HALLMARK // 5th BIRTHDAY CELEBRATION // 19.02.2005 19.2.2005 @ Helsinki

80 posts, 4 pages, 7,910 views

sts

Posts: 7,969

#61 • • sts Sama pyynti aitta!
Ihan mukavaa oli, vaikka aika krapulaisena tänne saavuin. Iso käsi Urmakselle batteryn työntämisestä koneistooni *sydän*. Yläkerran ruuhkakaan ei haitannut, kun alhaalla soi taas vaihteeksi mukavan letkeää... Oli taas erittäin mukava nähdä tuttuja *piis*
Avatar
#62 • • Equalizer Guest
Kivat bileet vaik siel tosiaan sai väistellä jos jonkunlaista bodaria*igor*
Avatar
#63 • • djmg Guest
Loistavaa oli *jiihaa**sydän*
Oli taas kiva nähdä vanhoja ja uusiakin tuttuja!*hali* kaikille..
tuisku

Posts: 256

#64 • • tuisku tomboy girleygirl
Todella hyvät bileet, kiitos,kiitos! Ja Orkidealle ja Tabille suurkiitos loistavasta setistä!! *aplodit* Liimauduin tanssilattialle aika pian paikalle tultuani ja suurin osa ajastahan siellä vietettiin! *jiihaa*
Taidampa lähteä useemminkin selvinpäin bilettämään. Oman auton ratin taaksekkin oli niin mukava istahtaa tuntien tanssimisen jälkeen! no more tunnin seisoskelemisiä taksijonoissa!

Aamulla kyllä jostain syystä tuntui kuin olisi kankkunen *ding* vaikka vesilinjalla mentiinkin ja jalat on vieläkin kuin makaroonia! *hihu*

--
*sydän* Yksikään lumihiutale ei ikinä putoa väärään paikkaan *sydän*

Danskuh

Posts: 675

#65 • • Danskuh pikku-Dee
OLI KYL NIIIIIIIIIIIIIIIIIIN kivaa :) ihanaa musiikkii ja hyvä meininki...tuli oltuu kyl ilta tanssilattial ettei hirveesti ympärille nähny..mut kivaa oli ja jatkoilki oli jeee :D
Twist

Posts: 925

#66 • • Twist Team Kemuttajat
Oli todella kivaa ... Tabi ja orkidea hois hommat todella hyvin .. uppos kyllä .. kiitos, kumarrus ja onnea hallmarikille!
KeTe

Posts: 73

#68 • • KeTe
Hallmarkin synttärikemut eivät sinänsä tarjonneet mitään erikoista, mutta kuitenkin perushyvät hallut. Orkidea kolahtaa aina...*jiihaa*
Eddy Satan

Posts: 722

#69 • • Eddy Satan FAST
Oli kiva sisällä,kaikki olisi muuten ok,jos nuo fuckin portsarit ei pitäis meit jonossa 2 tuntia,snon suoraan vituttaa tämmönen,jos hetät 20e niin pääset sisään,mitä v,tai ohi meni kauniit naiset,kaverit ja ennakkolippujen omaavat,ok riittää siitä jauhaa,mutta päätin jo silloin kirjoittaa,jos joku muu ei uskalla vaikka koko jono kiroilli.
Tunnelma oli loistaavaaa,ja jatkot oli sitä pitkään odotteltua juttua,ku niitä ei ollut vähän aikaan,no, eiköhän aikaa näyttää miten tulevaisuus jatko bileiten suhteen kääntyy*vink*
-P

Posts: 4,972

#70 • • -P

Eddy Satan:
Oli kiva sisällä,kaikki olisi muuten ok,jos nuo fuckin portsarit ei pitäis meit jonossa 2 tuntia,snon suoraan vituttaa tämmönen,jos hetät 20e niin pääset sisään,mitä v,tai ohi meni kauniit naiset,kaverit ja ennakkolippujen omaavat



Meillä ei kyl tod. ollut mitään ongelmaa sisäänpääsyssä, eikä edes ennakkolippuja ja imo. poket kyllä hoiti helkkarin hyvin asiansa :)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

sapeli

Posts: 11,768

#71 • • Edited sapeli jokukukamikä?

