PACIFIQUE 2005 5.3.2005 @

948 posts, 48 pages, 226,099 views

mrx

Posts: 260

#741 • • mrx Bassjunkie

JussiS:
---
Astaroth:
Pari kysymystä paikalla olleille:

1. Mitä Neon soitti?
---

Hyvä kysymys, ei ymmärtääkseni juurikaan mitään, ainakin siinä vaiheessa kun mä satuin siit ohi kävelemään, niin dj-pöydästä oli vissiin virrat pois. Syytä en kyl jääny sen kummemmin selvittelemään.



Niin no kahden tunni setti jonka aikana vahvarit ilmeisesti kärsi vähän kosteushaitoista,mikä ei menoa haitannut,eka tunti ysäriklassikoita maydayn,rmb:n yms tahtiin..toinen tunti meni ihan perus säde-polkka biisien tahdissa,ei nyt muistu mieleen mitään tiettyjä biisejä..joku tarkkaavaisempi voi antaa lisäkommenttia..
Kiitos neon!*sydän* (sydänkohtaus ja nestehukka hyvin lähellä..)*jiihaa*
Ja toinen ääripää: chillimusa ja poreallas..*heiii*

Ps. ja bileiden ulkopuolelta täytyy sanoa,että oli kuinka kännissä tahansa,niin pullojen heittäminen autoista (varsinkin liikkuvista..) on saatanan tyhmää ja vaarallista..*grr*
Pumis

Posts: 816

#742 • • Pumis Kike / Fab4

Nexus__69:
---
Fyraett:
---
Astaroth:
2. Kuinka tarkkoja ne poket nyt sitten oikeastaan olikaan? Taisi olla muutama alle 20v paikalla.

---


Peiffit olis voinu jättää kotii *vink*

---


Juu, eipä multakaa kysytty, vaik yleensä kysytää melkee aina, ja olen kohta jo 22 *ding* Vittu pidetää niist rajoist kii stana!



Eikö toi raja oo sellanen, et sillä voidaan karsia "sopivat" tyypit pois tarvittaessa, mua ei ainakaan haitannu jos siel oli +18v ihmisiä bilettämässä,. Enemmän vitutti ne miespuoliset sotanorsut, jotka olivat ottaneet ämpärillisen pirtua pohjiksi ja sit päättivät hoippua ja talloa mun varpaat *dissaa* Ens vuonna pitää ostaa turvakengät, tai sit järjestysmiehet voisivat ottaa tiukemman linjan noiden liikaa päihteitä(myös alkoholi) vetäneiden kanssa.
Muuten oli kivaa, vaikka suihkuun meninkin vasta kotona, kun tykkään lämmöstä :)
Shaz

Posts: 324

#743 • • Shaz team Wittupäät

efo:
---
Shaz:
En varmaan mistään *hymy* Esiintyjätkään ei ollut mun makuun *hymy*

---

Olihan sulla varmasti suomen kovimmat tuparit jossa ois itekki ollu paljon mielummin*nyyh*

*justjoo*



Mitenhän mun tuparit liittyy siihen et mua ei kiinnostanu lähtee tonne bileisiin kattoo esiintyjii joista en välitä tippaakaan? *muhaha* Sulla on ongelmia selkeesti :DD
efo

Posts: 1,908

#744 • • efo Laserpoint
[todella OT]

Shaz:
Sulla on ongelmia selkeesti :DD


niin so? pitiks toi pahalla ottaa*uuh*

"jos käyttäytyisit kun ikäses" on varmaa seuraava mitä aiot sanoa?
ps: kivenlahti ei oo kaupunki*uros*

[/todella OT]

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

caitrin

Posts: 159

#745 • • caitrin ö_____ö

Roope Ankka:

4) Jonotus
Oliko edelliset asiakkaat häädetty poikkeuksellisesti tuntia aiemmin kylpylästä? Asiakkaat saattoivat olla tänä vuonna aiemmin liikkeellä?

Ratkaisuehdotus:
Joku kantamaan jotain glögiä jonoon, jotta jonossa olevilla on hyvä mieli. Tätä kyllä tapahtui mutta vasta odotettuani puoli tuntia ja ollessani oven edessä… kannattaa aloittaa sieltä loppupäästä, missä tuska on kovin.



