PACIFIQUE 2005 5.3.2005 @

948 posts, 48 pages, 226,106 views

pyralid

Posts: 15

#701 • • pyralid
Oli kyl niin mageet bileet! Ainoa oikeastaan, mitä voi sanoa miinuksena oli, että ne loppu jo kahelta. En olis millään malttanu lähteä. Aivan uskomattoman hieno tunnelma, enkä voi uskoa, että jotain tollasta järjestetään Suomessa. En tiedä, miten jaksan odottaa ens vuoteen... *heiii*
Vivo

Posts: 178

#702 • • Edited Vivo

ALIEN:

missä sä oot ollut?



Ensimmäiset pari tuntia oli todella kylmää 50m säteellä ulko-ovesta ja luolaravintolassa muutenkin. Tuulikaappia olisi voinut käyttää siten että siihen olisi otettu aina kaapillinen porukkaa ja pistetty ulompi ovi kiinni siksi aikaa kunnes kaapissa olevat ihmiset ois päässy sisään.

--
one foot in the rave

Avatar
#703 • • Edited ALIEN Guest

Vivo:
Ensimmäiset pari tuntia oli todella kylmää 50m säteellä ulko-ovesta ja luolaravintolassa muutenkin. Tuulikaappia olisi voinut käyttää siten että siihen olisi otettu aina kaapillinen porukkaa ja pistetty ulompi ovi kiinni siksi aikaa kunnes kaapissa olevat ihmiset ois päässy sisään.



Ok, ei siinä ulko-ovien kohdalla olisi kannattanutkaan hengata eihän siinä pahemmin edes soinut mitään :D Mielestäni ilmasto oli täydellinen. Kostea. Ihme kuitenkin jos ei tuulikaappia käytetty tuolla tavalla.. *ding* Ens kerralla voisivat vaikka pystyttää teltan siihen oven suulle ulkopuolelle, minkä sisällä vois olla yks tai kaks lämmityslaitetta. Jeesais varmaan vähän siinä aulan viileessä kohdassa?
Setä?

Posts: 17

#704 • • Setä? Rookie
Ehdottomasti parhaat bileet missä oon käynyt. Kiitokset järjestäjille ja odotan innolla seuraavia. Erityis kiitos menee kaikille kauniille naisille! *sydän* *jiihaa*
Nyt vaan väsyttää ku aamujatkotkin piti käydä katsomassa, mutta ei kyllä kaduta!

--
Sisäinen kauneus ratkaisee.. *vink*

Sinza

Posts: 2,227

#705 • • Sinza
*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän* *sanaton* Siis wou! Kyllä oli hienot bileet, taisipa mennä minunkin asteikollani ykköseksi *pihkassa*. Ekaa kertaa olin nyt Pacifiquessa - ja yleensäkin Serenassa, ja odotukset olivat korkealla. Tultiin suht ajoissa perille, jono oli siinä vaiheessa todella pitkä, mutta onneksi liikkuikin tosi nopeesti *iloinen*. Pukkarissa oli hieman vaikeuksia kaapin kanssa, en meinannut saada sitä ensin kiinni ollenkaan *igor*. Mutta sitten kaappia vaihtamalla homma onnistui.

Oli täydellinen valinta olla selvinpäin, näin sain eniten irti bileistä. Fiilis oli tosi hyvä, montaa kertaa illan aikana ei hymy kadonnut kasvoilta *plur*! Ihanan paljon porukkaa! Suurimman osan ajasta viihdyin allasosastolla, mutta trance arenallakin tuli käytyä tanssimassa Tabia ja Slusnik Lunaa *jiihaa*. Mielestäni main arenan esiintyjiä olisi voinut paremminkin valita; olis ollut niin helmeä jorata Slusnik Lunan ja Super8:n tahdissa vedessä... Mutta Orkidea & Dallasit oli ihan kohdillaan, ehdottomasti illan paras fiiliksen tuoja *pihkassa*.

