Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla)

1,383 posts, 70 pages, 650,578 views

villelope

#501 • • villelope Lope of Lope & Kantola

josbe, 7.9.2007 17:27:
---
Loopy, 7.9.2007 16:20:
Lyhyesti, Satu opiskelee yrittäjyyttä tiimivetoisesti. Kiitos ja anteeksi.

---

Ahaa. Tämä yksi lause selkiytti asian minullekin. :D Kiitos itsellesi vaivan näöstä.

Np. Kiva kun kerrankin tietää mistä puhuu.

*plur*
josbe

#502 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Loopy, 7.9.2007 17:42:
---

Np. Kiva kun kerrankin tietää mistä puhuu.

*plur*

Tästä voidaan kuitenkin olla monta mieltä:

Tämä jo yksistään antaa hänelle hyvät lähtökohdat toimia BB:n henkisesti vaativassa ympäristössä.

*nauru*
villelope

#503 • • villelope Lope of Lope & Kantola

josbe, 7.9.2007 17:46:
---
Tästä voidaan kuitenkin olla monta mieltä:
---
Tämä jo yksistään antaa hänelle hyvät lähtökohdat toimia BB:n henkisesti vaativassa ympäristössä.

Muotoilin tuon tuohon kohtaan väärin, mutta mielestäni kiteytin tuon myehemmin samassa kappaleessa.

Loopy, 7.9.2007 17:42:
---
Lyhyesti, Satu opiskelee yrittäjyyttä tiimivetoisesti. Tämä jo yksistään antaa hänelle hyvät lähtökohdat toimia BB:n henkisesti vaativassa ympäristössä. Se, että hän valmistuu Tiimiakatemiasta Tradenomiksi ei tee hänestä hänestä tiimityön konsulttia. Hän on opiskellut yrittäjyyttä tiimivetoisesti ja siitä syystä tuntee olevansa erikoisen pätevä tiimityön osalta.

BB-talo on sen verran erikoinen paikka, että vaikka kuinka olisi käynyt akatemiat, pelannut kilpatasolla joukkuelajeja mukulasta saakka ja käynyt intin pitkän kaavan mukaan, ei se takaa, että korvien väli kestäisi talossa asumista.
josbe

#504 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Jone, 9.10.2007 13:46:
Hevonpaskat. Tsekkaa uudestaan oma postauksesi ja huomaat itsekin, että sen ainoa kantava voima on siinä mitä itse edellisessäni sanoin.

So what? ISO ANTEEKSI siitä, että toistin jotain, mitä olit jo aikaisemmin tuonut esille. Itse en edelleenkään näe sitä suurena erheenä. Miksikään hyökkäykseksi en sitä tarkoittanut, niinkuin asian ilmaisit. Herkkä kohta, ehkä?

Mistä sä muuten tiedät mitä mä siedän ja mitä en?

Viittasin lähinnä postauksiisi, joihin olen aiemmin törmännyt täällä. Ja suo anteeksi, mutta en ole saanut sinusta kovinkaan positiivista tai ystävällistä kuvaa. Mutta ehkä mielikuvani on väärä, siinä olet ihan oikeassa.

Onneksi sä kykenet näköjään tekemään tuntemattomista ihmisistä aika diippejä luonneanalyysejä jo tällä vähäiselläkin lukemisella.

Sanot sinä, joka olet kutsunut mua "vasta" tyhmäksi ja kusipääksi.

*hymy*
Jone

#505 • • Edited Jone Archibald Haddock

josbe, 10.10.2007 08:41:
So what? ISO ANTEEKSI siitä, että toistin jotain, mitä olit jo aikaisemmin tuonut esille. Itse en edelleenkään näe sitä suurena erheenä. Miksikään hyökkäykseksi en sitä tarkoittanut, niinkuin asian ilmaisit. Herkkä kohta, ehkä?

No totta vitussa se on mulle herkkä kohta. En kai mä nyt olisi ihan itse siitä muuten maininnut. Kyllä, mua riipoo se että toisaalta mä olen hyvin pitkälti järkevän kulutuksen puolestapuhuja ja koitan elää tätä guidelinea noudattaen itsekin ja toisaalta toimin mainonnan ja markkinoinnin parissa työkseni. Hieman yksinkertaistaen joka päivä mun hommani on siis miettiä miten saisin ihmiset kuluttamaan enemmän ja miten tekisin se tehokkaimmin samalla kun yksityiselämäni puolella koitan kuluttaa mahdollisimman vähän mihinkään turhaan, koska musta niin on oikein.

