HALLMARK // 5th BIRTHDAY CELEBRATION // 19.02.2005 19.2.2005 @ Helsinki

80 posts, 4 pages, 9,220 views

ElNiño

#41 • • ElNiño (a.k.a. dj / dr. Peter von Hypnóse)
Oli kyllä niin huippua, että jalat alta meinas lähtee ainaki aamujatkojen jälkeen, ku tuli tanssittuu 5h putkeen vähän fiilareis..
Varsin fiilistä nostattavaa settiä, Tabin & Orkidea yhteistyö toimi loistavasti ja D.N.A. jatkoil piti huolen, että meininki vaan parani. Ne aamukiksuttelut oli kyllä jees, tais tulla joku sama biisi, mikä LaToúrissakin. Kiitos *yessir*

--
rakkaalla lapsella on monta nimeä

Sparkling

#42 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
Oli kivaa, tahtoo lisää lisää lisääää *jiihaa* Orkidea ja Tab oli tosi jees! seuraavii hallui odotellessa *joo*

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

UnityF

#43 • • UnityF joo just se
*plur*[iso] KIITOS HALLUT JA ONNEA!!![/iso] *plur*

Oli kyllä niin kivaa tanssia koko se aika mitä siellä olin.. En vaan päässy tanssilattialta pois kun fiilis oli jotain niin uskomatonta *jiihaa*

Kiitos Hallmark näistä monista vuosista ja toivottavasti näitä vuosia tulee ainakin saman verran lisää.*sydän* Näissä bileissä oon saanu aina nauttia laadukkaasta musiikista ja fiilis on aina ollu hyvä. Halluissa aina kaikki pelaa niinkuin pitää ja pettymyksiä ei oo oikeastaan tällee pikaseen ajateltuna tullu oikeen koskaan. Erittäin iso kiitos järjestäjille kun ootte saanu suomeen näin loistavan clubin toimimaan vuodesta toiseen. Lämmittää aina sydäntä kun miettii kaikkia muistoja mitä on halluissa saanu kokea.. Hallut on just ne sellaiset bileet jonne lähtisin vaikka en tietäis yhtään ketä siellä soittaa...*sydän*

Kiitos Tabi & Orkidea tästä illasta.. ei olis voinu synttäribileet voinu paremmin mennä *hatun nosto*

*kiitoskiitos*
snox

#44 • • snox
oikein mainiot hallut tälläkin kertaa.. mukavaa kuulla orkideaakin taas. omaa oloa ei tosin nostattanut se että joutui olemaan selvinpäin ja ratissa ja se että kokoajan oli suhattava johonkin suuntaan selvitellen millon mitäkin.. *igor*

la tourissa on aina palvelu pelannut ja järjestysmiehet olleet asiansa osaavia ja mukavia. auttaa niitäkin mielellään työssään jos jotain vinkattavaa on. tälläkin kertaa joustettiin loistavasti kun oli lähes parinkymmenen hengen seurue ja parilla ei ollut ennakkolippua. myöhemmin illalla eräs naishenkilö pyörtyili yläkerrassa melkein päällemme pariinkin otteeseen. tässäkin kohtaa oli järjestysmiehet heti paikalla ja homma hoidossa.

MUTTA: kun tulee aika että kamerasta loppuu akku ja se viedään narikkaan takin taskuun ettei se häviä tai kolhiinnu väkijoukossa juhlinnan tuoksinassa niin jostain syystä kaikki ei sujukkaan niin kuin ehdottomasti pitäisi ja yleensä sujuu. narikassa järjestysmies TOISTUVISTA kehoituksista huolimatta ei hae asiakkaan takkia että asiakas voisi itse laittaa kameran oman takkinsa taskuun ja näin varmistua että se menee oikean takin taskuun. järjestysmies itse vie kameran asiakkaan narikkalapun numerolla osoittaman takin taskuun ja kun asiakas taas toistuvasti tivaa menikö se varmasti oikeanlaisen takin taskuun oikeaan paikkaan niin vastaus kuuluu että meni. kun olemme lähdössä ei kameraa löydy kummankaan kyseisessä narikkapaikassa olleen takin taskuista ja pitkän kädenväännön päätteeksi todetaan että esimies joka asiaa hoitaisi on talvilomalla ja luultavasti tavoittamattomissa ja ainoa asia joka tilanteelle tehdään on yhteystietojen vaihto ja lupaus että ravintola ottaa yhteyttä. pahoin pelkäämme että näin ei koskaan tule tapahtumaan. aika näyttää.. *kivatsulle*

tässä samalla pyydänkin jos joku jostain syystä on löytänyt takkinsa taskuista ylimääräisen canonin digital ixuksen niin ottaisi minuun yhteyttä tai ilmoittelisi tällä palstalla asiasta.
tomppi

#45 • • tomppi thzombie ™
Oli kyl hauskaa vaikka en paljon kiksua kuuntele. Tanssilattialla olin jopa muutaman kerran. Vanhat ja uudet tutut *hali*

Löysin Sony digikameran sieltä, vein sen narikkaan heti.