Pitkät jonot oli odotettavissa, mutta tänä vuonna jono kyllä veti todella hyvin. Turhasta valitat, kyllähän siellä pari tyyppiä sentään kantoi sitä kuumaa juotavaa, mistä suuri kiitos *hihu* Enpä ole aiemmin kuumaa juotavaa bileisiin mennessä saanut, vaikka jono bileisiin olisi satoja metrejä.

Roope Ankka:

4.2 Yhteiskunnan turmioksi, osa pojista kantaa räpisköintigeenivirhettä, joka johtaa suunnattomaan ympäristöstä piittaamattomaan tapaan räiskiä vettä (mieluiten kaksin käsin) ympäriinsä. Onneksi tytöillä, vaikka he samaa geenivirhettä saattavat kantaakin, tuo ominaisuus pysyy pinnan alla.

Vivo:
Mua ei henkilökohtasesti haittaa jos mun päälle roikutetaan vettä. Kuitenkin kaikki ei siitä välttämättä pidä ja haluun kunnioittaa ihmisten oikeutta tehdä se päätös itse.



Pyydän anteeksi kaikilta niiltä, joiden päälle satuin pärskyttämään vettä... mutta jos veden pärskyttäminen häiritsee, niin älkää sitten tulko sinne, missä tiedätte sitä pärskytettävän. Viime vuonnahan oli aivan sama meininki. Kannattaa pysytellä altaan matalassa päässä tai kuivissa luolissa. Vähän nihkeetä sitä on altaassa alkaa kyselemään, että "käsi ylös, kuka ei tykkää että saa vettä päällensä?" *igor* Jos vesipuistoon tulee niin luulisi tietävän, että silmiin voi mennä kloorivettä... *ding* Tai sitten vaan uimalasit päähän *vink**pelle*
Slusse

Posts: 115

#746 • • Slusse mukamasmuusikko

AlexS:
Luolassa tuli tampattua ainakin Slusnikin setti kokonaan. Joku oikein hyvänkuuloinen uusi(?) biisi ja La Vesta Kaza rokkasivat aivan täysillä!


En oo kyl ihan varma mitä kipaletta haet, mutta oliks se setin alku vai loppupuolella? Soitettiin "uutta" ja vanhaa.
Kana

Posts: 69

#748 • • Kana lässski
Vuoden parhaat kotimaiset bileet taas salee , loistavaa musaa , loistava tunnelma ja mahtavaa porukkaa pacifique *sydän**aplodit*

--
Techno 4 life!

jugy

Posts: 57

#749 • • jugy Tsilinaksu!

Slusse:
En oo kyl ihan varma mitä kipaletta haet, mutta oliks se setin alku vai loppupuolella? Soitettiin "uutta" ja vanhaa.



Ainakin itselleni kaikki kelpasi, etenkin SID (vai onko sillä joku oikea nimikin?) *super**nuotti*
Ja sitten vielä Magic Kingdom *aplodit* Aivan loistava fiilis, jalat lähti alta tai pikemminkin nousivat ihan itsestään ilmaan!! *jiihaa*
kamu-

Posts: 243

#750 • • kamu- Skojare
Tahtoo jo takasin sinne!!!! Siis oli vaan niin mahtavaa! Viime vuonna jäi bileet väliin ihan omaa tyhmyyttäni mut tästä lähtien mikään ei voi pitää mua poissa!! *plur**jiihaa**super**plur* Kiitos ja kumarrus järkkäreille ja kaikille mukana olleille!! *aplodit**aplodit*

--
Minä itse! *nauru*

Amnesia

Posts: 888

#751 • • Amnesia
Huippubileet, jälleen kerran *jiihaa*
Eroa viimevuoteen ei mitenkään oleellisesti ollut, joten turha toistaa samoja juttuja...Parasta antia musiikillisesti oli Orkidean &co setti *plur* Pääareena oli erityisesti puolenyön jälkeen aivan upea, ja siellä reunalla jalat hieman vedessä oli todella nautinnollista katsoa menoa ja pärskeitä (joita on kiva katsoa, mutta ei-niin-kiva saada päälleen).

