PACIFIQUE 2005 5.3.2005 @

948 posts, 48 pages, 226,600 views

Avatar
#781 • • iines1 Guest
kiitos alien!!!
Avatar
#782 • • iines1 Guest
mä tuun nyt sit kans kertoilee miten meijän iltä meni!!!!
Oltiin tällä kertaa ihan tyttö porukalla ja ikävien ylläreiden takia oltiin vasta kymmenen aikaa perillä!!!
Ja kun sisään päästiin fiilis oli aivan katossa saman tien!
Mun mielestä kaikki oli plussaa ei nähny mitään mikä ois haitannu mun iltaa!!!
en itse ollu viime vuonna paikalla niin ei oikeen tienny mitä osasi odottaa!!!
olin kyllä kuullut pelkkää positiivistä viime vuodesta,lukuunottamatta että siellä ois ollu liian kuuma,liika porukkaa et ei voi ite päättää minne menee ja et jengii pyörtyilee koko ajan en nähny mitään tällaista tai sitten olen ollu aina jossain muuallla kun on tapahtunu!!!
yhden näin joku jätkä sai kohtauksen sinne isoon altaaseen ja järkkärit joutu sukeltaa sen pois ja siltä tuli vaahtoa suustaa,mut ooneks se ei pilannu mun iltaa.....noita ku näkee tulee ittelle huono olo!!!
ja siis iso kiitos ihmisille siellä oli niin positiivinen fiilis kaikilla ja kaikki oli niiiiiiiiin ilosia!!!!
siis en jaksa ensi vuotta enää odottaa!!!
ja toivottavasti ensi vuona luvat neljään!
Fyrisch

Posts: 4,525

#783 • • Fyrisch

iblib:
hei,cmon.ei pahalla mut villis virras tulee osumaa.se on totuus ja osittain itsetarkoituskin. *naur*



Tästä mä oon erimieltä, et viillinvirran osittainen tarkotus olis et saa osumaa, *justjoo* saada kantapäit selkää et tulee mustelmii.

Pahimmas tapaukses ku joku iso mooses laskee täysii nii siin voi käydä aika pahasti

Serenan sivuillakaa ei mainita mitään tosta vaan pelkästään " Kokeile, miltä tuntuu heittäytyä 140- metrisen Villivirran vietäväksi "
akir0

Posts: 2,554

#784 • • akir0 idleRPG champion 2009
Joo, oivat kekkerit oli tänäkin vuonna. Vahingossa oltiin jopa vähän liiankin aikaisin paikalla, eli jonossa joskus viittä vaille kahdeksan ja jonoa oli jo silloin aika reippaasti. Noh, parinkymmenen minuutin jonottelu ja oltiinkin sisällä ja tällä kertaa sain itselleni jopa lokeron.

Pikkasenhan se viileys häiritsi siinä välikössä, mutta oli toisaalta tiedossa viime vuoden perusteella jo. Tiskit toimi tänä vuonna ainakin omasta mielestä vähän nopeammin kuin viimeksi ja juomaa sai tarvittaessa. Kiksupuolella ei tullut heiluttua tänä vuonna kuin hetki ja ihan hyvä meininkihän siellä tuntui olevan. Ilman kenkiä tanssiminen kivilattialla vaan ei oo ihan mukavin juttu :)

Housepuoli meni ohi aika kokonaan, kylpemäänhän tuonne oltiin pitkälti tultu.

Pääpuoli oli laitettu aivan jumalattoman hienoksi, valoja oli joka puolella ja se hervottoman kokoinen peilipallo oli valaistu tosi upealla tavalla. Äänentoisto oli aivan riittävä, eikä korvatulppia tarvinnut käyttää. Musiikki myös kuului mielestäni joka paikkaan ihan riittävästi. Pääsalin näöstä tosiaan jättimäiset propsit järjestävälle seuralle, oli palmua ja dekoa ja etenkin niitä valoja. Dj-koppikin tais olla tänä vuonna paremmin valaistu niin jopa näki siellä soittelevat ukkelit ihan hyvin.

Musiikki oli alun jatsahteluita lukuunottamatta pääpuolella tunnelmaan sopivaa, ja orkidea+js16 kruunas lopun raidoilla sitten illan. Muista jäi mieleen u&k:n skräbäilysessio, joka nosti hymyn korviin. Bileiden lopetus taisi tulla loppujen lopuksi vähän yllättäen kun dj-kopissa joku näytti kovasti heiluttelevan käsiään, että nyt musa poikki ja sittenhän se about kesken biisin katkaistiinkin? Samapa tuo, olin varautunut siihen, että puol kaks loppuu meininki ja siitäkin mentiin nyt 10 minuuttia pidemmälle. Liverumpalit ja spiikkaus toimi ihan ok, eikä ainakaan meikäläistä häirinnyt. Ja tais siellä käväistä joku torvensoittajaki?

