PACIFIQUE 2005 5.3.2005 @

948 posts, 48 pages, 226,186 views

patis

Posts: 1,158

#161 • • patis 10
Jos noi bileet kestäis 04:ään asti niin hinnassa ei olisi mitään valittamista...

...Mutta eiköhän tässä kuitenkin paikalle saavuta, viime kerralla oli sen verta mukavaa.
Zwek

Posts: 1,701

#162 • • Zwek
Älkää jaksako valittaa!
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#163 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Mä tuun tänne joka tapauksessa, makso mitä makso *jiihaa* on sitä rahaa menny turhempiinkin asioihin...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Late

Posts: 3,441

#164 • • Late team Lasse
Huomenna heti hakemaan lippua. Sairasta että mä oon valmis heräämään aikaseen vaikka on vp. *hih*
vaavu

Posts: 1,324

#165 • • vaavu vara-vana
Onhan hinnannousu 19 eurosta 26 euroon jonkun verran. Veikkaanpa kuitenkin, että tuo hinnannousu näkyy tavalla tai toisella bileen parempana laatuna. Esimerkkinä vaikkapa viime kesän Unity, jolloin nostettua lipunhintaa kompensoitiin ruokabuffetilla ja muulla ohjelmalla.
RantaPalleroinen

Posts: 512

#166 • • RantaPalleroinen
makso mitä makso, mä oon niin täällä!

--
a weekend wasted is never a wasted weekend

Avatar
#167 • • CryOniC Guest
jipiiiiiiii*Iloinen*
Gnizhak

Posts: 701

#168 • • Edited Gnizhak iku
Lineuppi ratkasee, mut koska mua ei oo vielä buukattu ni taitaa jäädä väliin ;))

Ana-5k
Metalheadz


Kuulin samaisesta lähteestä et Goldie on kerinny perua jo, tällä kertaa ajoissa :>

--
Don't Just Stand There

Avatar
#169 • • kelasin Guest
huomenna lippu tilaukseen <3 <3
ee102

Posts: 775

#170 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Toivottavasti tuo tapahtuma järjestetään ens vuonnaki ku oon vielä teini enkä siis sinne pääse tänä vuonna. *uuh*
Sinza

Posts: 2,227

#171 • • Edited Sinza
Liput varattu *jiihaa**heiii*!!!

Dallas Superstars / JS16 (Stockholm Records) *sydän*
Jori Hulkkonen (F-Communications)
Lil' Tony (Kerma / Rose Garden)
Slusnik Luna live (Unity) *sydän*
Bunuel (Mecca / Nylon)
Super8 (Anjunabeats)
Kalle Miettinen (YleX)
Kimik & Uke (Miau!)
Jay Mellin (Screen)
Borzin (Koneisto)
Tomi K. (Ihana)
Orkidea (Unity) *jiihaa*
Tab (Hallmark)
Mr.A (VooDoo)
LBJ (Motion)
OlliS (YleX)
Neon (Säde) *jiihaa**sydän**jiihaa*
Coma (Pussy)
Milla Lehto (Pussy)
Jokke (Street Beat)
Mekaanikko (Sininen)
Unity Collective (Unity)
Genki (BreakThatHouse)
Miika Kuisma (J00F / Iglu)
Samus Aran & Paarma (House Forest)
Magellan Project/Avanto/Alt-F4 live (Anjunabeats)

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Juhgu

Posts: 7,921

#172 • • Juhgu Virnistelijä

leenuliinu:
---
Juhgu:
Kallis lippu valivali. Kuitenkin kiskotte saman summan edestä juomia normibileissäkin *hih*.
---
Yleensä ne juomat tulee sen lipun hinnan lisäksi, ellet ole huomannut.



Tarkoitin vaan että jos yleensä on varaa käyttää 30e bileisiin (vaikka 10e lippuun ja 20e juomiin) niin pääseehän sitä sitten pacifiqueenkin (30e lippuun ja 0e juomiin). Ts. lipun hinta ei ole este jos kykenee olemaan juomatta. Tarpeeksi rautalankaa?