Konsepti toimii loistavasti, eikä mitään sen kummempaa valittamista ole (kun seurue ymmärsi tulla ajoissa). Toisaalta bileet olivat hyvin pitkälti samanlaiset kuin viime vuonna, ei ollut mitään varsinaisesti uutta ja ihmeellistä. Ensi vuonna näkisin mieluusti jotain uutta, tyyliin ulkomainen stara/ lasereita / polkkasauna tai jotain...

Ja vaikka tapahtuma oli varmasti miespainotteinen, niin silti mielestäni naiskauneutta oli tarjolla viime vuotta enemmän. Varmaan monet naisista jättivät viime vuonna väliin kun naisilla on tapana aliarvioida ulkonäköään, mutta kaiken hehkutuksen jälkeen eivät enää tehneet samaa virhettä *hihu*
AlexS

Posts: 1,389

#752 • • AlexS kummasetä

Slusse:
---
AlexS:
Luolassa tuli tampattua ainakin Slusnikin setti kokonaan. Joku oikein hyvänkuuloinen uusi(?) biisi ja La Vesta Kaza rokkasivat aivan täysillä!

---

En oo kyl ihan varma mitä kipaletta haet, mutta oliks se setin alku vai loppupuolella? Soitettiin "uutta" ja vanhaa.



Siinä tais olla jotain voksuja...setin alkupuolella. Mikäs biisi?

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Rocka

Posts: 150

#753 • • Rocka
todel kivat pippalot oli.
ihan mainio juttu mulle oli se uimarengas, johon ahtauduin, piti kaikki perseellekävijät poissa:)
jalat sekä kädet on kipiät kaikesta tanssailusta, mutt ie siitä voi valittaa:)
ja kaikista paras juttu koko illassa oli TAO TAO :)
miinuksena oli altaassa se krokotiili joka jysähti pariin otteeseen takaraivoom...
Ozie

Posts: 1,389

#754 • • Ozie
Oli kyllä eri hauskaa. Varsinki allasalueella johon oli saatu vähän lisää näköä edellisvuoteen verrattuna. Ruoka luolassa oli ehdoton bonus, tuli meinaan aika nälkä polskiessa tuntikausia. Lokerohärdelli oli taas aika kokemus ku satoja ihmisiä ahtailla käytävillä pukemassa, mutta minkäs teet.

Jono pihalla järkytti aika tavalla aluks, mutta onneks se eteni sentään nopeesti. Ei tarvinnu hirveen kauaa ulkona jäätyillä.

Jäi hieman ihmetyttämään kavereiden puolesta kanssa tää narikkalappusysteemi. Ei pahvista *eiei* Toinen kavereista sentään muisti numeron.
tempest

Posts: 44

#755 • • tempest

AlexS:
---
Slusse:
---
AlexS:
Luolassa tuli tampattua ainakin Slusnikin setti kokonaan. Joku oikein hyvänkuuloinen uusi(?) biisi ja La Vesta Kaza rokkasivat aivan täysillä!

---

En oo kyl ihan varma mitä kipaletta haet, mutta oliks se setin alku vai loppupuolella? Soitettiin "uutta" ja vanhaa.

---


Siinä tais olla jotain voksuja...setin alkupuolella. Mikäs biisi?




villi veikkaus: Aluna - All I need is time (Slusnik Luna remix) ?
AlexS

Posts: 1,389

#756 • • Edited AlexS kummasetä

tempest:
---
AlexS:
---
Slusse:
---
AlexS:
Luolassa tuli tampattua ainakin Slusnikin setti kokonaan. Joku oikein hyvänkuuloinen uusi(?) biisi ja La Vesta Kaza rokkasivat aivan täysillä!

---

En oo kyl ihan varma mitä kipaletta haet, mutta oliks se setin alku vai loppupuolella? Soitettiin "uutta" ja vanhaa.

---


Siinä tais olla jotain voksuja...setin alkupuolella. Mikäs biisi?

---



villi veikkaus: Aluna - All I need is time (Slusnik Luna remix) ?



