948 posts, 48 pages, 228,529 views
leenuliinu:
---
Juhgu:
Kallis lippu valivali. Kuitenkin kiskotte saman summan edestä juomia normibileissäkin .
---
Yleensä ne juomat tulee sen lipun hinnan lisäksi, ellet ole huomannut.
Juhgu:
Mitenkäs pacifiquessa on muuten valokuvaamisen laita? Esim. itselläni ei "luuta ja nahkaa" -luokan vartaloni toki ole este tällaisissa bileissä käymiselle, mutta en ehkä haluaisi nähdä valokuvia itsestäni ympäri nettiä näiden jälkeen.
remotion:
toivottavasti tonne pääsee sisään ennen tota 8 muuten menee helposti eka tunti jonottaessa ja vaatteiden vaihdossa ja sit onkin enää minimaaliset 3 tuntia aikaa tanssia. itse kuitenkin tykkäisin olla vaikka 8 tuntia tuol vedessä polskimassa...
Käykö serenassa muuten electron? esiintyykä noi trance jukat altailla, vai pitääkö tyytyä kuuntelee jotain hideasta elektro shaibee siellä?
Displacer:
---
remotion:
toivottavasti tonne pääsee sisään ennen tota 8 muuten menee helposti eka tunti jonottaessa ja vaatteiden vaihdossa ja sit onkin enää minimaaliset 3 tuntia aikaa tanssia. itse kuitenkin tykkäisin olla vaikka 8 tuntia tuol vedessä polskimassa...
Käykö serenassa muuten electron? esiintyykä noi trance jukat altailla, vai pitääkö tyytyä kuuntelee jotain hideasta elektro shaibee siellä?
21.00-02.00 =3h?
Displacer:
---
remotion:
---
21.00-02.00 =3h?