MTV perustaa musiikkikanavan Suomeen

116 posts, 6 pages, 21,024 views

efo

Posts: 1,908

#41 • • efo Laserpoint

ezzy:
---
fine:
Suomalaisia Dj staroja.

---


heh, ketäs nää sit olis =)


No hei, Darude, Dj Slow ja JS16 :D

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Avatar
#42 • • . Guest

fine:
Toivottovasti Finskat tajuu tehdä Suomen bileskeneen liittyvii ohjelmii, esim Dancefloor Chart Suomi mis vierailis Suomalaisia Dj staroja. se ois tosi jees



En halua olla mitenkään skeptinen asiaa kohtaan mutta...voi olla aika hiljasta
ellei tee kompromisseja asiotten suhteen.. eikä varmaan sittenkään*justjoo*
Rocca

Posts: 3,064

#43 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

hallucinogen:
---
idi:
wildboyz & viva la bam _o/

---

Ei tohon uutta mtv:tä tarvita vaan 10mb letku koneeseen *iloinen*



niinpä *uros*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Illustrator

Posts: 3,171

#44 • • Illustrator
Täähän sopii mulle. En oo nähnykkään Joel Hallikaisen videoita aikoihin.*pupu*
Timce

Posts: 5,381

#45 • • Timce

UzU:
---
mayah:
Mä luulisin, et varmaan Tiktak

---


Onks Tiktakissa jotain vikaa? Ei saa sotkea sitä samana sarjaan joidenkin popstars bändien kans. *mur*



Ei bändis mitään vikaa. Ne vaan soittaa paskaa musiikkia..Tähän pitäis saada sellanen lamppu-hymiö.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Avatar
#46 • • ALIEN Guest
hey, mikäs siinä lisää "kauniita ja viksuja" roolimalleja suomen nuorille! ^___^

Ei voi muuta ku toivoa et siinä soi muutakin kuin POPPIA!!
Illustrator

Posts: 3,171

#47 • • Illustrator

Timce:
---
UzU:
---
mayah:
Mä luulisin, et varmaan Tiktak

---


Onks Tiktakissa jotain vikaa? Ei saa sotkea sitä samana sarjaan joidenkin popstars bändien kans. *mur*

---


Ei bändis mitään vikaa. Ne vaan soittaa paskaa musiikkia..Tähän pitäis saada sellanen lamppu-hymiö.

Ei ongelmaa.*uros* Indica hoitaa varmaan Tik Takinkin kiintiön.
henkkat

Posts: 528

#48 • • Edited henkkat

idi:
wildboyz & viva la bam _o/



pistetään vielä dirty sanhez messiin..siinä ois kovat ohjelmat kanavalle,jeesjees.*iloinen*
technetium

Posts: 170

#49 • • technetium
V**** mitä paskaa! Ei tarvii kattoo!!
DenisV

Posts: 1,048

#50 • • Edited DenisV I Love Kiksu
Ihan helvetin hyvä että avataan musikki kanavan Suomeen. Ja vaikkapa se olisi kauppalinen, mutta uskon että sinne ängetän alternative matskua. Kun tässä tuli paljon kritikkiä perus pop musiikkin suntaan, niin miksi perustetaan jonkun konemusikki kanavan jos sitä katso vaivaset 2000 katsoja se ei pidempä pääle kannettava toimintaa. Tässä tapauksessa kanava Voice Out ja MTV suunnattu nimenoman tavisporukalle ja ihan varmasti sieltä vielä tulossa clubimusikkin liittyvä ohjelmisto. Ja kaikkien parasta Suomalaista tuotantoa näytetään ja sen kautta saadan tuottajille ja musiikki videon tekijälle lisä mainetta.
UzU

Posts: 2,361

#51 • • UzU [33100]
Erittäiin hyvä että tulee uusi musiikki kanava. Suomalainen musavideo tuotanto koki aikamoisen kuoleman Jyrkin loppumisen jälkeen ja MoonTV:n loppuminen oli aika lopullinen kuolinisku. Ehkä nyt jos tulee tarkeeksi näkyvyyttä alkaa taas pieni nousu sillä saralla.