Veden roiskutus oli tosiaan makeen näköstä, mutta yritin parhaani mukaan väistellä roiskeita piilareitten takia *poks*, vaikka tosin tuloksetta *nauru*, mutta ei se fiilistä laskenut. Bileet loppuivat tosiaan vähän kesken, olisin voinut kevyesti jorailla ainakin vielä sen kaks tuntia, oli se niiiiiiin mahtavaa *plur*!!! Bileitten jälkeen pukkareissa oli kyl aika tungosta, siinä kun oli neljäkin kaappia päällekäin, niin sai olla melkein nenä kiinni toisen takapuolessa kun siellä yritti vaatteita vaihtaa... Oli kyllä niin mahtavaa, taisin nukahtaa hymy kasvoillani bussiinkin *iloinen* ja hyvä fiilis jatkuu yhä. Tulen ensi vuonna ehdottomasti uudelleen! Niin ja joo, todellakin olisi loistava idea järjestää Serenassa bileet kesälläkin, jotta päästäisiin hyödyntämään myös ulkoalueita.

Tahtoo kans nähdä pian kuvia ja päästä fiilistelemään *pihkassa*!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

DagO

Posts: 1,066

#706 • • DagO häröö
No olipa kyllä taas kekkerit *sydän* Kylpylä bileitä ei vaan voi missata.
Avatar
#707 • • Edited astaroth Guest

SESSIONS2:
Pacifique 2005-kuvat SESSIONS2:ssa.


Touché *lmao*
dj.creme

Posts: 106

#708 • • dj.creme Actionman

Roope Ankka:

4) Asiakaskäyttäytyminen
4.1 Jotkut pojat voisivat kasvaa vähän (erityisesti ne italialaiset pojat, jotka kurkkivat rosvontikkailla tyttöjen puolelle). Kaikista tytöistä se ei ehkä ollut yhtä hauskaa kuin teistä tai mistä minä tiedän, mutta en nähnyt kyllä mitään puhelinnumeroiden vaihtoepisodia ko. tyylillä...
4.2 Yhteiskunnan turmioksi, osa pojista kantaa räpisköintigeenivirhettä, joka johtaa suunnattomaan ympäristöstä piittaamattomaan tapaan räiskiä vettä (mieluiten kaksin käsin) ympäriinsä. Onneksi tytöillä, vaikka he samaa geenivirhettä saattavat kantaakin, tuo ominaisuus pysyy pinnan alla.

Ratkaisuehdotus:
4.1 Ikärajana se 20 vuotta on hyvä, jos paperit myös katsotaan.
4.2 Passeihin on tulossa biotunnisteet, mutta todennäköisesti nykyteknologialla räpisköinti/känniääliö-geeniä ei välttämättä pystytä tunnistamaan riittävän suurella varmuudella.



hei,kaks sanaa: ÄLÄ ITKE!clubi arenal ei ollut altaita eikä varmaan ollut pärskeitäkään.kotonakin säilyy oikein mukavasti varpaat kuivana.et varmaan ollut tietoinen kotoa lähtiessä että serenasta löytyy allasosasto? *igor*
Vivo

Posts: 178

#709 • • Edited Vivo

iblib:
hei,kaks sanaa: ÄLÄ ITKE!clubi arenal ei ollut altaita eikä varmaan ollut pärskeitäkään.kotonakin säilyy oikein mukavasti varpaat kuivana.et varmaan ollut tietoinen kotoa lähtiessä että serenasta löytyy allasosasto? *igor*



Osa meistä ihmisistä kuuluu siihen "vitun nihkee" kategoriaan jotka ei esim tykkää siitä että heidän päälleen roiskutetaan vettä, jos he eivät pidä siitä että heidän päälleen roiskutetaan vettä... koitetaan ottaa toisetkin ihmiset yksilöinä huomioon. Usein myös muulloinkin nämä ihmiset eivät pidä asioista joista eivät pidä.

--
one foot in the rave

Fyrisch

Posts: 4,525

#710 • • Fyrisch

Juhgu:
OT: ne maksaa vain per kilometri, ellei taksi ole paikallaan *hymy*



Taksi tais olla paikallinen, mut se kuski oli joku tusmuri, päätti sit kruisailla ympäri espoot ja näytellä paikkoi "ja oikealla puolella näemme metsää"
Shaz

Posts: 324

#711 • • Shaz team Wittupäät

Rikku:
Ah, mitäs tähän vois sanoa..