Pidän työstäni ja musta on todella kiva miettiä mahdollisimman tehokkaita ja kuitenkin kustannuksiltaan järkeviä tapoja saada kanssaihmiset ostamaan milloin mikäkin tuote. Samaan aikaan kun olen kiinnostunut hommastani ja tunnen siinä onnistumisen iloa tunnen syyllisyyttä ja vitutusta siitä että hoitamalla sen kohtalaisen hyvin toimin itseasiassa jyrkästi omia arvojani vastaan. Valitettavasti elää se munkin pitää, just tän homman osaan aika hyvin, mutta toisaalta en kuitenkaan ole niin loistava että mulla olisi varaa käännyttää moniakaan asiakkaita siksi, että niiden tuotteet ovat mielestäni "turhia."

Toisinaan onnistun tossa kaupittelussa niin helvetin hyvin, että myyn jonkun näistä asioista itsellenikin isosti. Viimeisen vuoden aikana kyseessä on olleet nuorien designerien suunnittelemat t-paitaprintit ja nyt mulla on kaapeissa niin iso kasa noita paitoja, että niillä vaatettaisi puoli kylää. Samaan aikaan se on musta kivaa (mä ihan oikeasti pidän niistä kovin) ja todella typerää (kukaan ei tarvitse niin montaa t-paitaa kuin mulla on). Viime yönäkin tilasin taas yhden paidan lisää, koska löysin juuri sen, jota olen pitkään halunnut. Käytännössä toi kuitenkin oli täysin turhaa kuluttamista, koska hyvä jos ehdin nytkään kerran neljässä viikossa pitämään samaa paitaa päällä.

Joo, mulla on erittäin kaksijakoinen rooli tän asian tiimoilta ja näiden kahden roolin erilaiset yhteentörmäykset aiheuttavat paljon ristiriitoja, joita selvitellessä menee aikaa. Musta olis ihan kiva jos kenenkään muun ei tarvitsis tota asiaa kauheasti sohia jos vihjaan et sohin sitä itsekin enemmän kuin yhden ihmisen tarpeiksi.

Viittasin lähinnä postauksiisi, joihin olen aiemmin törmännyt täällä. Ja suo anteeksi, mutta en ole saanut sinusta kovinkaan positiivista tai ystävällistä kuvaa. Mutta ehkä mielikuvani on väärä, siinä olet ihan oikeassa.

Sitä millaisen kuvan olet musta täällä saanut ei tarvitse pyytää anteeksi. Erityisesti aikaisemmin pyrinkin provosoimaan sekä keskustelua että keskustelijoita paljonkin täällä Klubituksella. Mun sietokykyni (erityisesti siellä "oikean elämän" puolella) ei kuitenkaan ole kauhean vähäinen - monissa asioissa shitfilterin suodatin pitäisi olla melko paljon tiuhempi. Olen myöskin aika paljon elämäniloisempi tyyppi kuin mitä postauksistani kuultaa läpi. Ystävällisyydestä en sano juuta enkä jaata.

Sen mä kuitenkin koen aika ikäväksi perseilyksi, että sä ykskantaan sanelet mulle luonteenpiirteitäni pariin postaukseen pohjaten.

Sanot sinä, joka olet kutsunut mua "vasta" tyhmäksi ja kusipääksi.

*hymy*

Musta kusipääksi kutsuminen ei ole kauhean syväluotaavaa tai luonteeseen menevää. Sä olit kyseisessä tilanteessa kusipää ja ansaitsit tulla kutsutuksi kusipääksi. Siitä mä en tiedä mitään oletko kusipää yleisesti ottaen. Ilmeisesti et ole ja hyvä niin.

En myöskään tiedä oletko tyhmä vai et. Varsin ilmeisesti et ole tai sit oot onnistunut fuulaamaan ystäviäsi tosi hyvin. Tapasi aseistaa itsesi tähän keskusteluun kuitenkin oli tyhmä. Musta olis kiva jos keskusteluissa ja väittelyissä noudatettaisiin sen verran jotain perustavantasoista käyttäytymisprotokollaa, että jos toinen osapuoli vetää sukan jalasta ja sanoo et "tsekkaa, tässä kohtaa mulla ei ole suojausta", niin toisella olis sen verran munaa ettei juuri siihen lyötäisi kiinni ensimmäisenä.

Veditkö herneen nenääsi joko tyhmäksi tai kusipääksi kutsumisesta? Etkö? No, sit ne eivät varmaan osuneet kauhean arkaan paikkaan kuten en niitä kirjoittaessani uskonutkaan.

