Club Colors - DJ Tiësto 13.3.2005 @ Helsinki

519 posts, 26 pages, 107,696 views

itis

Posts: 2,518

#81 • • itis Morning Star
Todellakin täällä.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

anis

Posts: 2,451

#82 • • anis
Täällä olis tarkotus kans olla...Ja maanantaina kouluun..Mutta eihän koulu ole mulla ainakaan mennyt ikinä musiikin edelle...

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Lin

Posts: 230

#83 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia
Kiitti päivävalinnasta... Jää väliin. Kirjotukset maanantaina.
*taputapu*

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

soulsaw

Posts: 444

#84 • • soulsaw 1.0
*jiihaa**jiihaa**aplodit**joo**plur*

kivakiva, tuonne siis *hymy*

--
_____

Mosh

Posts: 137

#85 • • Mosh Adonis
I'm already there! *hymy*

Tänne pakko tulla. Saa nähä päteekö toi k18... ei omalta osalta tuota ongelmia mutta muutamaa ystävää silmälläpitäen.

--
Naiset eivät ikinä ole ovelia. Naiset ovat vain katalia.

patis

Posts: 1,158

#86 • • patis 10

UzU:

Tiesto´s first visit to Helsinki proved to be a huge success - two years ago the tickets sold out in less than two days.



Jos tällä viitataan niihin bileisiin missä olin, niin "huge success" tarkoittaa tässä tapauksessa ehkä elämäni paskimpia bileitä joiden seurauksena boikotoin vieläkin colorssia.

Tosin tarkemmin lukemalla tuossahan sanotaankin, että tapahtuma oli nimenomaan kaupallisesti "huge success".
peepe

Posts: 904

#87 • • peepe
Mulla on ollut kaks kertaa jo Tiestoo kuunnelles niin kivaa, et eiköhän kolmas kerta toden sano ja juu täällä todellakin! Ja uskon että tilana hyvä myös. Ja tohon edelliseen kommenttiin, et joskus sitä on valmis tinkimään jostakin sen vuoksi, että bileissä on Fiilistä. Tai siis ainakin mä olen..
Avatar
#88 • • Edited ALIEN Guest

patis:
---
UzU:

Tiesto´s first visit to Helsinki proved to be a huge success - two years ago the tickets sold out in less than two days.

---


Jos tällä viitataan niihin bileisiin missä olin, niin "huge success" tarkoittaa tässä tapauksessa ehkä elämäni paskimpia bileitä joiden seurauksena boikotoin vieläkin colorssia.

Tosin tarkemmin lukemalla tuossahan sanotaankin, että tapahtuma oli nimenomaan kaupallisesti "huge success".



ööh... mitens sen SOAP vuonna 2000 kaa meni? ei tainnut olla ihan mikään suuri menestys *hahjust**ding*

edit: ei ku niin eihän Tieston eka visiitti ollutkaan kaksi vuotta sitten, kun laskee sormilla *nauru* Mut enivei... *pilknus*
STU

Posts: 70

#89 • • STU teamnokia
Eiköhän tänne lähretä...
Colorsin synttäreillä tuli käytyä kattomassa buurenia ja kokonaisuutena jäi niistä ihan hyvä maku suuhun *joo* tosin en tiä kuka organisoi lippujen myynnin ja niiden määrän...paikka aivan liian täynnä porukkaa...meni enemmänkin musan kuunteluks ku bailaamiseks *uuh*

--
Tranz is a form of life!!!

ninni

Posts: 489

#90 • • ninni sydän
tänne *jiihaa*

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

Rubicon

Posts: 550

#91 • • Rubicon

hallucinogen:
On se kiva kun colors järkkää mulle tällasen synttärilahjan *nauru*



Samaa mieltä *iloinen*
Mulla ei vaan osu ihan noin justiinsa ku sulla, mulle toi ois 3 päivää myöhänen synttärilahja*hih*
Tonne tuloo vois kyl tosiaan harkita tarkemminkin, ellei lippujen hinta päätä huimaa ja rahatilanne oo maaliskuussa töööööööööt...*iihhih*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Avatar
#92 • • VilliTiikeri Guest
Oih ja voih.. Tänne on kyllä aivan pakko päästä..*kuolaa**kuolaa* *jiihaa**jiihaa*
UzU

Posts: 2,361

#93 • • Edited UzU [33100]
Infoja päivitetty!

Lippujen myynti alkaa Street Beatissa 15.1.2005.
Hinta on 25 euroa + bookin fee 1e.

Tapahtuman ikäraja on 18 vuotta.

+ Tahtuman täydelliset infot lisätty ekaan postaukseen ja tietoihin.
Rivakka

Posts: 593

#94 • • Rivakka T2xikerien
Jos nyt pääsis mukaa!! Viimeks kun piti tulla, ni puolustusvoimat sano jyrkän ei...
Marjo

Posts: 1,796

#95 • • Marjo pupuTupuna
siis eihän tätä voi jättää väliin!!!! *super**super**super*
keijukainen

Posts: 1,599

#96 • • keijukainen kiksumurmeli
urrr... tätä ei voi kyllä missata. viime keikasta jäi niin hyvät muistot et pakko päästä uudelleen nauttimaa Taisto-sedästä *hihu*

--
*seepla*

sensus

Posts: 124

#97 • • sensus Trance can set you free...
Tänne *jiihaa* Herran viimeisin visiitti pohjolassa oli mielestäni todella vaikuttava, joten Studio 51:n on mentävä *hymy*

--
[li] S e n s u s [/li]
Latest TrAnCe for the win:
*nuotti* Edin Bosnjak - Alluring wishes
*nuotti* Selu Vibra - Stargazing

Thought:
why am I so kick ass?

sensus

Posts: 124

#98 • • sensus Trance can set you free...

anis:
Täällä olis tarkotus kans olla...Ja maanantaina kouluun..Mutta eihän koulu ole mulla ainakaan mennyt ikinä musiikin edelle...



Samoin *nauru* Aamulla olisi taas mentävä ammattikorkeaan opiskelemaan, mutta katsotaan jaksaako sitä herätä *iihhih*

--
[li] S e n s u s [/li]
Latest TrAnCe for the win:
*nuotti* Edin Bosnjak - Alluring wishes
*nuotti* Selu Vibra - Stargazing

Thought:
why am I so kick ass?

YuuricaZ

Posts: 358

#99 • • YuuricaZ
ihanaa,mega *iloinen*!!!!!!! Tämä *pupu* loikkii näille laitumille!!!!!!!!*jiihaa*

--
tavoitteena kokaiinimallin jalat*ding*

patis

Posts: 1,158

#100 • • patis 10
ei vittu, ampukaa jo ittenne