Mitä suunnitelmia VUODENVAIHTEELLE?!

100 posts, 5 pages, 17,527 views

Piglet

Posts: 92

#1 • • Piglet WaS?
Toivottavasti tällästä aihetta ei ollut vielä. Olis kiva tietää miten porukka meinaa juhlistaa uuttavuotta. Eli siis, miten juhlit vuoden vaihtuessa uuteen? *hih*

--
Lelina

lulu.

Posts: 312

#2 • • lulu.
Nakkeja , perunasalaattia, viinaa ja sit tietty illut...........*jiihaa*
POSER

Posts: 800

#3 • • POSER Wimp and Poser
Kaljaa

--
Keppiä Jehoville!

Uhuu

Posts: 844

#4 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
tänä vuonna tulee ihan rauhallinen uusi vuosi.
natiaisen kanssa ollaan mun vanhemmilla ihan rauhakseen... syödään hyvin, ammutaan pari rakettia ja
nukutaan aamulla pitkään.
oishan noi yhet hyvät bileet kiinnostanut ja illut tietysti, mutta ehtiihän sitä sit taas kolut kekkereitä ens vuonna =)
näin säästyy rahaa eikä tuu väsy =)

-paukkuiitauhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

ville

Posts: 3,780

#5 • • ville olen oikeasti ujo
Hallussa pitää katsoa kun vuosi vaihtuu -> Sit entropyssä fiilistelmään ug menoa -> Sit illussa bilettämään, koska nää on kuitenkin parhaat bileet

Ja sit pari päivää morkkista :D
florx

Posts: 532

#6 • • florx
päädyt :)
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#7 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
näillä näkymin entropy --> illut

eikä mitään morkkiksia, sit hymyillään kun oli kivaa *jiihaa*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

pupuankka

Posts: 869

#8 • • pupuankka poly-wtf?!
Kaverin luokse kotibileisiin paikkaan nimeltä Hoho *nauru* Varmasti tulee kivaa ja hohotettua paljon *vink* Pakko päästä pois kaupungista paukkeiden takia. Mun pienillä koirilla on herkät korvat.

Ei kyllä harmita ettei tule biletettyä sen kummemmin tänä uutenavuotena, aika turha juhla se on mun mielestäni ollut aina.
hrdkvr

Posts: 3,929

#9 • • hrdkvr KURGO
varmaan mennään kuuntelemaan stealthunitsoundcollectiveä (drum' bass) liberteen

--
-keep it hard-

Karvinen

Posts: 699

#10 • • Karvinen SekaiSin MariSta
olis kiva olla tänäuutenvuonna rakkaiden kavereitten kanss yhessä jossain... ampuu snadisti rakettei ja lähtee sit jossain vaihees rusheihin ja sit sieltä takasin ammuskelee ja nauttii toistemme seurasta....

viimevuonna olin kolmekymppisten pelikavereitten kanssa *grr* <-- iha perseestä

alussa suunnitelma oli lähtee lappii porukalla mut mut mut... taitaa jäädä välii tällä kertaa... *ding*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Daverian

Posts: 491

#11 • • Daverian
Kotona vanhempien kanssa. Tai sitten lähden kaupungille etsimään kavereita. Tai sitten vois pitää vaikka bileet jos mutsi vaan antaa luvan.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Amnesia

Posts: 888

#12 • • Amnesia
Joululoma menee Ranskassa lähellä Sveitsin ja Saksan rajaa, joten pitäisi yrittää löytää jotain hyviä bileitä jostain *hymy* Himottais lähteä Zürichiin, siellä ainakin olis hyviä klubeja ja aamubileetkin, mutta toisaalta rahaa menis...*ding*
Kate

Posts: 186

#13 • • Kate
Joko Hallmarkiin, Rusheihin tai sit kaverille ja siitä baariin...en tiedä, en ole päättänyt vielä...Kunhan tästä kaikesta jouluhässäkästä pääsis eroon niin voisi ruveta suunnittelemaan tarkemmin.
Piglet

Posts: 92

#14 • • Piglet WaS?
*kiitoskiitos*

--
Lelina

pathi

Posts: 224

#15 • • pathi
prahaan *plur*

--
D:

Epailija

Posts: 5,636

#17 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Risteillen kotiin Tukholmaan aivan liian paljon kannettavaa mukana.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

JustinSan

Posts: 822

#18 • • JustinSan Nullius in verba
Istun himassa ja irkkaan *joo*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

mirah

Posts: 257

#19 • • mirah Starchild
Poikaystävän kanssa varmaan mennään kaverille juhlimaan, ja poikaystävä siinä sivussa vetää olutta kun minä taas vaikkapa jotain alkoholitonta *hihu*
Ja leikin tyttöjen kanssa samalla tähtisadetikuilla, kun raketit on hieman pelottavia, ainakin mun omissa käsissä. *nauru*
peepe

Posts: 904

#20 • • peepe
Viime uusi vuosi meni rauhallisesti mökkeillessä, joten vuoden vaihtumista juhlitaan perjantaina Entropyssa ja lauantaina vielä Rosegardenissa :)