PS. Olis kiva jos kertoisit siirtyväsi alkuperäisestä threadistä tänne. Nyt huomasin ihan sattumalta ja siksi et käytän Klubitusta liikaa, mutta onneksi siinä ei kulu kuin skidisti sähköä ja näppis.
Verano

#506 • • Verano Merituuli

Jone, 10.10.2007 09:53:

PS. Olis kiva jos kertoisit siirtyväsi alkuperäisestä threadistä tänne. Nyt huomasin ihan sattumalta ja siksi et käytän Klubitusta liikaa, mutta onneksi siinä ei kulu kuin skidisti sähköä ja näppis.

Toi on ennenkin herättänyt hämmennystä, että quotatessa tekstiä topikista toiseen, quotattu henkilö ei saakaan ilmoitusta asiasta kuten monet luulevat :)
Occu

#507 • • Occu
PILLU NÄKYY!! KAIKKI KUOLEE!!

--
..::MOI::..

Kolera

#508 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Tyrmäystippatapaukset:

josbe, 18.10.2007 18:13:
---
nammo, 18.10.2007 17:33:
Enivei, mielenkiintoista ois tietää montako raitista on joutunut tyrmäystippojen uhriksi suhteessa alkoholin käyttäjiin. Koska tyrmäystippaajat harvemmin (kai) vaanivat uhrejaan lounasravintolan juoma-automaatin vieressä, voitaneen tehdä oletus että alkoholin käyttäjä on todennäköisempi uhri. Samoin myös raiskauksen uhriksi on todennäköisempää joutua jos liikkuu ulkona, verrattuna siihen että lymyää kotona pussilakana päässä.

---

Voidaanko tästä päätellä, että kysymyksesi oli yhtä fiksu kuin että "Olisi kiva tietää, kuinka paljon enemmän ihmisiä raiskataan, jos he liikkuvat ulkona, kuin jos he lymyävät kotona pussilakana päässä."?

Kyllähän tuokin jo paljastaisi kuinka suuri vaara on joutua ulkona väkivallan uhriksi verrattuna omaan kotiin kunhan otetaan ensin se pussilakana pois päästä.
en nyt tiedä sitten kuinka tyhmä kysymys se sitten onkaan ja mitä se paljastaisi siitä kuinka paljon kotiväkivallasta jätetään esim. ilmoittamatta.

Eli olet vieläkin sitä mieltä että mielenkiintoa erilaisia asioita kohtaan ei saisi olla? eikä niitä myöskään saisi ilmaista missään?

menee niin luvattoman OT:ks =P taidan vaihtaa paikkaa

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Dementation

#509 • • Edited Dementation wednesday?

tumpsi, 4.11.2007 21:50:
---Klip---

a) en ole kotoisin kotkasta, enkä koe itseäni kotkalaiseksi, joten termi "te" on nyt hieman huono.

b) Ennen tuota promoottorin vastausta tuli ensinnäkin sinun postaamanasi, aiheesta irroitettu, quottaus josta on aika helposti luettavissa, ajatus "olette väärässä, ootteko tyhmiä?" vaikka quotattu kommentti aivan selvästi liittyy topikissa oleviin kuviin ja aikaisempiin lighthouseihin.

Vai myönnätkö että luulit kommentin koskevan koko maailmaa, koska siinä lukee "klubikulttuuri" joka on kuitenkin yleismaailmallinen termi. Vuonna 2001 varmasti muun muassa lontoossa ja japanissa oli keskenään aika suuria "klubikulttuurillisia" eroja. En osaa sanoa sitten missä kaikkialla oli hameita ja meikkejä ja missä kaikkialla ei, mutta noista kuvista päätellen Kotkassa ei ainakaan pahemmin ollut, jolloin ko. kuvaus oli siis täysin oikea ja naureskelusi täysin asiaton.

Tuon aiheesta irroitetun quottauksen myötä leikkiin lähti seuraava kommentoija, joka ei myöskään pohtinut missä asiayhteydessä quotattu lause oli mainittu ja siten meni niin sanotusti "perse edellä puuhun" naureskellessaan kuvaukselle, joka oli selkeä kuvaus spesifioidusta paikasta sekä ajasta ja johon oli vielä väärinkäsitysten välttämiseksi liitetty kuvia jotta kaikki varmasti tietävät mihin ko. kuvaus liittyi. Ja silti sitä onnistuttiin ajattelemaan yleismaailmallisena kuvauksena, jolloin se oli hyvinkin naurettava. Oliko se nyt mielestäsi kuvauksen kirjoittajan vai lukijan virhe?