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Baby-G

Posts: 377

#173 • • Baby-G
tahtoo tänne *sydän* eikä hintakaan nyt niin liikaa ole... mutta mutta, pientä epäröintiä silti *uuh*
remotion

Posts: 5,283

#175 • • remotion nostatus guru
toivottavasti tonne pääsee sisään ennen tota 8 muuten menee helposti eka tunti jonottaessa ja vaatteiden vaihdossa ja sit onkin enää minimaaliset 3 tuntia aikaa tanssia. itse kuitenkin tykkäisin olla vaikka 8 tuntia tuol vedessä polskimassa...
Käykö serenassa muuten electron? esiintyykä noi trance jukat altailla, vai pitääkö tyytyä kuuntelee jotain hideasta elektro shaibee siellä?
Juhgu

Posts: 7,921

#176 • • Juhgu Virnistelijä
Mitenkäs pacifiquessa on muuten valokuvaamisen laita? Esim. itselläni ei "luuta ja nahkaa" -luokan vartaloni toki ole este tällaisissa bileissä käymiselle, mutta en ehkä haluaisi nähdä valokuvia itsestäni ympäri nettiä näiden jälkeen.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Karski

Posts: 6,049

#177 • • Karski Pomon kätyri

Juhgu:
Mitenkäs pacifiquessa on muuten valokuvaamisen laita? Esim. itselläni ei "luuta ja nahkaa" -luokan vartaloni toki ole este tällaisissa bileissä käymiselle, mutta en ehkä haluaisi nähdä valokuvia itsestäni ympäri nettiä näiden jälkeen.



Ainakin viimeks valokuvaamiseen tarvittiin
lupa. Ei tosin estänyt innokkaimpia
tirkistelijöitä kuvaamaan suht' röyhkeästi
tyttöjen perseitä yms.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Displacer

Posts: 1,828

#178 • • Displacer

remotion:
toivottavasti tonne pääsee sisään ennen tota 8 muuten menee helposti eka tunti jonottaessa ja vaatteiden vaihdossa ja sit onkin enää minimaaliset 3 tuntia aikaa tanssia. itse kuitenkin tykkäisin olla vaikka 8 tuntia tuol vedessä polskimassa...
Käykö serenassa muuten electron? esiintyykä noi trance jukat altailla, vai pitääkö tyytyä kuuntelee jotain hideasta elektro shaibee siellä?



21.00-02.00 =3h?
Amnesia

Posts: 888

#179 • • Amnesia

Displacer:
---
remotion:
toivottavasti tonne pääsee sisään ennen tota 8 muuten menee helposti eka tunti jonottaessa ja vaatteiden vaihdossa ja sit onkin enää minimaaliset 3 tuntia aikaa tanssia. itse kuitenkin tykkäisin olla vaikka 8 tuntia tuol vedessä polskimassa...
Käykö serenassa muuten electron? esiintyykä noi trance jukat altailla, vai pitääkö tyytyä kuuntelee jotain hideasta elektro shaibee siellä?

21.00-02.00 =3h?



Ja ainakin viime vuonna pääsi yllättävän nopeasti sisään, ja meininki oli hyvä jo alusta alkaen koska porukka tuli tosi ajoissa paikalle. Eli ei se mitenkään kesken lopu, vaikka mieluummin tietysti olis ollu neljään asti.
remotion

Posts: 5,283

#180 • • remotion nostatus guru

Displacer:
---
remotion:
toivottavasti tonne pääsee sisään ennen tota 8 muuten menee helposti eka tunti jonottaessa ja vaatteiden vaihdossa ja sit onkin enää minimaaliset 3 tuntia aikaa tanssia. itse kuitenkin tykkäisin olla vaikka 8 tuntia tuol vedessä polskimassa...
Käykö serenassa muuten electron? esiintyykä noi trance jukat altailla, vai pitääkö tyytyä kuuntelee jotain hideasta elektro shaibee siellä?

---


21.00-02.00 =3h?



Mä oon tänään näköjään harvinaisen fiksu, maanantain piikkiin...*grr*