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

nicii

#46 • • nicii team tiku ja taku
*jiihaa* *jiihaa* *jiihaa*
Kiitos Hallu!!! *nauru* Oli aivan mahtava fiilis koko illan..en millään
malttanut pysyä paikoillaan vaan jammasin koko illan..alusta loppuun..
Kiitos mahtavasta musasta..seurasta ja kaikesta..parempia synttäreitä en olisi voinut toivoa*plur*
snox

#47 • • snox

tomppi:
Löysin Sony digikameran sieltä, vein sen narikkaan heti.

yläkerran narikkaan ilmeisesti jätit tuon. siitä kyseltiin oliko se kadonnut kameramme mutta eipä ollut. omamme olisi pitänyt olla alakerrassa. mutta hieno juttu että palautit. moni varmasti löytää parempaakin tekemistä monen sadan euron digikameralle kuin vain viedä sen narikkaan niin kuin kuuluu*aplodit*
artturi

#48 • • artturi
Eipä ollut mitään erikoista tälläkertaa. Liikaa porukkaa. ei vaan kertakaikkiaan toimi tuo Lato siihen.
Cane

#49 • • Cane orange one

arskah:
Eipä ollut mitään erikoista tälläkertaa. Liikaa porukkaa. ei vaan kertakaikkiaan toimi tuo Lato siihen.

Viimeksi kävin La Tourissa kun avb soitti siellä, siihen ihmismäärään verrattuna tuolla oli autiota *nauru* Ihan kivasti mahtui tanssahtelemaan *heiii*

--
orange one

-P

#50 • • -P

arskah:

second that

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Oliwer

#51 • • Oliwer
Kiitoksia! Mainio oli meininki taas. Viihdyin hyvin ja musiikki oli mun mielestä just sitä mitä pitääkin, todella hyvää. Porukkaa oli kyllä paljon liikkeellä. Onnea Hallmark viidestä vuodesta ja loistavaa tulevaisuutta! *plur*
Kukkis

#52 • • Kukkis K Y L Ä H U L L U
Kivat pirskeet.. *joo*

--
Never say never..?

keri

#53 • • Edited keri Team Panen Kaikkea Mikä On Pinkkiä*plur*
parasta kiksua mitä halluissa on koskaan ollut, tykkäsin eilen ihan tajuttomasti*sydän*

selvisin La Touriin vasta siinä yhen aikaan, oli ollu niin paljon mutkia matkassa sinne asti pääsemisen kanssa (taksii ei saanu mistään ja sitku pääsin bussiin vihdoin, ni SE HAJOS*nauru* oikeesti!*nauru*)..*igor*
ja ne "hurjat" vastoinkäymiset kyllä näky mun ilmeessä ku sisään pääsin (onneks ei sentään joutunu jonottaa vaan pääs jonon ohi), ei oikein jaksanu hymyilyttää...
oli sitten kuitenkin ihan ok ilta, kamalan paljon taas porukkaa vaan.
mut oli paljon taas tuttuja ja sehän on aina mukavata.
ihmettelen vaan että löysin itteni jopa tanssahtelemasta, halluissa harvemmin sellasta tullu harrastettua*nauru**plur*

halluissa on aina hauskaa se, kun törmäilee ihan sattumalta sellasiin tuttuihin joita ei oo aikoihin nähny missään. eli kyllähän sen huomaa, et hallut toimii, sinne eksyy vaikkast ketä*hymy*
joten ONNEA HALLMARK viiden vuoden johdosta*hihu*

((+aamut oli ihan kivat kanssa, musa oli kyl ihan täydellistä sellasta aamutanssahtelumusaa*hihu*
yheksän aikaan luovutin ku väsymys iski ja lähin kotiin nukkumaan pariks tunniks (sen jälkeen ku olin onnistunu hävittämään narikkalappuni ja mun takkia oli metsästetty aika vitsin kauan sieltä muitten takkien seasta...kiitos niille ihanille narikkamiehille ku ne näki vaivaa niinkin paljon, 10 pistettä, KIITOS*kiitoskiitos*)))

essi kuittaa ja kiittää*hymy*
#54 • • Dorka Guest

arskah:

sun ei varmaan kannata lähteä mihinkään bileisiin jos nyt hallut vaikutti täydeltä - en oo ollu kertaakaan halluissa joissa olisi ollut näin vähän ihmisiä. tilaa oli jokapaikassa hyvin ja tanssimaan mahtui erinomaisesti. omalla "varsin leveällä" tanssityylillä pystyin tanssimaan aivan keskellä tanssilattiaa (ihmiset, kun tajusit antaa hullulle japanialaiselle kunnolla tanssitilaa jos ei halunnu kädestä tai kyynärpäästä naamalle *nauru*) - jos meni eteen niin siellä vasta tilaa olikin.