Ja olihan siellä pääaltaassa taas ihan mieletön meininki kun yläkaiteelta katseli ihmisten reaktioita nostatuksissa.

Omat fiilikset ei kuitenkaan tällä kertaa nousseet ihan niin tappiin kuin viime vuonna, mutta siitä huolimatta alusta loppuun oli mukavaa ja tuttujakin paikalla oli pilvin pimein. Joita en taaskaan meinannut tunnistaa vaatteet päällä :)

Mun mielestäni siellä ei kyllä mitenkään liikaa porukkaa ollut, ihan hyvin pääs liikkumaan paikasta toiseen ja tanssitilaakin löytyi sekä altaista, että niiden reunoilta koko ajan. Satunnaisesti toki joutui tekemään tilaa isompien edestä.

Pahin miinus allekirjoittaneen kohdalta narikan toiminnalle. Kamani olivat lokerossa, mutta olin vienyt reppuni narikkaan. Narikkalapun pahvisuuden huomasin onneksi ajoissa ja tajusin viedä sen lokeroon, kun siitä sai vielä jotain selvää, eikä se ollut pelkkää sohjoa. Mutta poistuessani kun yritin hakea reppuani narikasta oli jonottaminen ja narikan toiminta melkoista säätöä. Vaikka narikkaan (ilmeisesti) tuli lisäväkeä niin se toimi silti aivan armottoman hitaasti. Lisäksi ihmisten narikkalaput olivat rikkoutuneet ja kamoja vähän siellä sun täällä. Narikkasetä vaan repesi äänekkäästi kun otti narikkalappuni ja katsoi sitä. Onneksi oma reppuni tuolta kuitenkin löytyi.

Eli - Jättimäinen megahali Labyrinth ja Unity-posselle, järjestelyt toimivat jälleenkerran käsittämättöän hyvin nähden porukan määrään. Lisäksi äänentoistossa, eikä valoissa ollut moitteen sanaa. Toivottavasti ensi vuodelle kuitenkin kehitetään vielä jotain uutta, ettei jäädä paikoilleen polkemaan. Enkä kyllä usko, että ko. organisaatiot olisivat jäämässäkään. Ens vuotta odotellessa.

Mielenkiintoista olisi tosiaan, jos vastaava tapahtuma saataisiin aikaiseksi kesällä, jolloin ulkoaltaatkin olisivat käytössä.
m_a

Posts: 1,017

#785 • • m_a

akir0
Mielenkiintoista olisi tosiaan, jos vastaava tapahtuma saataisiin aikaiseksi kesällä, jolloin ulkoaltaatkin olisivat käytössä.


Tod! Ja muutenkin vuos on liian pitkä aika!

[iso]Löyskö kukaan sinisiä uimalaseja?[/iso]

frendi yllätti ja paiskas mut pinnan alle villivirran päätteeks..
hävis kuin tuhka tuuleen, ja just vähän ennen klo02. Eikä ollu omat *grr*
FreeMan

Posts: 48

#786 • • FreeMan
Juu, bileet olivat loistavat, mutta ympäristö tekee jo noi bileet :) Viime vuonna oli kyllä huomattavasti paremmat bileet, tänä vuonna siellä oli aivan liikaa sellasia "haluatko turpaan" idiootteja riehumassa ja örveltemässä, huomaa että ei ollut niin pelkkiä bilekävijöitä kun viimeksi...
zaler

Posts: 1,545

#787 • • zaler e h k i s
*sydän* oli kyllä (taas) niin älyttömän ihanat bileet että huh!
nousi fiilis heti kymppiin kun tuli auto siihen serenan pihaan ja näki ne valot... muuten lähes perfect ilta paitsi että mulla vaan hävis about puol tuntia sisääntulon jälkeen aurinkolasit villivirtaan *uuh*
jeah

--
let´s eat to the beat!

Avatar
#788 • • Joe Le Bon Guest
Wow... aivan uskomattomat bileet, ei voi muuta sanoa.

