Avernian:
---
akir0:
http://www.dollsdancers.fi/keikat.html
Tuolta osu mielenkiintoinen päivämäärä ja paikka silmiin..
---
5.3. Ravintola Restentti, Pielavesi
*muhaha* Ehhehe, hyvä että Dollsit löysi itselleen paremmat bileet
948 posts, 48 pages, 229,338 views
Avernian:
---
akir0:
http://www.dollsdancers.fi/keikat.html
Tuolta osu mielenkiintoinen päivämäärä ja paikka silmiin..
---
5.3. Ravintola Restentti, Pielavesi
Tronica:
---
De Souza:
---
Tronica:
Miltäs lipputilanne näyttää? Myydäänkö loppuun vai..?
Tiedän mitä lippupalvelun sivut näyttää mut ei siitä oikeastaan tolkkua ota :)
- ei enään montaa päivää
---
Lippuplavelun tilanne näyttää siltä, että vielä on yli 10% myytävistä lipuista jäljellä, eli jos niitä lippuja on myynnissä 2000kpl , mun helmitaulu näyttää yli 200 lippua olevan jäljellä. Kannattaa seurata tilannetta päivittäin, jos vielä ei ole lippua hankkintut ja meinaa jättää sen viime hetkelle...
---
Kyllä mulla lippuja riittää vaikka muille jakaa :D (12kpl) mut siinä se ongelma olikin ;). Eli kaks kaverii olikin hommannut omatoimisesti lippunsa niin nyt ois ylimääräsiä se 2kpl ja tuskin on kovin helposti menossa kaupaks jos niitä on viellä muutenkin jäljellä.. :o
Wegez:
Bussikyytii Lappeenranta - Kouvola - Lahti - Serena - Lahti - Kouvola - Lappeenranta.
Lappeenranta 20e (+ 26e, jos tarvitsee lipun bileisiin)
Kouvola 16e (+ 26e, jos tarvitsee lipun bileisiin)
Lahti 14e (+ 26e, jos tarvitsee lipun bileisiin)
Paikkoja on vielä runsaasti jälellä ja tarvitsemme nopeasti tietoa ketkä olisi lähdössä!!! Jotta bussin voi varmasti varata...vähintään 30pitää tulla bussiin jotta matka onnistuisi (15kpl on tällä hetkellä)! Ja viimeinen ilmoittautumis päivä on maanantaina 21.2.2005!
Pikaisesti yhteyttä [email protected]
Kon-tiki:
Sori jos tästä on jo ollu. Ei jaksa selaa kaikkia 23 sivua. Osaisiko viime vuonna paikalla käyneet kertoa, pysyykö Pacifiquessa piilarit hyvin päässä? Itse olen ollut paikalla vain Serenan normaaliaikana, jolloin väkeä oli tod.näk. hieman vähemmän.
Nikitah:
En myöskään jaksa lukea kaikkia sivuja, joten jos tätä on jo kysytty pahoittelen mutta tietääkö kukaan monen aikaan kannattaisi mennä sisälle Serenaan jotta ei tarttis jonotella puolta yötä? Kun ihan kasiksi en tahtoisi mennä, mutta mites se viime vuonna meni? Miten pitkään ihmiset joutuivat jonottamaan jos menivät sisään yhdeksän tai kymmenen tienoilla?