PACIFIQUE 2005 5.3.2005 @

948 posts, 48 pages, 228,530 views

Orfeus

#101 • • Orfeus

Jna:
---
Jaspa:
Muistan vaan uivia seteleitä ja litimärkiä rahoja mitä kierrätettiin viime kerralla. Rahan tuominen tuonne sisään on jotenkin epäloogista ja siksi olisi varmaan suotavaa järjestää jonkinlaisia vaihtopisteitä, missä voi vaihtaa euronsa juomapoletteihin.

---

Kannattaa kaivaa vanhempien tai omista kätköistä sellainen kasari rahatuubi, joita sai tai ehkä edelleen saa tuolta etelän maista. Sellainen vesitiivis kaulaan sopiva neonvärinen Kypros-logolla varustettu oli meitsillä käytössä ja tulee olemaan myös ensi vuonna. *sydän*80-luku*sydän*

Oi oi loisto muistutus! Jossain vanhojen kamojen seas oon semmosen nähnyt! Pitääpä penkoa*joo*
Homegrove

#102 • • Homegrove Further
Itse ravasin viime vuonna lokerolle ja takaisin aina kun hain juotavaa. Aiheutti sen että join vaan 4 bisseä koko illan aikana. Mikä oli ehkä ihan hyvä juttu. :D

--
Forward thinking house music

Jaspa

#103 • • Jaspa

Homegrove:
Itse ravasin viime vuonna lokerolle ja takaisin aina kun hain juotavaa. Aiheutti sen että join vaan 4 bisseä koko illan aikana. Mikä oli ehkä ihan hyvä juttu. :D

Tota en suostu kyl uskomaan, kun lojuin siin porealtaassa sun, JussiS:n ja läjän tyttöjä kanssa *lmao*
Tosin muisti saattaa olla vähän huijata *nauru*
Aziz Combat Fighter

#104 • • Aziz Combat Fighter

SikaihQ:
---
yusu:
Noniin..nyt kaikki treenaa penaa, haukkaa ja vatsoi..
---

näinhän se näyttää menevän *nauru*

ps. saax tänne tulla vaan jos on viralliset mitat täyttävä metroseksuaali vai hymyilläänkö myös vatsakkaille äijille? *uros*

Luuleks et kukaan kiinnittää toisiin ihmisiin tuol juur mitään huomiota? Antaa niiden bikini-korkkaripöljäkkeiden tanssia lavoilla vaan. Kyl mä ainakin ajattelin tulla tonne selkäkarvojeni ja kaljamahani kanssa enkä suostu kyl hetkeekään uhraamaan ajatusta sille, et joku polkkateini paheksuis :) Kaikki mukaan vaan, ei nää oo lihamarkkinat vaan bileet ^__^
Homegrove

#105 • • Homegrove Further

Jaspa:
---
Homegrove:

---

Tota en suostu kyl uskomaan, kun lojuin siin porealtaassa sun, JussiS:n ja läjän tyttöjä kanssa *lmao*
Tosin muisti saattaa olla vähän huijata *nauru*

Sen verran siinä meni vaan illan aikana. En mä edes paljoa siinä porealtaassa ollut, tais Jussi enemmän viihdyttää niitä tyttöjä. :D

Ja Ana puhuu asiaa mitä tulee ulkonäköjuttuihin. Mä en kanssa meinaa stressaa yhtään omasta ulkoasustani, hauskaa siellä on rumanakin. :D

--
Forward thinking house music

Madda

#106 • • Madda ice-angel
Voi vittu JOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!*joo**joo**joo**joo*

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

Nitta

#107 • • Nitta Sateenkaaren päässä

Neiti Etsivä:
Mun Pacifique saattaa olla ehtaalla aurinkorannalla hiekkaa bikineissä ja auringon polttamalla iholla. *plur*

Mokomakin *vink*
äläs yritäkään tähän aikaan karata minnekään ulkomaille *pahis*
#108 • • Taika Guest
Taitavat jäädä kyllä tänäkin vuonna väliin..
Riina

#111 • • Riina
vielä oulun paradise bileet tuoreessa muistissa *plur**jiihaa**aplodit*
en malta odottaa...
drS

#112 • • drS

Ana-5000:ei nää oo lihamarkkinat vaan bileet ^__^

puhu vaan omasta puolestas! *uros**possu**kuolaa*

..mut nii joo, kyl tänne tarvii taas kerta tän vuaden parhaat reivit oli nää ekat kummiski nii.
S-T

#113 • • S-T Pieni
Uh *sydän*

Vieläkin kutkuttaa kivasti vatsan pohjassa, kun muistelee viimekertaisia *hihu* Taidan ehkä sittenkin ottaa ne aamulenkit kuvioon mukaan tos vuodenvaihteen jälkeen (Terkkui Vilholle...) *nauru*

--
Pieni on kaunista.

Lost-Soul

#114 • • Lost-Soul los pallos
Jos lippujen hinnat ei ihan mahdottomaksi nouse, niin voishan sitä yriittää tänne ilmaantuu.. Viimeks tosin oli pikkusen pettymys, mutta kai sitä voisi antaa toisen mahdollisuuden.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Howdy

#115 • • Howdy Oldie
voi olla ettei jaksa alkaa rypistelemään läskejä pois ... kahtotaan *nauru*

--
Käpy vailla vertaa

UzU

#116 • • UzU [33100]

Lost-Soul:
Viimeks tosin oli pikkusen pettymys, mutta kai sitä voisi antaa toisen mahdollisuuden.

Oho. Ensimmäinen jonka mä kuulen (näen) sanovan että oli pettymys. Mutta tosiaan, ihmiset tykkää vähän eri asioista ;)
Dacey

#117 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
vois kyl melkein sanoa että messissä ollaan *plur*
emily_

#118 • • emily_
Mä olen niin täällä. Viime vuosi oli niin huippu, että tätä ei jätetä väliin mistään hinnasta!! Ja niille jotka huolehtivat ikärajasta, multa ei viime vuonna kysytty mitään (ennakkolippu oli pakko olla, muuten ei ois tullu koko hommasta mitään) papereita, vaikka olin vasta muutaman kuukauden yli 18 (ja saparot päässä!!) *jiihaa**jiihaa**jiihaa*

Tällä kertaa en jätä juomista niin vähälle kun viimeks, viis tuntia tanssimista kolmen red bullin voimalla johti nestehukkaan, mitä en toivo kenellekään!
Karski

#119 • • Karski Pomon kätyri

UzU:
Tänne. Sopivasti tulen takaisin 7 viikon Thaimaan reissulta tänne. Rusketus ok.

Ja mä neljän viikon kamputsean rundilta, rusketus 9½

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

UzU

#120 • • UzU [33100]

Tres:
Ja mä neljän viikon kamputsean rundilta, rusketus 9½

Voidaan sit patsastella altaan reunalla ja katsella kun muut on ihan kalkkilaivan kapteeneja ;)