ILLUSIONS Pacifique's official after party 6.3.2005 @ helsinki

88 posts, 5 pages, 9,549 views

#61 • • + Guest
Ihan mukavat illut oli jälleen. Kokeilinpa ensi kertaa nukkumiskaavaa ja se toimi. Serenan jälkeen nelisen tuntia unta palloon ja Nosturiin jammaileen silmät unen pöpperössä. Ja valkovenäläinen aamupalks oli pop *slurps*. Nosturiin vois kyl palkata yhen ylimääräsen baarimikon ysistä eteenpäin (kuten yksi helsinkiläinen totesi aamusella). Myyntikin vois nousta.
nicii

#62 • • nicii team tiku ja taku

yusu:
Pari kertaa joutu melkein jalkaaki nostaa *jiihaa**plur* ..näkikö joku sen poliisi-paitasen urpon? Salee joku sivari *ding*

Ihan varmasti oli sivari..se tarkkaili mua kokoajan..*nauru* enkä ollu ees epäilyttävä*iloinen*
& vielä kiitos mahtavasta musasa Tabille ja muille...uuh yeah!! ihanasta seurasra ja ihanasta aamusta*sydän**sydän*
#63 • • emppu Guest
Oli näköjää ihan vitun paskat illut. Kannatti näköjää jättää väliin*igor*
Ei vituta yhtää täl hetkel*hahjust*

Miksi Eemil...miksi*grr*
*yessir*
*eiei*
nicky

#64 • • nicky

Bileilehänminä:
Barry Gilbey ja Mr A soittivat kyllä aivan *super**super* hyvän setin mieheen!!!!

Allekirjoitan ton täysin. Perjantaina jo Voodoossa kuultiin Gilbeyn hehkutusta ja jengi oli ihan pähkinöinä. *piis* Mut Tab. Kovin lattea fiilis jäi. Ei mitään yllätyksiä, mielikuvitusta tai muutakaan säväyttävää. Paitsi tietysti se kiksuun kuuluva normaali pintatunteiden purskahtelu. Kevyttä, kevyttä. Korkeutta välillä löytyy mutta ei syvyyttä. Siinä se ero.

--
Tee minusta hyvä ihminen, mutta älä vielä tänään.

tomppi

#65 • • tomppi thzombie ™
Tultiin Nosturiin kello 07:00. En oo ikinä tanssinut
(jos nyt sitä voi tanssimiseksi kutsua mitä teen)
niin paljon Illuis ennen, tuli vaan niin hyvää
musaa. Joskus 9 jälkeen siirryin yläkertaan istumaan,
väsymys iski ja musiikki vaihtui.

***+

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

-Kerttu-

#66 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Voiko tähän muuta sanoa, kuin *sydän* ILLUT *sydän*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

#67 • • Iceman Guest

yusu:
Pari kertaa joutu melkein jalkaaki nostaa *jiihaa**plur* ..näkikö joku sen poliisi-paitasen urpon? Salee joku sivari *ding*

Joo... ilhan helvetin outo hiippari... tuli kokoajan kyselee jotain *ding*
subu

#68 • • subu Suski

tomppi:
En oo ikinä tanssinut
(jos nyt sitä voi tanssimiseksi kutsua mitä teen)

*reps**nauru*
Aune-mummo

#69 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen
Mun jalat on nyt kuoliossa*uuh* mut hyvät illut oli joo*plur*
UnityF

#70 • • UnityF joo just se
I *sydän* ILLUT

Tulipas taas tanssittua oikeen kunnolla *sydän* Hyvä kun vessassa kerkesi käymään ja pitihän jo sitä juosta takas tanssilattialle... *hih*

Illut ei pettäny tälläkään kertaa. Erityisesti kiitos Tabille aivan loistavasta setistä.. varsinkin vika biisi *sydän*

*plur* http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=762878 *plur*

*kiitoskiitos*
Protocol

#71 • • Protocol
joo kivaa oli! ja musa oli 8+

porukka jotenki..... aika sisäänpäin kääntynyttä sakkii tai sit mä oon =)
mza

#72 • • mza Erikoismies erikoistehtävässä
Hauskaa Illuissa oli vaikka istuskeluksihan se meni loppupeleissä.
*poks*

anis:
Ei mulla kyllä mitään JÄRKEVÄÄ sanottavaa oo tähän..

