IsmoSimo

Posts: 295

#77 • • IsmoSimo

nostatus:
Pitäiskö vaikka kilpailun kakkosen perustaa uusi kilpailu, koska voittajalta uutta ei näytä tulevan. Kai se on sama kuka sen perustaa. Tässä välillä olis jo yhden kisan pitänyt...

- nimimerkki 'haluaa koittaa uutta objektiivia tositoimissa' ;)



Kannatetaan!
siveys

Posts: 2,492

#78 • • siveys lovely

nostatus:
Pitäiskö vaikka kilpailun kakkosen perustaa uusi kilpailu, koska voittajalta uutta ei näytä tulevan. Kai se on sama kuka sen perustaa. Tässä välillä olis jo yhden kisan pitänyt...


Joo mä olen vähän samaa mieltä, että jos ei esim. viikossa jostain syystä saa uutta kisaa aikaan niin hostausvuoro voisi sitten siirtyä vaikka sille seuraavaksi sijoittuneelle.

Luonnollisesti jos ei halua voitettuaan hostata seuraavaa kisaa, voisi aina vapaaehtoisesti luovuttaa hostausvuoron seuraavalle, ettei muiden tarvitse odotella turhan takia viikkoa.

Jos meow ei nyt perjantaihin mennessä saa uutta kisaa pystyyn niin olisiko vaavu halukas ottamaan tämän vastuun harteilleen?

Tunteeko joku meowia henkilökohtaisesti, että voisi vinkata meidän odottelevan kuumeisesti ja hostausvuoron siirtyvän pikaisesti muiden huomiin, mikäli hänellä ihan oikeasti on aikomus tämä kilpailu hostata?
vaavu

Posts: 1,324

#79 • • vaavu vara-vana
Mä kysyn nyt kuitenkin vielä meowilta asiaa, ettei kiireiden takia tässä jyrätä ketään. Voin kuitenkin jo miettiä tota aihetta päässäni.

Voiko tota edelliskisan pulautinta käyttää myös tässä kisassa?
siveys

Posts: 2,492

#80 • • siveys lovely

vaavu:
Mä kysyn nyt kuitenkin vielä meowilta asiaa, ettei kiireiden takia tässä jyrätä ketään. Voin kuitenkin jo miettiä tota aihetta päässäni.

Voiko tota edelliskisan pulautinta käyttää myös tässä kisassa?


No musta olis kiva saada se kisa pyörimään kohtalaisen pikaisesti. Jos meow ei nyt pariin päivään näytä päätään täällä niin mun mielestäni on turha kovin pitkään odotella - edellisen kisan päätymisestä on kuitenkin jo yli viikko.

Ja pulautinta voi käyttää. Ei vaadi kisan aloittajan puolelta muuta aktiivisuutta kuin, että luo sen uuden topikin kisalle.