Tulin, näin, enkä ois halunnut lähteä pois. *plur**sydän**hihu*
Taivaallista, ihanaa, hekumaalista.. sanoinkuvaamatonta.
Kiitos vielä kerran niciille ja unityflle, että sain loppujenlopuksi lipun. *kiitoskiitos*
Seura oli mitä parasta, ja hieman olin välillä kuin uitettu kissa, mutta ei se menoa haitannut, muuttu entistä paremmaksi vain. *hihu**hellokitty**sydän*
Rakastuin. *pihkassa*

Ja eiku ens vuonna uudestaan *jiihaa* *sydän*



Ai sun poikaystävä päästää sua nykyään bileisiinkin.
--
Anyways, ei harmita että jäi väliin.
Cloud

Posts: 2,162

#712 • • Cloud Game Freak
Kylläpäs oli taas imo vuoden kekkerit. Fiilis minkä koko mestassa sai oli Aivan mahtava! Ihmiset nautti ja tykkäs ja siltä minkänäköinen tai kokoinen tms olit ei ollut paskaakaan väliä, siltä se ainakin minusta tuntui ja hyvä niin.

Hivenen oli tietty sellaista et nyt mä tuun tähän mis sä tanssit ja sähän siirryt asennetta varsinkin "naispuoleisilla" henkilöillä, mutta so whot arenaa ja tilaa oli helvetisti ja jos ko. ihmiset eivät löytäneet mutta paikkaa niiin hymysuin itse ainakin löysin.

Musiikki oli hiven ehkä heikkoa viimevuoteen verraten, mutta kuten itse moneen kertaan totesin musiikki oli boonus =)
Ironista silti että Saunassa tuli Illan parhaat setit. Muutamaan kertaan saunassa vietettiinkin puolituntinen kuunnellen hyvää settiä =).

jos nyt miinuksia haluaisin etsiä niin oma korkeanpaikan kammo joka esti menemästä laskemaan liukureista montaa kertaa =( olen raukkis =).

Suurin miinus Ihmiselle Jotka EIVÄT osaa käyttää saunoja. Mikä helvetti siinä saunan ovessa on niin teknistä ettei sitä saa kiinni? Ja sitten onko porukka niin sokeaa että tullaan ovelle ja kastotaan ei saunassa ole tilaa vaikka sielä olisi huru mycket ja vittuuntuneena edelleen sitä ovea ei vaan saanut laitettua kiinni.

viimeinen mikä ihmetyttää on juuri tämä ihmisten ajattelumalli että uimassa ja allaspileissä ei saisi roiskia tms vettä lentää päälle.. Tottakai kaikki ei siitä tykkää ja niin edespäin, mutta silloin on paikka ja aika täysin väärä ko. henkilöille. Kyse on kuitenkin vesipuistosta jossa on sitä vettä ja sitähän roiskuu =)

Ensivuonna toivottavasti uudelleen.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

AlexS

Posts: 1,389

#713 • • AlexS kummasetä

Shaz:
---
Rikku:
Ah, mitäs tähän vois sanoa..

Tulin, näin, enkä ois halunnut lähteä pois. *plur**sydän**hihu*
Taivaallista, ihanaa, hekumaalista.. sanoinkuvaamatonta.
Kiitos vielä kerran niciille ja unityflle, että sain loppujenlopuksi lipun. *kiitoskiitos*
Seura oli mitä parasta, ja hieman olin välillä kuin uitettu kissa, mutta ei se menoa haitannut, muuttu entistä paremmaksi vain. *hihu**hellokitty**sydän*
Rakastuin. *pihkassa*

Ja eiku ens vuonna uudestaan *jiihaa* *sydän*

---


Ai sun poikaystävä päästää sua nykyään bileisiinkin.
--
Anyways, ei harmita että jäi väliin.



Nih, tietäisit vaan mistä jäit paitsi *hymy*
Kirjoittelen kohta lissää kuhan jaksan *hihu*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Shaz

Posts: 324

#714 • • Shaz team Wittupäät

AlexS:
---
Shaz:
---
Rikku:
Ah, mitäs tähän vois sanoa..

