Spice Ice 7.1.2005 @ Kotka

55 posts, 3 pages, 10,169 views

coolcat82

#21 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Huomiseen =)

--
*sydän* Diamonds *sydän*

tir

#23 • • tir
Myytävistä levyistä sen verran, että mukaan tuli sekalainen läjä housea, jonkin verran trancea jne.
kannattaa tulla ajoissa penkomaan, viimeiks lprssa suurin osa oli myyty tunnissa *joo*

ja juu ei, polkkaa en usko näissä pileissä soivan..*justjoo*

tänään alkaa rakentaminen, valoja ja ääntä matkaa parhaillaan kohti livaria..
tulkaas huomenna katsomaan mitä ollaan saatu aikaseks *joo*
KD

#24 • • KD sick mind

tir:
Myytävistä levyistä sen verran, että mukaan tuli sekalainen läjä housea, jonkin verran trancea jne.
kannattaa tulla ajoissa penkomaan, viimeiks lprssa suurin osa oli myyty tunnissa *joo*

Onks nää ihan uusia vai käytettyjä levyjä? Viinyli vai CD? Mihin aikaan levyt "tulee myyntiin", että ehtii paikalle ennen kun ne on kaikki myyty?

--
Do it without the attitude or don't do it at all!

Jää

#25 • • Jää
Siis levyt tulee myyntiin kun bileet alkaa klo 16
Varmaa o suurinosa uusia, caro tuo muutaman käytetyn vinyylin kans myyntiin!
See Ya Tomorrow
Jää

#26 • • Jää
TÄNÄÄN TÄNÄÄN TÄNÄÄN!

Muutama tunti unta palloon ja rautahepo kohti kotkaa, Jiihaa!

Joo polkkaa ei ole luvassa näissä bileissä, mutta voin taata et jykevämpää ja jytkympää hausea on!!!
come on keep that body moving.....

Mut nyt tosiaan koisimaan!
Arctos

#27 • • Arctos Vitun Insinööri!!

Individual:
Pitäsiköhän näihin nyt kuitenkin yrittää itsensä kammeta...

Sentään U&K...

Pitäsköhän..!!??

Vastaus: Jo Vain!!

Individual
Ei taida näissä bileissä paljoa polcca soida...

Aamen..

--
Kukaan ei ole täydellinen. Minultakin puuttuu monta vikaa..

Mixtape

Arctos

#28 • • Arctos Vitun Insinööri!!

KD:
---
tir:

---

Onks nää ihan uusia vai käytettyjä levyjä? Viinyli vai CD? Mihin aikaan levyt "tulee myyntiin", että ehtii paikalle ennen kun ne on kaikki myyty?

Uutta vinyyliä oli viimeks.. Lappeenrannassa ei paljoo ollu jälellä ku kampesin myyntipöydän ääreen.. Täl kertaa vahinko takasin!

--
Kukaan ei ole täydellinen. Minultakin puuttuu monta vikaa..

Mixtape

ETJ

#29 • • ETJ Failed specimen
Jos tänne nyt jaksais raahautua. Ei mitään ihan lemppari settiä ole luvassa, mutta vaihtelu virkistää. Ja ei tämä ainakaan huonompi voi olla, kun back to 60's ja abba illat oli :D
Spanks

#30 • • Spanks Löysä P***a

nuance:
Helsingistä saapuu pieni mutta pippurinen edustus paikalle. *joo*

voi käsi... ja mä olen just lähös hesaa... *grr**släp**grr*

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

nuance

#31 • • nuance cov ops, combat, sunrise

Spanks:
---
nuance:

---

Ei hätää, näyttää vähän siltä että Helsingin edustus jää sittenkin kehän sisäpuolelle kun puolet matkaseurueesta on kipeenä.
Spanks

#32 • • Spanks Löysä P***a

nuance:
---
Spanks:
---
nuance:

---

---

Ei hätää, näyttää vähän siltä että Helsingin edustus jää sittenkin kehän sisäpuolelle kun puolet matkaseurueesta on kipeenä.

offtopic: sorry... *hih*
sittehän voidaa näkyillä viikonlopun aikan... mä soittelen...

