Valokuvakilpailu #3: "Lupaus", äänestys

82 posts, 5 pages, 30,392 views

meow

Posts: 1,170

#81 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "
mulla on muutakin elämää kun klubbarin valokuvauskilpailu ja netti on ollu elisan takia poikki 5 viikkoa.toi on oikeesti tosi loukkaavaa rupee mun seläntakana vääntää uutta kilpailua.

voisitte oikeesti mennä vähän itteenne tai mahdollisesti astua kotiovesta ulos, sielläkin on elämää.

*piis* *hellokitty*

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

siveys

Posts: 2,492

#82 • • siveys lovely

meow:
mulla on muutakin elämää kun klubbarin valokuvauskilpailu ja netti on ollu elisan takia poikki 5 viikkoa.toi on oikeesti tosi loukkaavaa rupee mun seläntakana vääntää uutta kilpailua.

voisitte oikeesti mennä vähän itteenne tai mahdollisesti astua kotiovesta ulos, sielläkin on elämää.

*piis* *hellokitty*


Pahoitteluni jos tunnet jotenkin tulleesi (yli)ajelluksi. Ei se ole tietenkään sinun vikasi, että sinulla on muuta elämää ja meillä ei ole - totuus nyt kuitenkin taitaa lopulta olla, että meillä ei näytä sitä elämää olevan, joten haluaisimme mieluusti aloittaa uudet kuvakisat mahdollisimman pian edellisen loppumisesta - aivan niin kuin aikaisempinakin kahtena kertana on tehty - ja toivottavasti tehdään tulevaisuudessakin.

Mun mielestäni emme mitenkään erityisesti vehkeilleet sinun selkäsi takana kun keskustelimme tästä asiasta ja toiminnan yleisistä periaatteista julkisella foorumilla, jossa hyvällä syyllä voimme olettaa myös sinun liikkuvan - ja taisinpa vielä erityisesti mainita, että mikäli joku tuntee sinut henkilökohtaisesti niin olisi mukava jos vinkkaisi jotain muuta reittiä kuin klubituksen kautta, että odotamme toimintaasi varsin kärsimättöminä. Viikko on meidän muuten elämättömien ihmisten maailmassa kovin pitkä aika ilman rakasta kuvakisaame.

On luonnollisesti ymmärrettävää mikäli netti on rikki eikä pääse sen takia käymään, mutta kun kaikki muut odottavat sinun toimintaasi niin olisi minun näkemykseni mukaan varsin kohteliasta muita kohtaan ilmoittaa tällaisesta asiasta jollakin tavalla, että emme turhaan lähte hätiköimään. Sen kai kuitenkin ymmärrät, että mikäli et olisi antanut kuulua itsestäsi mitään niin jossakin vaiheessa meidän olisi ollut pakko jatkaa elämäämme ilman sinua ja määrätä kuvakisalle uusi pitäjä.

Yleisessä tapauksessa viikko on varsin pitkä aika yhden aiheen keksimiselle, joten minun mielestäni tällaisissa aikarajoissa pysymistä on varsin kohtuullista vaatia seuraavan kisan aloittajalta. Luonnollisesti mikäli tällaisista asioista ei ole ennalta sovittu niin on syytä toimia joustavasti ja pyrkiä edistämään kisan aloituksen realisoitumista myös muilla tavoin - aivan kuin me mielestämme toimimmekin.

Hienoa, että kisa on nyt kuitenkin taas käynnissä ja osallistujiakin on jo siunaantunut. Kiitos tästä. Toivottavasti opimme taas tästäkin jotakin *hymy*