Tulin, näin, enkä ois halunnut lähteä pois. *plur**sydän**hihu*
Taivaallista, ihanaa, hekumaalista.. sanoinkuvaamatonta.
Kiitos vielä kerran niciille ja unityflle, että sain loppujenlopuksi lipun. *kiitoskiitos*
Seura oli mitä parasta, ja hieman olin välillä kuin uitettu kissa, mutta ei se menoa haitannut, muuttu entistä paremmaksi vain. *hihu**hellokitty**sydän*
Rakastuin. *pihkassa*

Ja eiku ens vuonna uudestaan *jiihaa* *sydän*

---


Ai sun poikaystävä päästää sua nykyään bileisiinkin.
--
Anyways, ei harmita että jäi väliin.

---


Nih, tietäisit vaan mistä jäit paitsi *hymy*
Kirjoittelen kohta lissää kuhan jaksan *hihu*



En varmaan mistään *hymy* Esiintyjätkään ei ollut mun makuun *hymy*
Vivo

Posts: 178

#715 • • Vivo

Cloud:

viimeinen mikä ihmetyttää on juuri tämä ihmisten ajattelumalli että uimassa ja allaspileissä ei saisi roiskia tms vettä lentää päälle.. Tottakai kaikki ei siitä tykkää ja niin edespäin, mutta silloin on paikka ja aika täysin väärä ko. henkilöille. Kyse on kuitenkin vesipuistosta jossa on sitä vettä ja sitähän roiskuu =)



Osaatko vastata, jos kysymys asetetään niinpäin että miksi ihmisellä on tarve roiskia vettä muiden päälle. Ei siis niin että miksei saisi. Jos vaikka minäkin löytäisin veden roiskuttamisen salat.

PS. Mua ei henkilökohtasesti haittaa jos mun päälle roikutetaan vettä. Kuitenkin kaikki ei siitä välttämättä pidä ja haluun kunnioittaa ihmisten oikeutta tehdä se päätös itse.

--
one foot in the rave

k-0ne

Posts: 228

#716 • • k-0ne SESSIONS2

anqqa:
mis kuvat?!


kuvat: kiinnostaa [ ] ei kiinnosta [x] :D
Coma

Posts: 705

#717 • • Coma
Oli kyl pätevää, kiitos omastakin puolesta.. Nokian simpukkamallinen puhelin tais seurueelta tosin kadota et jos näky niin infotkaahan :)

Jälkimainingit sit Sunnuntaikooman tänpäiväisessä slotissa kuudelta Bassoradiossa. Classics tuben hengessä vuorostaan vähän vanhaa chilliä uuden seassa. Tune in vaa!
anton fine

Posts: 1,359

#718 • • anton fine myspace.com/finethedj
Mieleenkiintoisen siistit pileet, nice 1.

illan biisi oli oli Soul Central - String Of Life, taisin kuulla sen kolme kertaa!

Kiitoksia Tapsalle!
Avatar
#719 • • Cera Guest
Mä voin kertoo, et veden roiskiminen vain itsensä päälle on ihan tavattoman tylsää, eikä oikeestaan ihan hirveen hauskaakaan. Siihen varmaan tulee lisää hauskuutta mukaan kun sitä voi heitellä toisten päälle.
Noin niinkuin... Lapset kyllä digaa vesisotaa ihan kympillä.. että ehkä jengin roiskinta juontaa lapsuudesta.. :P

mua ei kyllä pahemmin häirinnyt moinen loiskuttelu. sittenkun poikien meno alkoi taas siihen heittelyyn jne vaiheeseen ympärillä, niin katsoin asiakseni poistua altaasta hetkeksi.. ;)
Lauri

Posts: 1,051

#720 • • Lauri Devoted

fine:
illan biisi oli oli Soul Central - String Of Life, taisin kuulla sen kolme kertaa!



Illan biisi oli kyllä ehdottomasti TILT - The world doesn't know, joka tuli vähintään kerran jokaisella areenalla.
(Paitsi saunasta&black holesta en osaa sanoa)

Kiitos kaikille asiaankuuluville :)