Hangover Party 1.1.2005 @ Helsinki

42 posts, 3 pages, 7,288 views

UnityF

Posts: 15,721

#21 • • UnityF joo just se

efo:
Soittoajat:

Sali:
22.00-00.00 Friik vs Dr Bone
00.00-02.00 Sasha F vs Tab
02.00-03.30 Neon vs Efo

Rafla:
22.00-23.30 D.N.A vs Phaze
23.30-01.30 Cosmo vs Rx
01.30-03.30 Miika Kuisma vs Triton



*super* *lmao*
pr0ton

Posts: 588

#22 • • pr0ton mörökölli
Upeetakivaamahtavaa, pitkästä aikaa. RX soitti hyvän setin ja Miika Kuisma & Triton sai paatuneemmatkin perseen levittäjät lattialle vispaamaan *hymiövirnistys* ISO kiitos myös parhaalle seuralle. Kiitos Sari, Tommi, Manna, Illu, Perttu, Terhi ja muut <3

--
onks kaikki oke? oooookke.

Displacer

Posts: 1,828

#23 • • Displacer
Sasha F naulitsi taas tanssilattialle ja veti hymyn korviin asti *plur* mutta ei Neon+Efo:kaan kovin kauas jääneet. Muut meni fiilistellessä

Ihmisiä ei niin hirveesti ollut mutta en kyllä enempää odottanutkaan.

Kavereit oli taas kiva nähdä pitkästä aikaa. Kiitos Wailylle kyydistä *piis*
remotion

Posts: 5,283

#24 • • Edited remotion nostatus guru
dodiidodii! Nyt on kotiuduttu jälleen. UPEETA MAHTAVAA!
Kyllä alkoi vuosi hyvin.
klo 10.40 tuli saavuttua paikalle ja 3.40 lähdettyä, tämä valkopukuinen setä tykitti alusta loppuun ihan täysii, hulluu liekitystä! AAH JEAH!!*jiihaa* Onneks paikalla oli muutamia yhtä hullui liekittäjii ni oli kiva jakaa ilo.

Triton vs. Miika Kuisma rokkas ku hirven vasat ruispellossa! Jossain vaihees siin oli iso porukka ja puolet jukistakin tanssimassa ja meno oli erittäin maistuvaa, kiitos tästä!!!
Neonin ja Efon loppusilaus viimeisteli tärykalvot ja nyt hyvä fiilis! Pääsalissa voluumit oli tabin settiä lukuun ottamatt ihan tajuttoman lujalla ja tuntui kaikki valittelevan samaa. noh onneksi salin takaosissa pystyi vielä tanssimaan mut neonin aikana ei enää kuulunut kun pelkkää säröä...
Valoissa oli kans säästetty mutta kyllä sitä näköjään tanssii vaika perus loisteputkien sykkeessä kun tulee riittävän hyvää settiä, ja eihän se hintakaan ollut paha.

Kiitoksia, kuvia odotellessa!
9½ / 10


*heiii*
UnityF

Posts: 15,721

#25 • • UnityF joo just se
wow mitkä jatkot illuille.. *plur*

Tabiiii tsiisus mitä leijunta kipaleita mä en ollu tuolla mä olin jossain ihan muualla omassa ihanassa maailmassa. *plur*

Ja sitten kuisma & triton *super**plur* tsiiisus olipas tunnelma katossa.. WOW.. siis tanssilattia pursui hymyä ja olipas kiva nähä cosmoa tabia dna:ta superkasia tomtomia ym ihkuotuksia tanssilattalla täysii fiilistelemässä *plur*

yhtiömme kiittää ja kumartaa. *kiitoskiitos* nyt on pitkien yöunien aika.
Ensi vuonna uudestaan krapuilemaan jälleen *hih*
Gloria <3 Speedcore

Posts: 747

#26 • • Edited Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE
sasha f oli ainoa joka nosti fiiliksen kattoon! parasta oli dione-hellraiser

toisena muttei huonompana oli reksi.. taattua rehtori tyylii---
kiitos teemulle et tulit! ja muille m,yös.

p.s. oli elwenillä omaa huisin kivaa sam'in kaa.. hekoheko *vink**vink*

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE

kuninkas

Posts: 90

#27 • • kuninkas Team KarvaBallot
Wooshaa, kivaa oli! Ihmisiä ei liikaa ollu mut sen ymmärtää kun miettii karkeloiden ajankohtaa. Musa oli hyvää, kuten myös biletysseura...

