1. kuva numero 7
sormuksen asettelu (ilmeisesti) raamatulle on todella taidokas, kun varjo muodostaa sydämen. lisäksi vihkivala on ehkä ihmiselämän tärkein lupaus.. (vaikka en itse moiseen uskontohölynpölyyn uskokaan)
2. kuva numero 6
tupakat roskakorissa kuvasi hyvin sitä ikuista lupausta, minkä ihminen tekee: lopettaa tupakoinnin
3. kuva numero 3
vaikka itse olenkin ateisti, niin tatutoinnin taidokkaasta tekojäljestä on pakko antaa piste
•
•
Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
3p - 0017 - Tässä taitaa olla kaikkein vaikein lupaus pitää
2p - 0002 - Tää raasto kyl sydämestä. (Mä voin tulla keinumaan sun kaa )
1p - 0010 - Mainio idea ja hauska toteutus Tekis mieli antaa noille ilkiöille luunappi
Nuo uskontoaiheet jäi nyt kyllä pisteittä. Mulla on asennevamma
1) 0007
Hieman korni aihe, mutta loistava toteutus siitä. Sormuksen sisällä oleva kaiverrus, sen näkyvyys ja kaiken kruununa sydämen muotoinen varjo sormuksesta.
2) 0006
Meinasin tehdä itse hieman samaa aihepiiriä sivuavan kuvan, mutta Kolumbus päätti toisin. Sinänsä aika teatraalisesti esitetty "lupaus", mutta eihän se nyt kieltämättä näyttäis yhtään miltään jos realistisemmin roskikseen olisi päätynyt pelkkä suljettu röökiaski. Hyvää pelausta valolla ja roskiksen materiaalilla - se aina kirottu puhkipalaminenkaan ei tässä haittaa vaan toimii kuvan eduksi.
3) 0017
Liiallisen ahdas rajaus, mutta muuten kivan pelkistetty juttu. Muuten suhteellisen värittömässä kuvassa toi porkkanan väri vielä tulee korostuneesti esille.