Itse kun olen kovasti myös rock-musiikin ystävä niin näen varsin hyvänä koko asian siis. Vaikkakin uskon että valtaosa tulee oleen sitä listahittishittii.. Kyllä sieltä aina välillä valo pilkahtelee välistä ;)
Avatar
#52 • • greenie Guest
Loistavaa!

Vaikka en telkkaria omistakaan, on tää hyvä juttu suomalaiselle musiikkiteollisuudelle, jolla ei ole ollut oikein omaa foorumiaan viime vuosina (Top 40 kun ei ole kovin ihmeellinen).
Individual

Posts: 10,942

#53 • • Individual HYPNO!

technetium:
V**** mitä paskaa! Ei tarvii kattoo!!



Vaikkei ensimmäistäkään sekuntia ole kyseistä ohjelmaa vielä ulos tullut, niin se on jo paskaa.
*taputapu*
Karski

Posts: 6,049

#54 • • Karski Pomon kätyri
Televisio on aina paskaa.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

technetium

Posts: 170

#55 • • technetium

Individual:
---
technetium:
V**** mitä paskaa! Ei tarvii kattoo!!

---


Vaikkei ensimmäistäkään sekuntia ole kyseistä ohjelmaa vielä ulos tullut, niin se on jo paskaa.
*taputapu*


Ei kun tarkotin että tämä keskustelu on perseestä/paskaaaaa.....ei teiän tarvii kattoo sitä vaikkaa siitä tuliskin edes jotain!!
Mosh

Posts: 137

#56 • • Mosh Adonis
Siellä soi sit vuorotellen indx, @junmkmail ja emperor.

Jes \o/

--
Naiset eivät ikinä ole ovelia. Naiset ovat vain katalia.

DenisV

Posts: 1,048

#57 • • Edited DenisV I Love Kiksu

UzU:
Erittäiin hyvä että tulee uusi musiikki kanava. Suomalainen musavideo tuotanto koki aikamoisen kuoleman Jyrkin loppumisen jälkeen ja MoonTV:n loppuminen oli aika lopullinen kuolinisku. Ehkä nyt jos tulee tarkeeksi näkyvyyttä alkaa taas pieni nousu sillä saralla.

Itse kun olen kovasti myös rock-musiikin ystävä niin näen varsin hyvänä koko asian siis. Vaikkakin uskon että valtaosa tulee oleen sitä listahittishittii.. Kyllä sieltä aina välillä valo pilkahtelee välistä ;)



Yhdyn Uzun kommenteihin, silloin kun Jyrki kuoli ja MooTv loppui, niin ei ollut kunnon kanava missä Suomalaiset bändit/musavideon tekijät voivat esittä oma tuotantoa. Nyt kahden kanavan voimiin voidaan kehittä ammattimaista
musiikkivideo tuotantoa Suomessa, sen kautta Suomalaiselle osamiselle avautuu mahdollisuudet ulkomaiille.
Individual

Posts: 10,942

#58 • • Individual HYPNO!

Mosh:
Siellä soi sit vuorotellen indx, @junmkmail ja emperor.

Jes o/



The Loss and curse of reverence sais ainakin mun puolesta tulla vaikka joka päivä, mutta nyt ei taideta puhua samasta keisarista...*vink*
ezzy

Posts: 8,060

#59 • • ezzy Droid-pappa

technetium:
Ei kun tarkotin että tämä keskustelu on perseestä/paskaaaaa.....ei teiän tarvii kattoo sitä vaikkaa siitä tuliskin edes jotain!!



Voimme silti toivoa parasta ja keskustella asiasta. MTV nyt vaan on shaittia isolla S:llä nykyään.
Individual

Posts: 10,942

#60 • • Individual HYPNO!

ezzy:
---
technetium:
Ei kun tarkotin että tämä keskustelu on perseestä/paskaaaaa.....ei teiän tarvii kattoo sitä vaikkaa siitä tuliskin edes jotain!!

---


Voimme silti toivoa parasta ja keskustella asiasta. MTV nyt vaan on shaittia isolla S:llä nykyään.



Toista oli silloin kun sieltä tuli sentään Headbangers Ball. *jiihaa* *nauru*