Nope, tosin hyvä raita sekin *hymy*
Tää jota haen tais olla ihan setin eka tai toka biisi.
edittiä vielä: enkä nyt varmasti osaa sanoa oliko siinä voksuja *hymy*
muut tais olla ihan tuttuja biisejä paitsi just tämä.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

lohikarme

Posts: 1,730

#757 • • Edited lohikarme RitariVittupää
*plur*

Oli erittäin onnistunut reissu. Ainoat miinukset reissusta menee muutamalle pariskunnalle, jotka eivät jaksaneet odottaa kutemista kotiin saakka sekä muutamalle romanssireiskalle *dissaa* , jotka kuvittelivat seurueemme naisten olevan vapaasti puristeltavissa (tämän johdosta todistimme tosin muutaman hienon litsarin *vink*).

Ja Tao-Tao piisihän on Choralen käsialaa *joo*

--
Qualis artifex pereo

AlexS

Posts: 1,389

#758 • • AlexS kummasetä

lohikarme:
*plur*

Oli erittäin onnistunut reissu. Ainoat miinukset reissusta menee muutamalle pariskunnalle, jotka eivät jaksaneet odottaa kutemista kotiin saakka sekä muutamalle romanssireiskalle *dissaa* , jotka kuvittelivat seurueemme naisten olevan vapaasti puristeltavissa (tämän johdosta todistimme tosin muutaman hienon litsarin *vink*).

Ja Tao-Tao piisihän on Choralen käsialaa *joo*



Ei tuo versio joka Pacifiquessa soi.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Lauruska

Posts: 821

#759 • • Lauruska nihkee
Noniin! Pääsinpäs vihdoin kotiin ja omalle koneelle.

Minun reissu alkoi turun serenabussissa. Menomatka oli ihan ok vielä (huolimatta siitä että oli pakko kuunnella sitä ns. musiikkia niistä paskoista kaiuttimista).
Saavuttiin paikanpäälle serenaan joskus 20:15 paikkeilla, ja saatiin jonottaa ainakin 15min sisään. Jono oli tosi pitkä mutta eteni nopeasti *plur*

Tyttöjenpuolella oli vapaita lokeroita todella paljon vielä kun sinne päästiin. Suunnitelmat siitä että ensimmäinen puolisko ajasta käytetää liukumäkiin ja villivirtaan ja muuhun läträämiseen, meni nappiin. Ku oltiin läträtty tarpeeks, mentiin pesemään hiukset (suihkusta kyllä tuli jo kylmää vettä puolessa välissä iltaa). Sen jälkee kaunistettiin naamaa ja mentiin takas pelkästää tanssimaan ja pyörimään. Siinä vaiheessa altaat oli jo täynnä kaikkea paskaa, eikä sinne edes tehnyt mieli enää mennä. *vink*

Minä olin kanssa jo valmistautunu siihen että bileet loppuu kahdelta, joten kyttäsin sitä kelloa aika tiiviisti. Ja ainakaan pääarenalla ei lopetus tullu mitenkään töksähtäen.

Mä pääsin nopeesti vaihtamaan vaatteita kun kerran suihkussa ei tarvinnu enää käydä. Sit lähettiinki käppäileen kohti bussia taas. Tässä vaiheessa alkokin sit tää bussimatkailu vituttaa. Oltiin sovittu et lähetään 2:30. Nooh...väkeä venailtiin vielä kolmeen asti. Sitten kun vihdoin päästiin lähtemään niin joku sankari soittaa et se pitää viel ottaa kyytiin. Ei siinä mittää, ei oltu onneks vielä kovin pitkälle ehditty. Mutta onse nyt helvetti ku koko paluumatka siel bussissa pitää huutaa. Ainakin mä olin todella väsyny sen pluttaamisen ja tanssimisen jlk, että oli kiva rauhottua.

