3h aikaa tuhlata 100 000, mitä tekisit??

362 posts, 19 pages, 95,570 views

trance moon

Posts: 1,905

#81 • • trance moon ZamZa...
Kävisin teellä.... *justjoo*
Lounge_Lizard

Posts: 901

#82 • • Lounge_Lizard Varsinainen ilopilleri
kuilu:

Lounge_Lizard:Ostaisin kaikki liput johonkin tapahtumaan. Konsertti, teatteri etc. Ja nakkelisin esiintyjiä roskilla ja nauraisin.
Ja ulkona vihaset fanit pistäis turpaa. Ja artisti itkis koko matkan pankkii.

- lhymiöl -

[muokattu 11.2.2003 11:07]




*hymiölöllö*

--
Et reiveihin lähde, et elokuviin, kun sinua kieltää se teidän isi

lostgone

Posts: 2,493

#83 • • lostgone
Mä oon ni paljo yhelle frendille velkaa kaikesta joten täyttäisin lupaukseni ja ostaisin sille matkalipun maailman ympäri ja se sais käydä missä se haluais..
no joo.. satasen pitäisin itelläni ja ostaisin jotain kivaa viikonlopux itelleni, kuten esim lippu NMRRII:iin ja matkaeväät*ökkö**ökkö*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

2000

Posts: 420

#84 • • 2000 Opetuslapsi
Avernian:

Voi hellanlettas enkö mä ole tännekään vastannut mitään? *voiei*

No ensiksi voisi ostaa Streetbeatista kaikki vinyylit ja palkata ensimmäisen rehdin näköisen kaverin jakamaan niitä siinä ovella ilmaseksi... mulla kun ei ole levysoitinta :S

Taitaisi jäädä aika tukko tuhlattavaksi kyllä.
Voisihan sitä kavereille soitella että nyt lähdetään vähän juhlimaan, mutta rahojen ilmestymisajankohdasta riippuen voi olla aika nihkeää saada ketään liikkeelle 3h sisällä, voisi mennä kadunmiesten kutsumiseksi ravintolaan, jos kaikki pitää pistää sileäksi.

Aijoo... itselleni voisin ottaa ensimmäisen lähdön johonkin Etelä-Amerikan sademetsiin katoamaan tai Victorian putouksia laskemaan tynnyrissä tms... niin että ehdin juuri koneeseen ennenkuin 3h on täynnä, ettei jää lippua käteen, kun tuhlata piti.

Tosiaan kyllä... rahaa on aika summa, loput 20k siirtäisin ystävälleni Lappeenrantaan, ostakoon vaikka lisää kaneja jos haluaa.



Sinä se et paljoa itsellesi vaadi...
Soittele, jos rahat jostain tilillesi ilmestyy, niin kyllä pari vinyyliä ja muutaman tunnin rankempi ryyppysetti aina menee
*nauru*

--
2 nasty 4 U

nomic

Posts: 4,120

#85 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
mä ostaisin pokemon kortteja koko rahalla....








tai nyt jos mietin uudestaan summa on sen kokoinen että
lainaisin pankista vielä puolet lisää ja menisin ostamaan
pokemon kortteja onneksi ökkö ei ole pokemoni
ökkö on...ökkö *ökkö*
avb

Posts: 1,003

#86 • • avb - Sylvester -
Lahjottaisin rahat johonkin hyväntekeväisyyteen!*iloinen*
Akrobaatti

Posts: 330

#87 • • Akrobaatti
Ostaisin luultavasti 10.000e vaatteita*iloinen* Hmm, uus tietokone kaikilla mausteilla olis aika vitun suopee, tonnilla juomat mulle ja kavereille ja loput säästöön omaan pikku purkkiin hyllyn päälle*iloinen*

--
Hip Hop For Life

Avatar
#88 • • ikj Guest
Deimos Zero:

Ostaisin luultavasti 10.000e vaatteita*iloinen* Hmm, uus tietokone kaikilla mausteilla olis aika vitun suopee, tonnilla juomat mulle ja kavereille ja loput säästöön omaan pikku purkkiin hyllyn päälle*iloinen*



niin mut 3'n tunnin päästä sun pikku purkkis aikoo olla tyhjä...
00000

Posts: 176

#89 • • 00000
Ostaisin Chervolet Corvette 01,vm jäisi viel 500 millä ostaisin bensaa & vaatteita*vink* jos sen jälkeen tulisi raha pula myisin auton ja oisin *iloinen* *hih*
Akrobaatti

Posts: 330

#90 • • Akrobaatti
idi:

Deimos Zero:Ostaisin luultavasti 10.000e vaatteita*iloinen* Hmm, uus tietokone kaikilla mausteilla olis aika vitun suopee, tonnilla juomat mulle ja kavereille ja loput säästöön omaan pikku purkkiin hyllyn päälle*iloinen*

niin mut 3'n tunnin päästä sun pikku purkkis aikoo olla tyhjä...



Niinno juttuhan on sillälailla et kyl se sielt tunnis tulee tuhlattua mut kylmä sitä vartin ajattelin säästää siel*justjoo*

--
Hip Hop For Life

Susu

Posts: 1,077

#91 • • Susu The Nasu
Ostasin itselle kämpän ja sit ehkä jotain huonekalu systeemejä...sais kyllä olla aikasta nopee, mut yrittäsin joka tapauksessa*nauraa*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

rec

Posts: 2,923

#92 • • rec
Järjestäisin mega-bileet ja vitun kovat soittajat, mega-hyvässä paikassa!!! Lopuilla (jos jää) ja tuloilla rakentaisin studion.
JONES

Posts: 3,286

#93 • • JONES Erkki Toivaala
Astelisin autokauppaan ja ostaisin auton..*justjoo*

--
Köyhät sortuu, rikkaat porskuttaa. Kännissä ei pysty ja selvinpäin ei saa.

Team *possu*

FreeFall

Posts: 2,256

#94 • • FreeFall music addict
Mä lähtisin kyl LUXUS lomalle...eli ottasin heti yhteyttä matkatoimistoon...*joo*

--
Lintuperspektiivi

Avatar
#95 • • pHaze Guest
Charly:

Järjestäisin mega-bileet ja vitun kovat soittajat, mega-hyvässä paikassa!!! Lopuilla (jos jää) ja tuloilla rakentaisin studion.


Taitais kyl 3h loppuu aika ikävästi kesken kun 3kk:kin on vähän turhan lyhyt aika järkätä kovin isoja bileitä ;)
Nadifa

Posts: 326

#96 • • Nadifa
Pikapikaa oma asunto alle niin voisi lopettaa tän vuokralla asumisen ja saisi vähän turvaa tulevaisuudelle.
kuu

Posts: 1,174

#99 • • kuu tyttttö
ostaisin ittelleni asunnon ja paljon vaatteita, tietty.

--
köh köh

-crystal-

Posts: 736

#100 • • -crystal-
en ainakaan tuhlais aikaa vaan pistäisin töpinäks*vink*