948 posts, 48 pages, 228,542 views
hemuz-:
Mä oon alaikänen tänne
Pacifique:
Ikäraja
Virallinen ikäraja Pacifiqueen on 20 vuotta. 19-vuotiaalla, ennakkolipun omaavalla ja asiallisesti käyttäytyvällä henkilöllä on kuitenkin hyvät mahdollisuudet päästä sisään... Loppukädessä päätös on kuitenkin ovella olevan järjestysmiehen harkinnan varassa.
Sbanc:
Itse olin viime pacifiquessa 19-v ennakko lipun haltija ... Ovella ei minulta kysytty edes papereita ja ne jotka minut tietää niin en ainakaan kokoni puolesta näytä ikäistäni vanhemmalta.
sts:
Mistähä sais rasvanlisäys leikkauksia :) näytän niin hintelält et vois lisää tota elomassaa :D
Nacu:
Järkkäilläänkö tänne kyytiä Tampereelta niinku viimeks?
Uzu? Anyone?
Kaaottisen mukava:
Ehtana pessimistinä ehdin vaipuu jo epätoivoon, ettei näitä bileitä järkätä enään tänävuonna uudestaan. MUTTA! Tänne on pakko tulla! Sen verran jäi nälkäseks 04:sta! Haluis kyl saada tietää syyn minkä takii nää bileet loppuu taas puoli kahdelta!?
Astaroth:
Eli mennään käsi kädessä vonkaamaan ineen. Jos ei natsaa, niin kaivetaan tunneli. ^___^
PS. Jösses, kuulostan niin innostuneelta pikkupojalta...
sts:
Mistähä sais rasvanlisäys leikkauksia :) näytän niin hintelält et vois lisää tota elomassaa :D
Jaspa:
Järjestävä osapuoli varmaankin seuraa tän keskustelun kehittymistä niin tuli vaan mieleen viime kerrasta yksi asia. Juomapuoli voisi olla aika fiksua järjestää toimimaan jonkinlaisilla poleteilla joita voi huoletta kannella mukanaan saunaan ja altaisiin. Muistan vaan uivia seteleitä ja litimärkiä rahoja mitä kierrätettiin viime kerralla. Rahan tuominen tuonne sisään on jotenkin epäloogista ja siksi olisi varmaan suotavaa järjestää jonkinlaisia vaihtopisteitä, missä voi vaihtaa euronsa juomapoletteihin.
Asiaan on varmasti myöskin toinen näkökanta ja kuulisin mielelläni mitä muut moisesta ajattelevat.
Kirsikka:
Mä voisin ainakin lahjoittaa sitä rasvaa.. Mulla ei kyllä anna itsetunto myöden tulla kekkuloimaan minivaatteissa puolinakuna, eli väliin jää.
Jaspa:
Muistan vaan uivia seteleitä ja litimärkiä rahoja mitä kierrätettiin viime kerralla. Rahan tuominen tuonne sisään on jotenkin epäloogista ja siksi olisi varmaan suotavaa järjestää jonkinlaisia vaihtopisteitä, missä voi vaihtaa euronsa juomapoletteihin.