Heitäppä sitten jotain EI JÄRKEVÄÄ. Sitä pitäis löytyä...*nauru*

#73 • • ville olen oikeasti ujo

need4speed:
porukka jotenki..... aika sisäänpäin kääntynyttä sakkii tai sit mä oon =)

Tai sit sä näet asian tolla tavalla :)

Mun mielestä parasta illussa on juuri se, että ihmiset tulevat sinne lähes pelkästään nauttimaan musiikista ja tanssimaan kun taas iltabileissä keskustelu/pousaus/iskeminen tuntuu olevan keskimäärin todella tärkeää.

Koska porukka tanssii illussa enemmän kuin iltabileissä, keskustelua on iltabileitä vähemmän. Ulospäin tämä näyttää siltä, että kaikki on tosi sisäänpäinkääntyneitä, vaikka todellisuudessa ihmiset nauttivat musiikista ja tanssimisesta ilman turhaa sosiaalista kanssakäymistä.

Tota sisäänpäinkääntyneisyyttä lisää myös osaltaan se, että monet on fyysisesti tosi väsyneitä. Esim iltabileissä ilta on vasta alussa ja voimakas nousuhumala alkupuolella, joka näkyy ympäristössä tietynlaisena sähläyksenä ja huutamisena. Sen sijaan aamulla, kun ihmiset on valvoneet (liian) pitkään tämä häsellys ja huutaminen puuttuu. Tällöin ilmapiiri on huomattavasti rauhallisempi eli joidenkin mielestä sisäänpäinkääntyneempi.

Henk koht pidän illusta juuri sen takia, että siellä saattaa oikeasti tanssia vaikka kuusi tuntia, hymyillä muille tanssijoille ja lähes aina hymyyn vastataan hymyllä. Tanssilattian tunnelma on mielestäni paras mitä löytyy, sillä ihmisten motiivit tanssimiselle ovat hyvin samankaltaiset.

Illun etu myös on, että siellä ei juuri käy "turisteja" eli ihmiset osaavat tanssilattian kirjoittamattoman säännöt: Itse en ole koskaan saanut röökistä käteen/vaatteisiin, kompastunut keskellä tanssilattiaa olevaan laukkuun, joutunut jatkuvan tönimisen kohteeksi tai joutunut tarkoituksellisesti säilyttämään ympärilläni olevaa tanssitilaa. Kun koko tanssilattia pelaa samoilla säännöillä, kaikilla on todella mukavaa :)

Mut illu jakaa mielipiteitä kyl tosi paljon. Mä oon yksi niistä, jotka äänestää illua vuodesta toiseen parhaaksi klubiksi <3
Jammailija

#74 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Täydelliset illut! Hemmetisti porukkaa, porukka hyvällä mielellä ja musa oli just huippua!!*sydän*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Tripla-T

#75 • • Tripla-T Räntämäen Lataamo
Witsi, ei oikeen voinu lähteä tänne kun bussi Turkuun lähti Serenasta klo 2.30.. tai no 2.45, mutta kuitenkin *nauru* No, säästy sentään rahaa (jotain positiivista).

--
Crom ! - Conan Barbaari

alphamagic

#76 • • alphamagic
Oivoi, oli kyllä oikeesti ehkä vuoden parhaat bileet so far... Ja kun en ollu Serenassa niin oli energiaa jumpata oikein olan takaa*jiihaa*
Kiitos seurueelleni ja tutuille ja ISO kiitos Tiinalle, *hali*
Kummankohan kädet lähtee eka sijoiltaan ja sitärataa... *juonittel* *plur*
Tab oli parasta mitä oon aikoihin kuullu ja tanssinu ja sen näki varmaan kilsan päähän. *iloinen*
Synesthesia, *sydän* aina ja ikuisesti AAMEN.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

fantazia

#77 • • fantazia
Oiskohan jollai lisää kuvia tapahtumasta? Jos ei halua niitä tonne klubbarin kuvat-osioon ni vois kertoo vaik privas. Kiinnostais kaikenlaiset kuvat...
T-rex

#78 • • T-rex ku(i)va tomaatti
Jestas. Mikä. Aamu. Kiitos dj:t ja iso käsi Jyrille, mikäli se on vielä kiinni sinussa *iloinen* *pihkassa* *hali*
Uudestaan, uudestaan *aplodit*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

Occu

#79 • • Occu
Pitkästä aikaa todella viihtyisät illut vaikka alakerta ei ollutkaan auki.
Johtuneen ehkä line up'ista sekä hyvästä seurasta ja onnistuneesta alkuillasta :))

--
..::MOI::..

absx

#80 • • absx
Menipä huitomiseksi :/