Viihdyin pääosin veden ääressä vaikkei musa ollutkaan parasta antia, mutta kattoon pärskyvä tunnelma oli vaan jotain niin uskomatonta *aplodit*

Pientä logistiikkaongelmaa joka tapahtuman huomioon ottaen on ymmärrettävää, mutta itse bileet oli sen verran trooppinen paratiisi -elämys ettei jääny kaivamaan.

Bileet ois voinut kestää pidempään mutta turha narista oman poliisivaltiomme asettamille ehdoille...

10 points.

btw. CD:n mittainen pätkä jälkimainingeista ladattavissa disko_joe - pacifique afters
dj.creme

Posts: 106

#789 • • dj.creme Actionman

Fyraett:

Tästä mä oon erimieltä, et viillinvirran osittainen tarkotus olis et saa osumaa, *justjoo* saada kantapäit selkää et tulee mustelmii.

Pahimmas tapaukses ku joku iso mooses laskee täysii nii siin voi käydä aika pahasti

Serenan sivuillakaa ei mainita mitään tosta vaan pelkästään " Kokeile, miltä tuntuu heittäytyä 140- metrisen Villivirran vietäväksi "



joo siis täs on tietty se aspekti et meil on perverssi tapa lähtee sinne hakemaan osumaa EI KUITENKAAN TELOMAAN MUITA.ei siin oo koskaan pahemmin sattunu vaik jengiä on tullu päälle kunnon massalla.mut siis pointti on se et se on kieltämättä riskialtis paikka.tää menee ny ihan offtopic mut anyway.jatkuu forumin "häröily"-osastossa topicis "Serenan riskit ja riemut" *hih*
RantaPalleroinen

Posts: 512

#791 • • RantaPalleroinen

ALIEN:
Muuten näytti poliisi-koira hoitavan hommansa *aplodit*



joo... ei... sisälle tullessa hauva jäi kamun laukkuun roikkumaan. mitään ei ollu ottanu, mitään ei ollu mukana, mitään ei ikinä oo siinä laukussa kannettu eikä se oo ottanu mitään, IKINÄ.
No, saipahan mies kerrankin näyttää persettä poliisille ja oikeen luvan kanssa *nauru*

--
a weekend wasted is never a wasted weekend

Fyrisch

Posts: 4,525

#792 • • Fyrisch

iblib:
tää menee ny ihan offtopic mut anyway.jatkuu forumin "häröily"-osastossa topicis "Serenan riskit ja riemut" *hih*



Turhaan topiccia rupee perustaa ku täälki voi keskustella asiasta, eikä tää ollu offtopic, rakentavaa palautetta liittyen bileisiin *piis* (jos siis päästänä ens vuonna polskimaan uudelleen)
UzU

Posts: 2,361

#793 • • UzU [33100]

Lauruska: Oltiin sovittu et lähetään 2:30. Nooh...väkeä venailtiin vielä kolmeen asti. Sitten kun vihdoin päästiin lähtemään niin joku sankari soittaa et se pitää viel ottaa kyytiin. Ei siinä mittää, ei oltu onneks vielä kovin pitkälle ehditty.



Jos sua yhtään lohduttaa niin Tampereen bussi teki ihan samat :D
"Onks kaikki paikalla?- Joo!
Kaikilla samat vieruskaverit kuin tullessa? - Joo!
Kukaan ilmoittanut jäävänsä Stadiin? - EI! "
Hyvä sit voidaan mennä.. ja puhelin soi n. 10min kuluttua.. "moi missä te ootte?" :D :D

no sitä sattuu ja tapahtuu :D

ALIEN:
Niitä ei varmaan sit kovin monesta paikkaa löydy kuvauskiellon takia ;)



Tästä huolimatta yks jos toinen (uros) oli kameran mukaan ottanut ja räpsi matkamuistoja.
Avatar
#794 • • kaisaj Guest
Hyvät bileet oli, ei voi muuta sanoa! *plur*
Niin kuin monella muullakin, oli vaikeuksia löytää ystäviä, mutta sai ainakin syyn häröillä yksin etsiessä muita...*jiihaa*
Halusin vain kiittää EA- porukkaa, oli mahtavia tyyppejä! Ei harmita niin paljon et missas vikan tunnin ku oli niin ammattimaista porukkaa hoitamassa ihmisiä.*ankka* Jos joku järkkäri tai muu vois välittää eteenpäin heille?
Ens vuonna uusiks taas. Toiv. järkätään taas ens vuonna.
[Nuclear]

Posts: 5,855

#795 • • [Nuclear] el aprendiz

akir0:
Äänentoisto oli aivan riittävä, eikä korvatulppia tarvinnut käyttää. Musiikki myös kuului mielestäni joka paikkaan ihan riittävästi.


