Joo toi nimen ilmoittaminen on tosi hyvä idea - laittaahan monet sen omiin kommentteihinsa jo nyt. Parhaat kommentit mun mielestä ovatkin juuri niitä, missä asiayhteys selviää tavallaan kommentoijan kautta
Raflassa ja bileissä kuvaamisesta ja kuvien esittämisestä on Suomessa aika tiukat säännöt. Siksipä me Katrinan kanssa kysymmekin aina, voiko henkilöistä ottaa lähikuvan. Toisinaan kysyn kyllä vasta kuvan ottamisen jälkeen, tai kohde ehtii kadota kameraa säätäessä, mutta tuo on pidetty sääntönä. Pikkutuhman tavara, jota syntyy yllättävän paljon
varmistan vielä tarpeen vaatiessa seuraavana päivänä meilitse.
Jos kaikesta huolimatta joskus löytyy mun ottama kuva, jota et halua galleriassa näytettävän, pane meiliä joko mulle tai suoraan Anqqalle. Ollaan sovittu sillä lailla, että Anqqa lähettää mulle kaikki hänelle tulleet palautteet mun kuvista - tähän asti yleisö on käsittääkseni saanut sitä, mitä on pyytänyt, hehe!
Kun nyt aiheessa ollaan, niin jos joskus olet hienoissa vermeissä ja haluat kuvan itsestäsi, niin tule vain kysymään. Aika usein noita pyyntöjä tuleekin, se on tosi mukavaa.
Ja nyt Hepseriaan!