55 posts, 3 pages, 10,174 views
megu:
eipä onneks enää kauaa ku pääseee polkkaaaa.... jo huomen... joha sit on ootettukki....
tir:
Myytävistä levyistä sen verran, että mukaan tuli sekalainen läjä housea, jonkin verran trancea jne.
kannattaa tulla ajoissa penkomaan, viimeiks lprssa suurin osa oli myyty tunnissa
KD:
---
tir:
Myytävistä levyistä sen verran, että mukaan tuli sekalainen läjä housea, jonkin verran trancea jne.
kannattaa tulla ajoissa penkomaan, viimeiks lprssa suurin osa oli myyty tunnissa
---
Onks nää ihan uusia vai käytettyjä levyjä? Viinyli vai CD? Mihin aikaan levyt "tulee myyntiin", että ehtii paikalle ennen kun ne on kaikki myyty?
nuance:
---
Spanks:
---
nuance:
Helsingistä saapuu pieni mutta pippurinen edustus paikalle.
---
voi käsi... ja mä olen just lähös hesaa...
---
Ei hätää, näyttää vähän siltä että Helsingin edustus jää sittenkin kehän sisäpuolelle kun puolet matkaseurueesta on kipeenä.
lostgone:
Paikallinen*ding*Anjalankoskella*ding*sulla ei voi mennä noin huonosti. sä oot vielä nuori, pelasta itsesi.
Run Forrest! Run!!
^hKt:
---
I'm trying so hard! *juoksee*
Ei auttanu. Kyllä se taitaa Kantri tänään kutsua ellei yhtäkkiä löydy mukavaa kuskia joka jaksaa neljään asti odotella.. Onneksi olutta on
lostgone:
---
Aaarggh..Mun silmät sulaa tästä tuskasta! Mä näen sun elämän juoksevan ohi tässä hetkessä jos päädyt noin epätoivoiseen ratkaisuun*justjoo*
Sä luulet, et se o vain yksi ilta Kantrissa, mut se ei o sitä, vaan kohta sä huomaat istuvassa mäkituvassa ja odottavan vuoroasi päästä laulamaan karaokeen Suklaa sydäntä.
Ja lopulta sä oot vajonnut niin alas, että Santosbaarin kärpäspaperit katossa tuo sinun mielestä kivasti tunnelmaa*justjoo*
Tätäkö sinä haluat elämältäsi*täh*
NO!!
^hKt:
Ei saa pelotella tollee. Tosin huolestuttavaa on se että uv ja itsenäisyyspäiväkin meni kantrissa
Mutta ens vkloppuna pääsee sentään ihmisten ilmoille En mä vielä ihan toivoton tapaus ole..