Itse bileet oli mahtavat. Alussa jännitti hitosti että millasta ulkonäkökyttäystä siellä on, mutta pelko olikin aivan aiheeton. Ihmiset oli ihania ja hymyili ja oli niin fiiliksissä, että ketään ei katottu pahastii ulkonäöllisistä seikoista ainakaan.
Musiikki jäi mulla ihan toissijaiseksi, koska viihdyin kokoajan vain sillä pääaltaalla, enkä oikei osannu hengailla muualla. Ei ihan mun musiikkia ollu, mutta ei se huonoakaan *hih* Ihmiset oli niin hiton kauniita siellä! Ja se fiilis, ja se paikka! *sydän**sydän**plur*
Avatar
#760 • • candyraver Guest
Pacifique 2005

PLUSSAT:
*päästiin paikalle ajoissa ja oltiin sisällä jo 20.10
(Mousez:kiitos vielä tooooosi paljon autokyydistä,kärsivällisyydestä jne.*hali*)

*paikalle oli saapunut paljon vanhoja koulukavereita ja tuttuja joita näin sitten ekaa kertaa vuosiin*plur*
(ens viikolla sitten kahvittelemaan vanhojen amis aikasten luokkatovereiden kanssa*aplodit*)

*pukuhuoneiden lattialämmitys*plur*

*paljon special otuksia paikalla nostamassa tunnelmaa pelkällä läsnäolollaan;
unityF,subu,idi,santtu,janne,cata,hycenthlay,hustler,iceman,nicii,itis,linella,juuhaa,örspa,mikko(+tyttis),^pate,patis(+tyttis),sapeli,Galrav,rantapallo(+tyttis),bse,puuhaosku(+ystävät),cera,zwek,saara,waily,naani jne. jne.
ainiin,meinasin ihan unohtaa..*hihu* iiiiiso kiitos yusulle..*sydän*

*paikka näytti aivan uskomattoman hienolta!! En ollut viime vuonna pacifiquessa,mutta ainakaan viime vuoden kuvista on nähtävissä upee parannus valojen ja dekojen suhteen.

*musiikki oli loistavaa ja juuri tuohon tapahtumaan sopivaa,joskin oisin ehkä kaivannut edes sinne klubipuolelle jtn hiukka menevämpää. Aika samantyylistä musiikkia kuului tulevan joka paikasta.

MIINUKSET:
*pukuhuoneista tullessa iski kylmä tuuli kropan läpi kun tuhat jääpuikkoa ja kestikin joka kerta hetken aikaa että lämpes taas bilestelyfiiliksiin,eikö sitä siisääntuloa ois voitu hoitaa vaikka klubipuolen kautta,ni ei ois ens viikolla niin moni kipeenä??

*kukaan hlökunnasta ei osannut kertoa varmuudella että saako rakennuksesta ostettua tupakkaa mistään*igor*
"en mä tiedä,oon vaan töissä täällä*nauru*" 20min jaksoin poukkoilla tiskiltä toiselle ja sit se riittikin*igor*

*koska en ollut viime vuonna,niin moni asia meni näin ekalla kerralla vähän pyllylleen kun ei tiennyt mitä illalta on odotettavissa/millanen paikka/millanen peruskonsepti jne. jne. Mutta tän reissun pohjalta on hyvä evästää sit ens vuoteen vähän "viisaampana".

*"pirivainoilijat"..*grr* jääkää himaan,jos ei oo unta saatu vähään aikaan...tarvii tulla pilaamaan toisten bilefiiliksiä satuilemalla vainoissaan sitä sun tätä..ihan oman henkisen hyvinvointinne kannalta,vetäkää vähemmän sitä pirii, ni säilyy se ote siihen todelliseen maailmaan..*igor*

YHTEENVETO:
Aivan loistavaa fiilistelyä aamun illuja ajatellen*sydän* Ihania ihmisiä,paikan ulkoasuun oli panostettu hurjasti,ja hyvältä näytti*joo* ihmiset oli muutamia poikkeuksia lukuunottamatta tajunneet jättää sen "normaalin bilekunnon" sinne pukuhuoneisiin..eli järki oli toiminut,eikä mtn öyskääjiä tai supersekoilijoita ainakaan minun silmiin osunut. hyvähyvä*päähän taputtel**iloinen*
Ens vuonna varmasti mukana..uusin kujein*juonittel* nyt kun on kerran nähnyt ja kokenut paikan ni osaa varautua niihin asioihin joita ei nyt ollut tajunnut huomioida(esim.bilepaikan kuumuus/kosteus)*nauru*

Kiitos kaunis kaikille jotka olitte osallisena*hali*