116 posts, 6 pages, 21,443 views
fine:
Toivottovasti Finskat tajuu tehdä Suomen bileskeneen liittyvii ohjelmii, esim Dancefloor Chart Suomi mis vierailis Suomalaisia Dj staroja. se ois tosi jees
Ei ongelmaa. Indica hoitaa varmaan Tik Takinkin kiintiön.Timce:
---
UzU:
---
mayah:
Mä luulisin, et varmaan Tiktak
---
Onks Tiktakissa jotain vikaa? Ei saa sotkea sitä samana sarjaan joidenkin popstars bändien kans. *mur*
---
Ei bändis mitään vikaa. Ne vaan soittaa paskaa musiikkia..Tähän pitäis saada sellanen lamppu-hymiö.
technetium:
V**** mitä paskaa! Ei tarvii kattoo!!
Individual:
---
technetium:
V**** mitä paskaa! Ei tarvii kattoo!!
---
Vaikkei ensimmäistäkään sekuntia ole kyseistä ohjelmaa vielä ulos tullut, niin se on jo paskaa.
*taputapu*
UzU:
Erittäiin hyvä että tulee uusi musiikki kanava. Suomalainen musavideo tuotanto koki aikamoisen kuoleman Jyrkin loppumisen jälkeen ja MoonTV:n loppuminen oli aika lopullinen kuolinisku. Ehkä nyt jos tulee tarkeeksi näkyvyyttä alkaa taas pieni nousu sillä saralla.
Itse kun olen kovasti myös rock-musiikin ystävä niin näen varsin hyvänä koko asian siis. Vaikkakin uskon että valtaosa tulee oleen sitä listahittishittii.. Kyllä sieltä aina välillä valo pilkahtelee välistä ;)
Mosh:
Siellä soi sit vuorotellen indx, @junmkmail ja emperor.
Jes o/
ezzy:
---
technetium:
Ei kun tarkotin että tämä keskustelu on perseestä/paskaaaaa.....ei teiän tarvii kattoo sitä vaikkaa siitä tuliskin edes jotain!!
---
Voimme silti toivoa parasta ja keskustella asiasta. MTV nyt vaan on shaittia isolla S:llä nykyään.