42 posts, 3 pages, 10,913 views
Onneks paikalla oli muutamia yhtä hullui liekittäjii ni oli kiva jakaa ilo.

tsiiisus olipas tunnelma katossa.. WOW.. siis tanssilattia pursui hymyä ja olipas kiva nähä cosmoa tabia dna:ta superkasia tomtomia ym ihkuotuksia tanssilattalla täysii fiilistelemässä 

oli ihania ihmisiä paikalla ja muutenkin tunnelma sellanen sopivan letkeä. vähän olin väsnyt mut jaksoin tanssahdella pariinkin otteeseen. suurjätti kiitos kuisma & triton
mitä kuulin niin oli kyl sellaseta fiilistelya et alta pois
ja rx soitteli kans kivaa ja kerranki oli tarpeeks tilaa tanssia
Muutenkin kiitokset kaikille ihanille ihmisille ja rx:lle viime hetken väsymys nauruista 
)
Oli niin kivaa et meinas hymy jäädä kasvoille ikiajoiksi! Kyllä oli niin helevetin hyviä settejäkin et jouduin minäkin tanssimaan pitkästä aikaa
Cosmon setti
Miika Kuisma ja Triton
PLUR! Tajutonta!
Kotiuduttiin kello neljä, ja nyt mulla on kolmen tunnin yöunet takana ja kuus tuntia duunissa inventaariossa *iihhih* Täytyy sanoa ettei edes kaduta kun oli niin onnistunut ilta. Isot kiitokset kaikille ihkuplur-raksuille, jotka oli mukana tekemässä illasta upean
Mellu-:
rakkalle magneetille kiitokset majoituksesta ja pettämättömästä seurasta (automatkat rokkaa)
... 
remotion:
kaipaisin Triton vs Kuisma setin biisilistaa.
Siinä vaiheessa kun siinä oli tab ja cosmo + monimoni muu tanssimassa pojat laitto sellasen biisin soimaan missä oli kokobiisin ajan sellanen nouseva synarolllooppi. mahtaisko joku tietää biisin nimeä???
UnityF:
---
Mellu-:
rakkalle magneetille kiitokset majoituksesta ja pettämättömästä seurasta (automatkat rokkaa)
---
joo noi meijän automatkat kyl tiietään..
Vantaa - espoo = eksytään 40km kun mä vähän join..
Vantaa - premi = fiilisteltiin jotain biisii niin täysii ja ups. päin punaisia ja melkein bussin alle.
Vantaa - kaapeli = piti kääntyy mut ups. käänyttiin ratikkakiskoille.. eiku risteyksessä peruttelemaan ja autotielle..
mitäköhän seuraavaksi.. mä oon kyl hyvä kartanlukija.....
Mut oli sika kivaa
mkuisma:
Se biisi oli kyllä varmasti "AR52 - Piiska"
edit: http://www.miikakuisma.com/clips/pre_piiska.mp3