25 posts, 2 pages, 5,641 views
Ana-5000:
Taattua Digital Beattia.
Digital Beat:
Kiitos :)
jep, sepä on sitten makuasia :D :D :D Kiitos kommenteista!Type303:
Ainut oikeastaan mikä tökkii ja pahasti on biitti. Alussa toi tavallinen perus biitti ei sopinut ollenkaan ja sen jälkeen tuleva biitti oli liian selkeä/nopea. Rummut vaihtais hennompiin ja hitaampiin niin toimis ainakin meikäläiselle helvetin hyvin! Muuten kaikki oli hyvää!
Digital Beat:
---
Type303:
Ainut oikeastaan mikä tökkii ja pahasti on biitti. Alussa toi tavallinen perus biitti ei sopinut ollenkaan ja sen jälkeen tuleva biitti oli liian selkeä/nopea. Rummut vaihtais hennompiin ja hitaampiin niin toimis ainakin meikäläiselle helvetin hyvin! Muuten kaikki oli hyvää!
---
jep, sepä on sitten makuasia :D :D :D Kiitos kommenteista!
jotain vois olla ehkä parempi määritelmä :DBlues:
Biisi ei mitenkään säväytä meikäläistä ja mielestäni valuu enemmänkin jotain-kategoriaan kuin breaksiin *pilknus*
Asian vierestä, mielenkiinnosta latasin muutkin biisit joista Futurbalism sai sukat pyörimään jaloissa. Mainio biisi
John:
Mua vaan kiinnostaisi tietä mikä on "electronichan"
Ana-5000:
---
John:
---
Don't go there...
Juhgu:
---
Ana-5000:
---
John:
---
Don't go there...
---
No elektroni-chan, ettekö te ole animea katsoneet?
Eihän tuo nimi nyt mikään maailman huonoin ole. Lisäksi jossain tuon biisin samplessa (muistaakseni, en nyt jaksa ladata uudestaan) sanotaan "electronichan" ja koska se sample on kuitenkin jostain ripattu, niin onhan tuo biisin nimi ihan looginen.
Juhgu:
No elektroni-chan, ettekö te ole animea katsoneet?