Tämän postauksen jälkeen, ennen kuin yksikään Kotkalainen ehti vastata topikkiin mitään, tuli kaksi kommenttia, toisessa luki "Kotka <3" ja toisessa "kotkan bileet <3"
Muussa asiayhteydessä nämä olisi voinut tulkata asiallisiksi ja positiivisiksi palautteiksi, mutta tällä kerta ainakin itse oletin niiden olevan vittuilumielessä kirjoitettuja ironisia kommentteja. Olinko väärässä? Jos olin, niin pahoittelen asiaa, mutta jos taas en ollut, niin selitätkö että mikä tässä kohtaa oli kotkassa tai kotkalaisissa vittuilun arvoista? Eikö paremmin tähän olisi sopinut ironiseksi kommentiksi vaikkapa "asiayhteydestä irroittaminen <3"?

Tämän jälkeen tuli ensimmäinen kommentti kotkalaiselta kirjoittajalta, eikä sekään millään tavalla kohdistunut sinuun, vaikka se olikin melko suora vastaus siihen kun olit kirjoittanut rivien välissä että kotkan bileet ovat huonoja. (Tässä siis yhä oletetaan että "Kotkan bileet <3" kommenttisi oli ironinen ja vittuileva.
Kyseisessä postauksessa kotkalainen kirjoittaja vain kertoi mielipiteensä siitä että ko. kirjoittaja mieluummin käy kotkalaisissa bileissä kuin helsinkiläisissä, ja samalla pienellä kuittaavalla kommentilla totesi että hänen mielestään kotkalaisissa bileissä on parempi meininki kuin helsinkiläisissä. Sinä et kuitenkaan ole helsingistä, joten tuo kuittaus ei kohdistunut sinuun mitenkään.

Tämän jälkeen otit oikeuden postata topikkiin (joka siis oli täysin asiallinen ennen sinun ensimmäistä aiheesta irroitettua quottaustasi) kuvan joka oli täysin offtopic ja imho jopa asiaton. Vasta tämän jälkeen promoottori päätti selittää mistä oli kyse ja missä kohtaa te olitte menneet metsään ja (imho aiheesta) hieman ärsyyntyyneenä myös päätti näpäyttää noista asiattomuuksista. Se ei ehkä ollut promoottorilta fiksu ratkaisu, mutta mielestäni hyvinkin ymmärrettävä. Kuten jo aikaisemmin totesin, jos joku tökkii sinua tikulla kunnes hermostut ja vaikkapa huudat, niin onko syy huutoon sinun mielestäsi tökkijässä vai sinussa?

Tämän pienen näpäytyksen myötä sinä ja muutamat muut koitte oikeudeksenne aloittaa täysimittaisen päänaukomisen kyseisessä topikissa.

Vastakysymyksenä on nyt pakko kysyä, että koetko sinä toimineesi tässä kyseisessä tilanteessa täysin oikein ja asiallisesti? Ja koetko todella että promoottori ja kotkalaiset olivat ne jotka aiheuttivat ko. topikin leviämisen käsiin?

EDIT: selvennystä.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

sts

#510 • • sts Sama pyynti aitta!

Dementation, 4.11.2007 22:45:
-clip-

et miellä etkä oo kotoisin, mutta silti asut siellä. terveisin kontekstista irroittaminen.

ps. ainiin tuli ihan mieleen siitä alkuperäisestä postauksesta jossa sanottiin että lighthousessa ei ollut reisitaskuhousuja:

IM000156.jpg

Kyseinen kuva on Caro2 galleriasta ja jos ei väärin olla bongattu tuo on sampson joka silloin järkkäsi bileitä kotkassa... NII...
Caro²

#511 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2

sts, 4.11.2007 22:53:
ps. ainiin tuli ihan mieleen siitä alkuperäisestä postauksesta jossa sanottiin että lighthousessa ei ollut reisitaskuhousuja:

Kyseinen kuva on Caro2 galleriasta ja jos ei väärin olla bongattu tuo on sampson joka silloin järkkäsi bileitä kotkassa... NII...

Ei varsinkaan hameita pojilla eikä reisitaskuja tytöillä

Mistä lähtien Sampson on ollut tyttö?

