ILLUSIONS Pacifique's official after party 6.3.2005 @ helsinki

88 posts, 5 pages, 9,589 views

VEA

#81 • • VEA
olipas kyllä melkoiset menot.... *joo* pohkeet meinas krampata...

--
kiksuuuuuu...

#82 • • Gini Guest
Ihan uskomattoman ihana aamu!
Yllätyslähtö Turusta kyllä kannatti, vaikka junaan hypättyäni vähän epäilytti! Kiitti kaikille kamuille, jotka ylipuhuitte mut lähteen, ja erityiskiitos Helsingin posselle, jotka tarjositte välietapit ja *sydän*mahtavat etkot!!
toma

#83 • • toma Tototoototo
Pohkeet kramppaili vielä tiistaina joka toisella askeleella joten taisi olla aika hyvä tanssiviikonloppu. :)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

rastatypy

#84 • • rastatypy
oli jees kemut! tosin jossain vaiheessa tuntu, ettei virtaa riitä, kun serenassakin tuli jorattua koko aika. mutta jostain sitä sai energiaa jatkaa loppuun asti, ja kyl kannattikin, oli huippu hauskaa! *jiihaa**kiitoskiitos*
se oli kyl hämärä se tyyppi joka liikku siinä poliisi paidas. mikäköhän oli miehiään *täh*
mutta, kiitos kuuluu kaikille ihmisille!

love is
*pus*
-P

#85 • • -P

rastatypy:

se oli kyl hämärä se tyyppi joka liikku siinä poliisi paidas. mikäköhän oli miehiään *täh*

Niinpä, kukakohan se ois ollut *justjoo* *nauru*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

MissKoo

#86 • • MissKoo
Jaa, hmm.. siis olihan siellä ihan kivaa, mutta mulla jotenkin oli mennyt kaikki into ja energia Pacifiqueen, en oikein jaksanut/pystynyt keskittymään Illuissa mihinkään. Lopulliset fiilikset meni kun portsari päätti ratsata mut ja kaverini kun mentiin yhdessä vessaan *nauru* Olipa portsarilla käytöstavat aika hakusessa.. eihän siinä mitään jos ratsataan, mutta jos ei nyt ystävällinen kykene olemaan, niin vähintäänkin asiallinen voisi olla. Taisi portsari parka pettyä pahasti kun mitään ei löytynytkään.. tuli vaan sellanen olo että jumalauta, mä olen maksava asiakas ja mua voisi edes hivenen kunnioittavasti kohdella.

Olen paremmissakin Illuissa ollut.
rastatypy

#87 • • rastatypy
joo sellasta se on aina välillä.. *juonittel*
#88 • • candyraver Guest

yusu:
Pari kertaa joutu melkein jalkaaki nostaa *jiihaa**plur* ..näkikö joku sen poliisi-paitasen urpon? Salee joku sivari *ding*

Mä itseasiassa taisin jutellakkin sen tyypin kanssa pariin otteeseen..*ding* vaikutti aika omituiselta..*vink* koitin pitää pientä etäisyyttä,mutta en onnistunu eksyttämään sitä mun kannoilta missään vaiheessa..*nauru*