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

nuance

#33 • • nuance cov ops, combat, sunrise

Spanks:
offtopic: sorry... *hih*
sittehän voidaa näkyillä viikonlopun aikan... mä soittelen...

OK.
lostgone

#34 • • lostgone
tahtoo.. mut riippuu taas muista..*joo*
ei mulla mitn tahdonvoimaa ole tehdä omia päätöksiä.*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

hKt

#35 • • hKt hökötti
Pläääääh.. en pääse paikalle *nyyh*

se on sitte vedettävä perseet kotona ja mentävä paikalliseen ördäämään *känni*

--
*sydän*

lostgone

#36 • • lostgone

^hKt:
Pläääääh.. en pääse paikalle *nyyh*

se on sitte vedettävä perseet kotona ja mentävä paikalliseen ördäämään *känni*

Paikallinen*ding*Anjalankoskella*ding*sulla ei voi mennä noin huonosti.*ding* sä oot vielä nuori, pelasta itsesi.*joo*
Run Forrest! Run!!*vink*

--

hKt

#37 • • hKt hökötti

lostgone:

Paikallinen*ding*Anjalankoskella*ding*sulla ei voi mennä noin huonosti.*ding* sä oot vielä nuori, pelasta itsesi.*joo*
Run Forrest! Run!!*vink*

I'm trying so hard! *juoksee*

Ei auttanu. Kyllä se taitaa Kantri tänään kutsua ellei yhtäkkiä löydy mukavaa kuskia joka jaksaa neljään asti odotella.. Onneksi olutta on *nauru*

--
*sydän*

lostgone

#38 • • lostgone

^hKt:
---

I'm trying so hard! *juoksee*

Ei auttanu. Kyllä se taitaa Kantri tänään kutsua ellei yhtäkkiä löydy mukavaa kuskia joka jaksaa neljään asti odotella.. Onneksi olutta on *nauru*

Aaarggh..Mun silmät sulaa tästä tuskasta! Mä näen sun elämän juoksevan ohi tässä hetkessä jos päädyt noin epätoivoiseen ratkaisuun*justjoo*
Sä luulet, et se o vain yksi ilta Kantrissa, mut se ei o sitä, vaan kohta sä huomaat istuvassa mäkituvassa ja odottavan vuoroasi päästä laulamaan karaokeen Suklaa sydäntä.
Ja lopulta sä oot vajonnut niin alas, että Santosbaarin kärpäspaperit katossa tuo sinun mielestä kivasti tunnelmaa*justjoo*
Tätäkö sinä haluat elämältäsi*täh*
NO!!

--

hKt

#39 • • hKt hökötti

lostgone:
---

Aaarggh..Mun silmät sulaa tästä tuskasta! Mä näen sun elämän juoksevan ohi tässä hetkessä jos päädyt noin epätoivoiseen ratkaisuun*justjoo*
Sä luulet, et se o vain yksi ilta Kantrissa, mut se ei o sitä, vaan kohta sä huomaat istuvassa mäkituvassa ja odottavan vuoroasi päästä laulamaan karaokeen Suklaa sydäntä.
Ja lopulta sä oot vajonnut niin alas, että Santosbaarin kärpäspaperit katossa tuo sinun mielestä kivasti tunnelmaa*justjoo*
Tätäkö sinä haluat elämältäsi*täh*
NO!!

Ei saa pelotella tollee. Tosin huolestuttavaa on se että uv ja itsenäisyyspäiväkin meni kantrissa *eiei*
Mutta ens vkloppuna pääsee sentään ihmisten ilmoille *joo* En mä vielä ihan toivoton tapaus ole.. *hymy*

--
*sydän*

lostgone

#40 • • lostgone

^hKt:
Ei saa pelotella tollee. Tosin huolestuttavaa on se että uv ja itsenäisyyspäiväkin meni kantrissa *eiei*
Mutta ens vkloppuna pääsee sentään ihmisten ilmoille *joo* En mä vielä ihan toivoton tapaus ole.. *hymy*

Selkeästikin oot vakavasti itsetuhoinen, sillä kouvola ei ole ihmisten ilmoilla*joo*

ps.q vuosituhat vaihtu..arvaa vaan olinko Kantrissa kaverin tosi hyvän idean takia.*justjoo*

--