Mitä suunnitelmia VUODENVAIHTEELLE?!

100 posts, 5 pages, 17,550 views

_kolibri_

Posts: 1,590

#61 • • _kolibri_ -lintunen-
Intiaan menossa ja nauttia auringosta... *hihu*
sääli vain jos mun ihana aurinko *enkeli*simppu ei pääse mukaan ja täytyy sanoo että aika huonolt näyttää... *nyyh*
mut en kyl yleensä "juhli" uusia vuosia mitenkään erikoisesti...
tes la rok

Posts: 258

#62 • • tes la rok
tallinaan ja bashment bileisiin von krahliin.
ne on isot bileet, muistaakseni kolmen huoneen bileet. itse pyörin drumnbass huoneessa jossa on aika vahva line up tulossa. jokanen tallinaan eksyjä sinne vain :)
UnityF

Posts: 15,721

#63 • • UnityF joo just se

Kolibriscope:
Intiaan menossa ja nauttia auringosta... *hihu*
sääli vain jos mun ihana aurinko *enkeli*simppu ei pääse mukaan ja täytyy sanoo että aika huonolt näyttää... *nyyh*
mut en kyl yleensä "juhli" uusia vuosia mitenkään erikoisesti...




ja mulle kortti ja psykelakanaa ja valokuvia ja näääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääin paljon tuliaisia... et mä vähän epäilen että saat tuoda itteles viuhkan ja mulle kaikki muut *iloinen* *nauru* 8tosin pöllin sen viuhkankin jossain vaiheessa *juonittel* *nauru*

Niih ja jos sun pikkunen ei pääse mukaan niin se voi karkaa mun mukaan entropyyyyyn *joo* *hihu*
Laiha lohtu kun vertaa intiaan mut parempi kun ei mitään.. *joo**hymy*

*pus**pus*
Avatar
#64 • • fanatic Guest
eiköhän kaverille ja sieltä olis illuihin meno *joo* toivottavasti kaikki sujuu suunnittelujen mukaisesti
Rocca

Posts: 3,064

#65 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Kivat ehdotukset mut ei oo oikeen sitä millä sinne pääsis... eli suomeks rahat uupuu kanssa *uuh**nyyh*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Avatar
#66 • • ayame Guest
Ensin duunia 10,5h *grr* mutta jos kaikki sujuu kivasti niin sitten mukavaan seuraan höpöttelemään ja katsotaan sitten mihin suuntaan tyttösen tanssijalka vipattaa *jiihaa*
Avatar
#67 • • ^Pinski^ Guest
baariin *känni*
NasQ

Posts: 45

#68 • • NasQ
Helvetti, aina sama juttu etenkin uv-suunnitelmien kanssa, eli ei harmainta aavistustakaan.
zara

Posts: 157

#69 • • zara bassotyttö
etkoilee->liberteen->jatkoilee!
Sinza

Posts: 2,227

#70 • • Sinza
Näillä näkymin etkoilua -> Rushit -> Illusions *jiihaa*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Fyrisch

Posts: 4,525

#71 • • Fyrisch
Kotona peiton alla, sälärit kiinni ja korvatulpat korviin *plur*
Avatar
#72 • • + Guest
Hmm. en tiä. jos kinuais ittelleen työvuoron niin ei tarvis suunnitella mitään ja rahatkin säästyis. huoh.
Howdy

Posts: 7,955

#73 • • Howdy Oldie
Kai se vaari joutuu yrittää hankkii sydärin tjtn ... *eiei*

--
Käpy vailla vertaa

Tipsu

Posts: 133

#74 • • Tipsu RONTTI =)

Sinza:
Näillä näkymin etkoilua -> Rushit -> Illusions *jiihaa*



Kuulostaa hyvältä!*vink*

--
Kohtele toisia niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan...

misi

Posts: 120

#75 • • misi
Viisaudenhampaan poisto uudenvuodenaattona ja sitten töitä, töitä, töitä ja inventaario... *haukottel*
JXL

Posts: 135

#76 • • JXL
*känni* ---> illuihin!
MissKoo

Posts: 1,289

#77 • • MissKoo
Etkoiluja hyvien ystävien kera, rushit, jatkoilua ja hippalointia, illuihin, jatkoilua.. *iloinen*
pathi

Posts: 224

#78 • • pathi
Jos muuten joku muukin aikoo löytää itsensä vuodenvaihteen tienoilla Prahasta, niin olisi kiva törmäillä. Joukolla Prahaan, ihmiset!

--
D:

Avatar
#79 • • pia^^ Guest
Etkot varmaa kotona ja sit mennää rusheihi... ei tänä vuon tarvinnu paljoo vaihtoehtoja miettii *nauru*
Avatar
#80 • • . Guest
Stadiin kaverin kanssa ja paljon pommeja millä voi sit leikkiä hirveessä promillessa*nauru*