Musta taas tuntu et volaa oli huomattavasti enemmän ku viime vuonna ja sit sai taistella jonkinnäköisten kuusitulppien kanssa ku ei oikein tahdo pysyy märissä korvissa...tosin tuntuu et vaikka vola ois kuinka hiljasel, niin mun korvat huutaa leipää.

Dj-koppikin tais olla tänä vuonna paremmin valaistu niin jopa näki siellä soittelevat ukkelit ihan hyvin.


Mä taas olin kovasti vakuuttunut yhes vaihees et siel on vaan joku playback soimas ku ei äijii näkyny missään. :D

Muuten pippalot oli ihan kivat, allasosaston musiikkitarjonta ei vaan oikein uppoo. Välil tuli ihan kivaa pepunvatkausta mut sit yllättävän suuri osa oli sellast venkutusta, hirveetä. Ois kiva jos allasosastol ois välil jotain trancee tms. enemmän "tanssimusaa". Lokerikkojen loppuminen jo hyvin aikaisessa iltaa oli toki anaalista, mut eipä sille nyt hirveesti voi tehä mitään, onneks parempi puolisko sit sai vietyy naisten puolelle kamat ettei tarvinnu tohon narikkahärdelliin ryhtyy.

Kiitos.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

itis

Posts: 2,518

#796 • • itis Morning Star
Villistä virrasta saa mustelmia kun juoksee poikittain sen "yli" ja tipahtaa pannut naamalleen sinne pohjalle koska on niin uivelo ettei osaa katsoa eteensä hauskaa pitäessään... mut hauskaa oli *jiihaa* eikä toi villivirta kämmi muuta kuin naurattanut tapahtuessaan vaikka sivustakatsojat olikin sitä mieltä että oli pahan näköistä *muhaha*

Virrasta viisastuneena .... uudestaan!!!! *jiihaa*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

[Nuclear]

Posts: 5,855

#797 • • [Nuclear] el aprendiz

Itis:
Villistä virrasta saa mustelmia kun juoksee poikittain sen "yli" ja tipahtaa pannut naamalleen sinne pohjalle koska on niin uivelo ettei osaa katsoa eteensä hauskaa pitäessään... mut hauskaa oli *jiihaa* eikä toi villivirta kämmi muuta kuin naurattanut tapahtuessaan vaikka sivustakatsojat olikin sitä mieltä että oli pahan näköistä *muhaha*


Etkä muuten ollut ainoa kenelle noin kävi, viime vuonnakin yks jos toinenkin tipahti sinne. Näytti joka kerta vaan vtun pahalta ku toinen rysähtää yks kaks altaan pohjalle missä sitä vettä nyt ei _niin_ hirveesti oo.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Cosmo

Posts: 57

#798 • • Cosmo
Kiitokset erinomaisista kemuista jälleen. Ensikertaa odotellessa.. *hymy*
Anime

Posts: 1,939

#799 • • Anime Retrostööpeli
Homma pelas hienosti, hyvät bileet ei voi muuta sanoo *plur* Ens vuonna sit taas...

--
-K

Tiuge

Posts: 109

#800 • • Tiuge
Kiitoksia taas kaikille järkkärille!! Hienoa että Suomessakin osataan! Oli varsin mugava meno, musa tosin olis voinut tosiaan olla vähän vaihtelevampaa, mulle ei tää house-painotteinen niin iske.. isolla altaalla olis ollut hienoa kuulla myös vähän energisempää menoa?

Ja tosiaan, kiitos vaan sille ihmiselle joka koki asiakaseen pölliä poikaystäväni kännykän hänen taskustaan pukuhuoneessa..*kivatsulle* Mikä juttu?!? pistää vihaiseksi..
huomasivatko muut että paikalla oli yllättävän paljon "taviksia", siis ihmisiä jotka yleensä ei käy bileissä? onhan se hienoa että löydetään bilekulttuuri jne, mut nyt se tuntui tarkoittavan just enemmän näitä perseen puristelijoita ja niitä jotka yrittää avata bikinien nauhoja.. miespuolisia örveltäjiä.. *släp* ihmeellistä ala-aste menoa pilaamassa muuten niin hienoja pirskeitä! murr!!

Muuten oikein mugavat bileet, ensi vuonna taas uudestaan ja hiukka hardimpaa musaa? *joo*

--
We don't need no education! - Yes you do, you just used the double negative.