--
*iloinen*HäRöPallO*iloinen*

Mizfir

Posts: 2,472

#28 • • Mizfir pittuinen
Kiitos *sydän* mun uv:n pelastus! Yhdyn täysin Pr0ton:iin..oli niin kotoisa fiilis ja ihanat raksu-ystäväiset ympärillä*hali*

--
-Mannanen-

Maihku

Posts: 1,186

#29 • • Maihku neiti hankala
Oli vähän pöhnä olo kun saavuttiin,mutta kun Sasha F alkoi soittamaan niin kyllä jalatkin alkoi vipattamaan *hihu* Illan parhaimmat olivat kyllä ehdottomasti Neon+Efo*plur**jiihaa*
Super kiitos murulle joka jaksoi viihdyttää mua koko illan*sydän*
Mellu-

Posts: 4,006

#30 • • Mellu-
*kiitoskiitos* uv:n pelastus *hihu* oli ihania ihmisiä paikalla ja muutenkin tunnelma sellanen sopivan letkeä. vähän olin väsnyt mut jaksoin tanssahdella pariinkin otteeseen. suurjätti kiitos kuisma & triton *plur* mitä kuulin niin oli kyl sellaseta fiilistelya et alta pois *joo* ja rx soitteli kans kivaa ja kerranki oli tarpeeks tilaa tanssia *nauru* Muutenkin kiitokset kaikille ihanille ihmisille ja rx:lle viime hetken väsymys nauruista *vink*

rakkalle magneetille kiitokset majoituksesta ja pettämättömästä seurasta (automatkat rokkaa *hihu* )

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

MaSari

Posts: 1,986

#31 • • MaSari space jammer
Ihanaaaa!! *plur* Oli niin kivaa et meinas hymy jäädä kasvoille ikiajoiksi! Kyllä oli niin helevetin hyviä settejäkin et jouduin minäkin tanssimaan pitkästä aikaa *plur* Cosmon setti *sydän* Miika Kuisma ja Triton *plur* PLUR! Tajutonta!

Ja sit meidän piti olla vaan pari tuntii.. *justjoo* Kotiuduttiin kello neljä, ja nyt mulla on kolmen tunnin yöunet takana ja kuus tuntia duunissa inventaariossa *iihhih* Täytyy sanoa ettei edes kaduta kun oli niin onnistunut ilta. Isot kiitokset kaikille ihkuplur-raksuille, jotka oli mukana tekemässä illasta upean *hali*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

AaKo

Posts: 637

#32 • • AaKo Tosi veivaaja
*jiihaa*

ei meinannut hymystä tulla loppua, tuli niin hyvää settiä!!!!
hyvin lähti uusvuoskäyntiin

--
En se mää ollut!!!

Maladar

Posts: 3

#34 • • Maladar
AH...

Neon: My all time favourite! Kiitos.

Loistavaa tavaraa. Muistan taas miksi jaksoin aikanaan tanssia koko yön putkeen :D

Paitakaan ei pysynyt päällä *blush*

--
I like it sideways.

UnityF

Posts: 15,721

#35 • • Edited UnityF joo just se

Mellu-:
rakkalle magneetille kiitokset majoituksesta ja pettämättömästä seurasta (automatkat rokkaa *hihu* )



joo noi meijän automatkat kyl tiietään..
Vantaa - espoo = eksytään 40km kun mä vähän join..
Vantaa - premi = fiilisteltiin jotain biisii niin täysii ja ups. päin punaisia ja melkein bussin alle.
Vantaa - kaapeli = piti kääntyy mut ups. käänyttiin ratikkakiskoille.. eiku risteyksessä peruttelemaan ja autotielle..

mitäköhän seuraavaksi.. mä oon kyl hyvä kartanlukija..*justjoo*... *ding*
Mut oli sika kivaa *joo*
remotion

Posts: 5,283

#36 • • remotion nostatus guru
kaipaisin Triton vs Kuisma setin biisilistaa.
Siinä vaiheessa kun siinä oli tab ja cosmo + monimoni muu tanssimassa pojat laitto sellasen biisin soimaan missä oli kokobiisin ajan sellanen nouseva synarolllooppi. mahtaisko joku tietää biisin nimeä???
iam

Posts: 3,085

#37 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space

remotion:
kaipaisin Triton vs Kuisma setin biisilistaa.
Siinä vaiheessa kun siinä oli tab ja cosmo + monimoni muu tanssimassa pojat laitto sellasen biisin soimaan missä oli kokobiisin ajan sellanen nouseva synarolllooppi. mahtaisko joku tietää biisin nimeä???



hmm.. lähinnä tulee mieleen "aalto - taurine (super8 remix)" jonka jälkeen tais olla ferryn synaesthesia remix.. ?

PS. Kiitos kovasti hehkutuksista, itselläkin oli kyllä todella hauskaa. Elämäni ekasta b2b keikasta jäi hyvät muistot. Etenkin kun se teknarin CD soitin saatiin pois pöydältä, niin pääs fiilistelemään. Kiitos Tritonille, tää pitää ottaa vielä uusiks joskus *joo*
Mellu-

Posts: 4,006

#39 • • Mellu-

UnityF:
---
Mellu-:
rakkalle magneetille kiitokset majoituksesta ja pettämättömästä seurasta (automatkat rokkaa *hihu* )

---


joo noi meijän automatkat kyl tiietään..
Vantaa - espoo = eksytään 40km kun mä vähän join..
Vantaa - premi = fiilisteltiin jotain biisii niin täysii ja ups. päin punaisia ja melkein bussin alle.
Vantaa - kaapeli = piti kääntyy mut ups. käänyttiin ratikkakiskoille.. eiku risteyksessä peruttelemaan ja autotielle..

mitäköhän seuraavaksi.. mä oon kyl hyvä kartanlukija..*justjoo*... *ding*
Mut oli sika kivaa *joo*



*muhaha* nää on näitä legendaarisia

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER