Replying to Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla):
Umbala, 23.4.2010 17:16:
3. Sä varmaan tiesit näiden bileiden ajankohdan vähän etukäteen, joten oisit ton paidan voinut puhtaaks järjestää tapahtumaa varten?
Tottakai tiesin. Ja meinasin laittaakin kyseisen paidan päälle - meinasin myös laittaa täysin valkoiset puuvillahousut jalkaan. Homma meni niin, että kun paitaa rupesin etsimään, tajusin sen jääneen nummipusulaan. Housuja katsellessani tajusin, että niissä työskentely on aivan perseestä - joten jätin ne pois.
Itseasiassa se, että olitte siellä duunissa olis mun mielestä enempikin syy siihen, että teillä valkoista olis (niinkun järjestäjä asiakkailtaan toivoi)
Pidetään mielessä, mutta voin kyl kertoa, että tuskin kukaan töissä oleva henkilö vaihtaa "työpukeutumistaan" pukukoodin mukaan jos se ei ole järkevästi mahdollista - ellei työpaikka ole häät tai hautajaiset, jossa pukukoosi on vapaaehtoinen - valitaan vaatetus sen mukaan missä on paras tehdä töitä. Mielummin pukeudun kokomustaan, kuin valitsen valkoisen paidan ja eriväriset housut - keskeltä katkeava yhdistelmä on.. no.. ruma (yleensä).
Harmi siis, että päätit mun Ezzylle "aukomisesta" ottaa nokkiisi, ja toivonkin ettet ala vihaamaan meitä bileidenjälkeen nillittäjiä, vaan jatkat hommiasi vanhaan hyvään malliin.
Mulle tää vaan sattu sopivasti olemaan se viimonen niitti, kun oli lukenut noin 50 vastaavanlaista kommenttia ennen tätä. Ja ei huolta, en muista nimimerkkejä yhden tai kahden kommentin perusteella - vielä vähemmän yhdistän nimimerkkejä tai naamoja.