Digital Beat - Electronichan (breaks tai jotain)

25 posts, 2 pages, 5,610 views

UzU

Posts: 2,361

#5 • • UzU [33100]

Ana-5000:
---
Digital Beat:
Kiitos :)

---


uh..



heh heh. oi tätä väärin ymmärrysten hauskuuttamaan maailmaa.
Avatar
#6 • • Galadhan Guest
Täähän on oikeestaan aika kivan retro biisi. Miten saada aikaan näin träkkerisaundia Reasonilla vielä. *iloinen*
Type303

Posts: 13

#7 • • Type303
Ainut oikeastaan mikä tökkii ja pahasti on biitti. Alussa toi tavallinen perus biitti ei sopinut ollenkaan ja sen jälkeen tuleva biitti oli liian selkeä/nopea. Rummut vaihtais hennompiin ja hitaampiin niin toimis ainakin meikäläiselle helvetin hyvin! Muuten kaikki oli hyvää!
dB

Posts: 1,318

#8 • • dB Digital Beat Music

Galadhan:
Täähän on oikeestaan aika kivan retro biisi. Miten saada aikaan näin träkkerisaundia Reasonilla vielä. *iloinen*

kaipa semmonen tyyli on ominaista mun tuotannossa. :) *iloinen*
dB

Posts: 1,318

#9 • • dB Digital Beat Music

Type303:
Ainut oikeastaan mikä tökkii ja pahasti on biitti. Alussa toi tavallinen perus biitti ei sopinut ollenkaan ja sen jälkeen tuleva biitti oli liian selkeä/nopea. Rummut vaihtais hennompiin ja hitaampiin niin toimis ainakin meikäläiselle helvetin hyvin! Muuten kaikki oli hyvää!

jep, sepä on sitten makuasia :D :D :D Kiitos kommenteista!
Avatar
#10 • • oktopus Guest

Digital Beat:
---
Type303:
Ainut oikeastaan mikä tökkii ja pahasti on biitti. Alussa toi tavallinen perus biitti ei sopinut ollenkaan ja sen jälkeen tuleva biitti oli liian selkeä/nopea. Rummut vaihtais hennompiin ja hitaampiin niin toimis ainakin meikäläiselle helvetin hyvin! Muuten kaikki oli hyvää!

---
jep, sepä on sitten makuasia :D :D :D Kiitos kommenteista!



omg makuasia tietenkin! :)

melko paskat rumpusamplet joka tapauksessa ja tuo sähköbasso ei vois kuulostaa tönkömmältä. tai no äh. en tykännyt, sanotaanko niin. mutta sekin on makuasia ;DDDD
John

Posts: 1,384

#11 • • John Lauma
Mua vaan kiinnostaisi tietä mikä on "electronichan"*ding*

--
Fancy some cheese, Gromit?

Blues

Posts: 5,414

#12 • • Blues Koning van Afrika
Biisi ei mitenkään säväytä meikäläistä ja mielestäni valuu enemmänkin jotain-kategoriaan kuin breaksiin *pilknus* *hymy*
Asian vierestä, mielenkiinnosta latasin muutkin biisit joista Futurbalism sai sukat pyörimään jaloissa. Mainio biisi *joo*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

dB

Posts: 1,318

#13 • • dB Digital Beat Music

John:
Mua vaan kiinnostaisi tietä mikä on "electronichan"*ding*

se on biisin nimi :D
On nuita muitaki sekonimiä biiseille kuten tuo Futurtablism.
dB

Posts: 1,318

#14 • • dB Digital Beat Music

Blues:
Biisi ei mitenkään säväytä meikäläistä ja mielestäni valuu enemmänkin jotain-kategoriaan kuin breaksiin *pilknus* *hymy*
Asian vierestä, mielenkiinnosta latasin muutkin biisit joista Futurbalism sai sukat pyörimään jaloissa. Mainio biisi *joo*

jotain vois olla ehkä parempi määritelmä :D
Tuo futurtablism on hehkutettu muuallaki, omasta mielestäkin onnistunut biisi.
Juhgu

Posts: 7,921

#15 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Katselin tuota remix-skabaa, ja biisi tuntuu melodioita myöten olevan kokonaan kasattu valmiista samplenpätkistä. Toivottavasti edes teit ne samplet itse.

Biisi tuntuu olevan hyväksyttävää tasoa, ei aiheuta suuria tunteita mutta ei ole paskakaan. Ts. tätä kuuntelee jo ihan mielellään. Eli kehitystä näyttäisi olevan tapahtumassa. *hymy*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#16 • • Aziz Combat Fighter

John:
Mua vaan kiinnostaisi tietä mikä on "electronichan"*ding*



Don't go there...
Juhgu

Posts: 7,921

#17 • • Juhgu Virnistelijä

Ana-5000:
---
John:
Mua vaan kiinnostaisi tietä mikä on "electronichan"*ding*
---
Don't go there...



No elektroni-chan, ettekö te ole animea katsoneet? *hymy*

Eihän tuo nimi nyt mikään maailman huonoin ole. Lisäksi jossain tuon biisin samplessa (muistaakseni, en nyt jaksa ladata uudestaan) sanotaan "electronichan" ja koska se sample on kuitenkin jostain ripattu, niin onhan tuo biisin nimi ihan looginen.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

dB

Posts: 1,318

#18 • • Edited dB Digital Beat Music

Juhgu:
---
Ana-5000:
---
John:
Mua vaan kiinnostaisi tietä mikä on "electronichan"*ding*
---
Don't go there...

---


No elektroni-chan, ettekö te ole animea katsoneet? *hymy*

Eihän tuo nimi nyt mikään maailman huonoin ole. Lisäksi jossain tuon biisin samplessa (muistaakseni, en nyt jaksa ladata uudestaan) sanotaan "electronichan" ja koska se sample on kuitenkin jostain ripattu, niin onhan tuo biisin nimi ihan looginen.


electronichan äänen olen väsänny Reason 2.5:n Malström patchista suoraan ja vetänyt vocoderin läpi. ;)
Ei ole ripattu siinä mielessä mutta löytyy kuitenkin valmiina Reasonista.
serotonot

Posts: 3,137

#19 • • Edited serotonot Paul Easy
parasta digital beatia mitä olen kuullut :)

saundit ei oo ihan siin kunnossa mis ne vois olla mut täs on paljon parempi rakenne ja kyl saundimaailmaki ku aiemmis mitä oon kuunnellu. basso on kyl ahdistava mun korvaan. siis saundiltaan.

eteenpäin on siis menty, mikä on aina hienoa :)
Ante

Posts: 16

#20 • • Edited Ante

Juhgu:

No elektroni-chan, ettekö te ole animea katsoneet? *hymy*



"[chan] suffix to put after first name, not family name. Usually for girls but boys as well if they are very familiar. Among family and friends, people call each other with "chan" no matter how old they are."
http://www.tokyotalk.co.uk/Glossary/