La Tour:n itse kulkuväylät sivuilla menee tukkoon vaikka siellä olisi vain 10 ihmistä joten jos siellä oli ahdasta niin kannattaa lähettää valitukset paikan sisustusarkkitehdille. Jos toi nyt tuntuu täydeltä niin menkää silloin, kun siellä on Soul Cap missä on aina loppuunmyyty ja tupa otetaan niin täyteen, kun vain narikoita on olemassa...

Mitä itse musaan tulee niin hyvin toimi Orkidean puolelta, mutta joku vois kyllä Tab:lle käydä ostamassa lisää levyjä tai sit se vois soittaa jotain muuta kun ne samat mitä se soittaa joka kerta siellä *nauru* Muutenkin Orkidean ollessa puikoissa oli musiikillisesti minusta Tab:a selvästi parempaa - joskaan en tiedä miten siellä soittamista oli sovittu keskenään joten se siitä spekuloinnista. Musiikillisesti se oli kyllä kivaa, kerrankin tuli vokaalista trancea kunnolla mikä nyt on ollu vähenevä "trendi" trance bileissä - joka kyllä minusta sopivin määrin sopii todella hyvin.
Tyeicha

#55 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava

keri:
parasta kiksua mitä halluissa on koskaan ollut, tykkäsin eilen ihan tajuttomasti*sydän*

*plur* mii tuu..!! ja kivaa oli!!

--
-Tyeicha-

Bäck

#56 • • Bäck SESSIONS2
aivan superhjuvat bileet oli *jiihaa*... kauniita tyttöjä *pihkassa* ja poikia *plur* oli enemmän ku tarpeeks ja kuvattavaa riitti, jonka takii tosin oma bailaaminen jäikin ikävästi vähemmälle *eiei* ... eli ens kerralla ilman kameraa *hih* ... erittäin suuret kiitokset kaikille jotka hali- ja pusukuumeessa piristi mun jo entuudestaan superpirteää olotilaa *blush* *hali* *pus* *lmao*
-Santtu-

#57 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

UnityF:
-clips-

Ihanaa kun sä olet jo sanonut melkein kaiken mitä mun mielessä kans liikkui, kun mä en osaa aina pukea sanoiksi *plur*

Yhdyn siis täysin UnityF:n sanoihin, vaikka en tietenkää oo käyny niin kauan Hallmarkeissa kun tuo peikko. Mulle se tunnelma siellä on vaan jotenkin se oikea, heti kun tulee sisälle niin hyvä mieli valtaa, tanssilattia imaisee sisälle heti, ja siellä sitten ollaankin koko ilta *jiihaa*

Tabin ja Orkidean yhteistyö toimi hyvin, no okei, tottakai se nyt muhun toimi hyvin kun taitaahan siinä olla mun lemppari deejiit *blush* *nauru*

Onnistuneet synttärit! ONNEA HALLMARK *sydän*

-WannabeKixuTP-Santtu-

Ainii...valaiskaa ihmeessä mulle et mikä se biisi oli, luulisin et Orkidean soittamana aika loppupuolella, mis on sellanen hassu ääni, et kuulostaa ihan kun joku yrittäs matkii auton kaasuttelemista tms..no ei tosta varmaan tunnista mut en nyt osaa paremmin kuvailla.. *lmao*
shaderna

#58 • • shaderna
Parhaat hallmarkit mis mä oon ollu! Oli siistii ja huippu meno päällä! *jiihaa*

--
just tryin` not to give a fuck

gluester

#59 • • gluester Further

Samu*:
... muun jästipän ohessa nämä kaksi valkopipoista, kohtalaisen isokokoista skedespedeä. Terveiset teille.. *kivatsulle* ...voisitte pysyä The Clubilla. Haahuilivat sinne tänne tönien muita, eivätkä juurikaan tippaa tanssineet. Sekoilivat vain muijien äässien perässä. Just tollasia kun ei ihan oikeasti jaksais katella.. *igor*

Juu, olen itse ainakin sen toisen sankarin kohellusta kattellut jo muutamassa paikassa mm. Rose Gardenissa ja nyt Hallmarkeissa. Ja mitä tohon sekoiluun ja ääsimeininkiin päästään, niin satuin oleen parin metrin päässä mimmistäni jolla välin sankarimme valkopipo harrasti vaakamamboa seisten kahdella jalalla hänen takamuksen läheisyydessä. Tunsin lähinnä säälin tunnetta tätä pojua kohtaan.... *nauru*
zaler

#60 • • zaler e h k i s
oli kyllä taas hyvät bileet niinkuin aina... mutta taisin ite ainakin odottaa vähän liikaa 5v kemuilta eikä meno mun mielestä ollut ihan 10. onneks random hyvät biisit pelasti illan..jump the next train *sydän*
+ sitten aamut.. positiivinen yllätys, oli parhaat aamut missä oon ollut, jäi todella hyvä fiilis *iloinen* ihan helvetin hyvää settiä tuli ja oli pakko olla melkein kokoajan tanssimassa. jeah

--
let´s eat to the beat!