Eddy Satan:
(snip)



Se pikkujono siinä sivussa oli ymmärtääkseni niille joilla on ennakkolippu tai Hallmarkin jäsenkortti *joo* Suosittelen sellaisen hankkimista (ilmaisia kun ovat) jos käy Halluissa paljon - nuo pitkät jonot toimivat kait lähinnä vain karkotteina ns. "taviksille" joista on paljon valitettu... (Jäsenkortin voi tilata täältä ja hakea seuraavista bileistä: http://www.hallmark.ms/home.shtml)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Eddy Satan

Posts: 722

#72 • • Eddy Satan FAST
Tiedän,olen jo vuodesta 95 bailaannu,mutta tää oli eka kerta ku näin törkeesti ei päästetty sisään,ja hallmarkeihiin ku ne oli jossain muolla pääsi ain ilman ongelmaa,olisi itekin ehkä maksanut lahjukesn jos tietäisin sen toimivan mutta ku olin jo metrin päästä jonoon edessä,ja meni 2 tunti,niin ihan periaattesta en maksannu,vaikka just sitä ne prtsarit antoi ymmärtää,oli vaan kylmää pikku ongelma,mutta jätti pahan tunteen.
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#73 • • Peikkotyttö
Oli ihan mukavaa,vaikka en oikein koko iltana päässy bilefiiliksiin..johtuen varmaankin siitä,että saundi olis kyllä tanssittanu,mutta sardiinipurkissa oli vaan niin pirun vaikee tanssia*hmph*
Oli sitten pakko viettää alakerrassa suurin osa illasta kun ah-dis-ti se tungos...

--
Groove is in the Heart

Samu81

Posts: 1,224

#74 • • Samu81 kokolihaa

sapeli:
---
Eddy Satan:
(snip)

---


Se pikkujono siinä sivussa oli ymmärtääkseni niille joilla on ennakkolippu tai Hallmarkin jäsenkortti *joo* Suosittelen sellaisen hankkimista (ilmaisia kun ovat) jos käy Halluissa paljon - nuo pitkät jonot toimivat kait lähinnä vain karkotteina ns. "taviksille" joista on paljon valitettu... (Lipun voi tilata täältä ja hakea seuraavista bileistä: http://www.hallmark.ms/home.shtml)



Joo, kyllä se ennakkofläbän hakeminen säästää hermojen lisäksi rahaa ja aikaa. *joo*
Saavuin kavereiden kanssa ovelle 22.45 maissa, ja jo silloin siinä oli kaksi jonoa. Onneksi oli ennakkolippu, niin lyhyemmän päähän ja sisään parissa minuutissa.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Jocular

Posts: 1,359

#75 • • Edited Jocular Janni

Samu*:
---

Saavuin kavereiden kanssa ovelle 22.45 maissa, ja jo silloin siinä oli kaksi jonoa. Onneksi oli ennakkolippu, niin lyhyemmän päähän ja sisään parissa minuutissa.



Outoo.. Muistaakseni me saavuttiin samoihin aikoihin ja siin oli suunnilleen sisäänheittäjät, eikä mitään jonoja.. Tai sit olin vaan niin päissäni, et mut passitettiin samantien sisään *nauru*

Edit: Niin, ja mulla ei ollut membercardia, saati ennakkolippua..

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Individual

Posts: 10,942

#76 • • Edited Individual HYPNO!
Sen kerran kun olen Halluissa ollut ( Maestro ja Thrillseekers ) oli ovella tosiaan kaksi jonoa, toinen varmaankin jo kymmenen metriä and counting ja toinen muutaman hengen ennakkolippu ja membercard jono. Mulla ennakkolippu oli, mutta olin silti varautunut jonottamiseen. Vielä mitä. Sisään pääsi niin, että heilahti juuri ennakkolipun ansiosta...( Ja tarttuihan se membercardikin mukaan sitten bileistä vastaisuuden varalle, jos vielä Halluihin eksyy...)
[Nuclear]

Posts: 5,855

#77 • • [Nuclear] el aprendiz
Mä en oo viel nähny Laturissa kahta jonoa, aina ku ite oon tullu niin ollu vaan yks 10+ metrii...eli ehkä kannattaa hankkii joko kortti tai ennakko jos useammin nois pippaloissa käy.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#79 • • wonder Guest
hyviä kuvia kyllä =), muutama lbattery tytöistä, mutta mikäs niitä katsellessa =)
Avatar
#80 • • ALIEN Guest

zAo:
Kuvia tapahtumasta täällä :)



hyviä kuvia!!