EDIT: Kyseiset kuvat eivät ole miun galleriasta, vaan Huggu -nimimerkin takaa kirjoittavan henkilön. Hostaan niitä techmun serverillä.
Dementation

#512 • • Dementation wednesday?

sts, 4.11.2007 22:53:
et miellä etkä oo kotoisin, mutta silti asut siellä. terveisin kontekstista irroittaminen.

Väliaikaisesti osoitteeni on Kotkassa, mutta en ole jäämässä tänne ja imho osoite ei tee kenestäkään kotkalaista, suomalaista, eurooppalaista tai vaikkapa hervantalaista.

Lighthouse, 29.10.2007 19:07:
Toki muutama rohkea uskalsi olla erilainen ja noudattaa klubipukeutumisen nykytrendejä jo silloin.

Luetaanpa tarkemmin niitä postauksia. *vink*

--

Dementation

#514 • • Dementation wednesday?

sts, 4.11.2007 23:05:
Saat anteeksi. Deme ei :P

Onneks en pyytänytkään *tirsk*

--

tumpsi

#515 • • tumpsi rekisteröitymätön

Dementation, 4.11.2007 22:45:
Vai myönnätkö että luulit kommentin koskevan koko maailmaa, koska siinä lukee "klubikulttuuri" joka on kuitenkin yleismaailmallinen termi. Vuonna 2001 varmasti muun muassa lontoossa ja japanissa oli keskenään aika suuria "klubikulttuurillisia" eroja. En osaa sanoa sitten missä kaikkialla oli hameita ja meikkejä ja missä kaikkialla ei, mutta noista kuvista päätellen Kotkassa ei ainakaan pahemmin ollut, jolloin ko. kuvaus oli siis täysin oikea ja naureskelusi täysin asiaton.

Kuten on jo varmasti useaan otteeseen tullut selväksi, luulin kommentin koskevan "klubikulttuuria", kuten varmasti ville ja tomakin, ja tämän suomalaisia lieveilmiöitä. En ymmärrä mikä siinä nyt on niin asiatonta.

Oliko se nyt mielestäsi kuvauksen kirjoittajan vai lukijan virhe?

Eikös tää nyt oo sitä perse edellä puuhun kiipeemistä kun ongelmia ratkotaan etsimällä syyllisiä?

Jos olin, niin pahoittelen asiaa, mutta jos taas en ollut, niin selitätkö että mikä tässä kohtaa oli kotkassa tai kotkalaisissa vittuilun arvoista?

Se, että kotka-topicissa menee taas lujaa, eikä vähiten ulkopaikkakuntalaisin voimin.

Eikö paremmin tähän olisi sopinut ironiseksi kommentiksi vaikkapa "asiayhteydestä irroittaminen <3"?

Ei.

Tämän jälkeen otit oikeuden postata topikkiin (joka siis oli täysin asiallinen ennen sinun ensimmäistä aiheesta irroitettua quottaustasi) kuvan joka oli täysin offtopic ja imho jopa asiaton.

Totta, se oli asiaton, mutta mielestäni kuvastaa kotkalaista internetkäyttäytymistä.

Vasta tämän jälkeen promoottori päätti selittää mistä oli kyse ja missä kohtaa te olitte menneet metsään ja (imho aiheesta) hieman ärsyyntyyneenä myös päätti näpäyttää noista asiattomuuksista. Se ei ehkä ollut promoottorilta fiksu ratkaisu, mutta mielestäni hyvinkin ymmärrettävä.

Kuten sanoin, kotkalaiset haltsaa ton vastatuuleen kusemisen. Melko hyvää mainosta klubille, joka suoraan vittuilee potentiaalisille asiakkailleen. (Joo, voisin olla hyvinkin potentiaalinen, sillä olenhan käynyt siellä tutustumassa yöelämään useammin kuin kerran.)

Tämän pienen näpäytyksen myötä sinä ja muutamat muut koitte oikeudeksenne aloittaa täysimittaisen päänaukomisen kyseisessä topikissa.

Vastakysymyksenä on nyt pakko kysyä, että koetko sinä toimineesi tässä kyseisessä tilanteessa täysin oikein ja asiallisesti? Ja koetko todella että promoottori ja kotkalaiset olivat ne jotka aiheuttivat ko. topikin leviämisen käsiin?

En, kuten edellä jo mainitsinkin. Ja kyllä, he olivat ihan yhtä SYYLLISIÄ kuin me muutkin.
Dementation

#517 • • Edited Dementation wednesday?

tumpsi, 5.11.2007 07:59:
Kuten on jo varmasti useaan otteeseen tullut selväksi, luulin kommentin koskevan "klubikulttuuria", kuten varmasti ville ja tomakin, ja tämän suomalaisia lieveilmiöitä. En ymmärrä mikä siinä nyt on niin asiatonta.

Menköön siis vahingon piikkiin.

Jos olin, niin pahoittelen asiaa, mutta jos taas en ollut, niin selitätkö että mikä tässä kohtaa oli kotkassa tai kotkalaisissa vittuilun arvoista?
---
Se, että kotka-topicissa menee taas lujaa, eikä vähiten ulkopaikkakuntalaisin voimin.

Anteeksi, mutta kotka topikissa alkoi mennä ja meni lujaa tuossa kohdistetussa kohdassa 100% ei kotkalaisin voimin.
Joten olisko sitten pitänyt kirjoittaa että "Kotkan biletopikin pilaaminen <3" tai "Ulkopaikkakuntalaiset Kotkatopikissa <3" tms? Eikö noi "Kotka <3" tai "Kotkan bileet <3" kommentit menneet yhtä paljon ohi, kuin että jos sinne olis joku kirjoittanut että "kanada <3" tai "Piparkakut <3"?

Tämän jälkeen otit oikeuden postata topikkiin (joka siis oli täysin asiallinen ennen sinun ensimmäistä aiheesta irroitettua quottaustasi) kuvan joka oli täysin offtopic ja imho jopa asiaton.
---
Totta, se oli asiaton, mutta mielestäni kuvastaa kotkalaista internetkäyttäytymistä.

Ja sun mielestä sä et aloittanut päänaukomista, vaikka selvästi tunnustat että kuittailit kotkalaisesta internetkäyttäytymisestä ko. topikissa, vaikka siihen mennessä se oli ollut usean sivun verran täysin asiallista ja ennen postaustasi. Kommentoitko siis kuvallasi kyseistä topikkia vai jotain mielikuvaa päässäsi?

Vasta tämän jälkeen promoottori päätti selittää mistä oli kyse ja missä kohtaa te olitte menneet metsään ja (imho aiheesta) hieman ärsyyntyyneenä myös päätti näpäyttää noista asiattomuuksista. Se ei ehkä ollut promoottorilta fiksu ratkaisu, mutta mielestäni hyvinkin ymmärrettävä.
---
Kuten sanoin, kotkalaiset haltsaa ton vastatuuleen kusemisen. Melko hyvää mainosta klubille, joka suoraan vittuilee potentiaalisille asiakkailleen. (Joo, voisin olla hyvinkin potentiaalinen, sillä olenhan käynyt siellä tutustumassa yöelämään useammin kuin kerran.)

Kuten totesin, se ei ehkä ollut promoottorilta fiksua, mutta eikö se sinunkin mielestäsi ollut ihan ymmärrettävää?
Vai kestävätkö omat hermosi aina ja kaiken, vaikka kuinka tökittäisiin ja nälvittäisiin?
Ja kyllä mä henk. koht. toivon että ulkopaikkakuntalaiset kävis kotkassa bileissä ja siis muutenkin että jengi suomen sisällä liikkuis enemmän eri kaupunkeihin hyviin bileisiin, sillä se tuo varsinkin pienempien kaupunkien tapahtumiin lisäpotkua.

Jos sun tai jonkun muun tuleminen bileisiin kaatuu siihen että metsä (tässä tapauksessa promoottori) vastaa kun sinne huudetaan ja kaadetaan parit puut vielä mennessään, niin se on mielenkiintoinen asenne.
"En katsonut mihin olen menossa, astuin vahingossa koiran päälle ja kun vahingossa astuin, niin päätin samantien potkaista pari kertaa, se haukkui minulle, päätin etten enää anna sille ruokaa"

Ja ei, en mä etsi syyllistä, mutta musta te julistitte, että "Taas kotkalaiset vauhdissa" kun kuitenkin kotkalaiset oli 4 sivua puhuneet ihan asiallisesti ennen kuin ei-kotkalaiset puuttu asiaan... Eli mun mielestä te julistitte kotkalaiset syyllisiksi, ja vaikkei se imho mua koskekkaan, niin jossain kohtaa se logiikka pissi. Mutta todettakoon nyt että kaikin puolin tapahtui varmasti väärinkäsityksiä ja ylilyöntejä, ensi kertaa varten kaikki varmasti oppii tästä jotain.

Mutta *piis* ja *plur* vaan sinne, eiköhän tää tästä taas...

--

laite

#518 • • laite MastahWankah
Laittakaa nyt linkki siihen kotkatopikkiin, mulla on tylsää töissä!