3h aikaa tuhlata 100 000, mitä tekisit??

362 posts, 19 pages, 95,704 views

Avatar
#61 • • yana Guest
kuilu:


Suhteillahan saa mitä vaa. Tiedoksi siis niille, joilla ei ole suhteita...



vizit. meenpäs heti ostaa pari :)
Texx

Posts: 650

#62 • • Texx ^_^
maksaisin laskuja. *hih*

--
*piis*

Dragonfly

Posts: 542

#63 • • Dragonfly Mariarawr
no tietenki mä eka kävisin tyhjentämässä jonkun levykaupan ja hakisin niin paljon mixereitä, levareita ja efektilaitteita ku sielu sietää :)

--
Uguu~

Avalanche

Posts: 27

#64 • • Avalanche -low&quiet-
Kuilu:

Kuka vittu tarvii jotai mersua? Mihin ja miksi? Miten oma onnellisuus riippuu siitä minkä merkkisellä autolla ajaa?



Siis mitä helvettiä!!*eiei*

No oma onnellisuus riippuukin justiinsa siitä mistä TYKKÄÄ!! Ja mitä tykkää tehdä. Ei sellasii uusii mersui mitkä maksaa miljoonia, vaan sellanen VANHA, HYVÄ, HALPA ja TILAVA DIESELILLÄ kulkeva mersu. Itsetunnolla ei oo mitään vitun merkitystä tän asian kanssa.*dissaa*

Juuri tämä kyseinen asia oli ainakin minulla mielessä ja jos joku haluaa pistää nopeesti 100k haisee, niin mikäs sen parempaa ostokohdetta ku mersu!? Tai joku muu paljon maksava esine/asia.*mur*

[muokattu 5.2.2003 13:57]

--
Life sucks! Music makes it easier.

Yrjösen Pirre

Posts: 718

#65 • • Yrjösen Pirre R A K S A
tuntematon:


jos olis kesä ja aurinkoa, ostaisin jäätelön ja menisin lojumaan jonnekkin ulos.

jos olisi talvi, ostaisin bissen ja menisin lojumaan jonnekkin sisälle.


trix:


Jos olisi kesä ja aurinkoa, ostaisin bissen ja menisin lojumaan jonnekin ulos.

Jos olisi talvi, ostaisin bissen ja menisin lojumaan jonnekin ulos.


Oli sitten kesä, syksy, talvi tai kevät, ostaisin siiderin ja tulisin lojumaan teidän kanssa *leikittekstemunkaa*

--
You can´t give me the dreams that are mine anyway

Roger Roger

Posts: 3,372

#66 • • Roger Roger Kentti
No sitähän en teille kerro*pahis*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Avatar
#67 • • tuntematon Guest
olivia:


Oli sitten kesä, syksy, talvi tai kevät, ostaisin siiderin ja tulisin lojumaan teidän kanssa *leikittekstemunkaa*



jos lupaat leikkiä tuhmasti!
Avatar
#68 • • yana Guest
prkl logivamma
henkka

Posts: 4,973

#69 • • henkka
hmm... tolla rahalla ostaisin onnea.
Avatar
#70 • • tuntematon Guest
henkka:

hmm... tolla rahalla ostaisin onnea.



Utelias kysymys: miten ostat onnea??? Tuutko onneliseks
pelkästä materiaalisesta omaisuudesta??? Itselleni se ei ainakaan riittäisi...
Ctuke

Posts: 190

#71 • • Ctuke PMC
Tres:

Just turhaa kikkailua ostella jotain autoja ja asuntoja:
100 000:lla egellä saa aika mitättömiä asuntoja
ja korkeintaan kohtuullisia autoja, ja toisaalta
HYVÄÄN KÄNNIIN sillä pääsee just sopivasti -
kuten aiemmin esitin. Ja mikä parasta, kaveritkin
pääsee osallistuun *plur*






Ohhoh, en yleensä vaivaudu kirjoittamaan näille palstoille,
mutta nyt on niin isokenkäistä tekstiä että..

Ehkä Tresin kannattaisi avata uusi palsta vaikka aiheelle
Kuinka rikas olen tai
Kuinka haluan kertoa siitä kaikille..

Säälittävää..*eiei*

--
Northside is the best..

Galore

Posts: 131

#72 • • Galore
Tuhlaus=rahan käyttäminen johonkin, josta jää käteen vaan hyviä muistoja/paha-/hyvä olo/... siis ei materiaalisia hyödykkeitä
Jos siis näin määrittelisin, niin tarjoisin koko kaveriporukalle hyvän päivällisen vaikka BigBenin kellotaulun takana ja sit voisin vaik ajella limusiinilla (tai oikeestaan Audi TT:llä) lopun ajan...(Voisin käydä myös parturissa*justjoo*)

--
¨kotahi¨

henkka

Posts: 4,973

#73 • • henkka
tuntematon:

Utelias kysymys: miten ostat onnea??? Tuutko onneliseks
pelkästä materiaalisesta omaisuudesta??? Itselleni se ei ainakaan riittäisi...



No sähän varsin välkky olet.

[muokattu 7.2.2003 00:29]
alphamagic

Posts: 3,628

#74 • • alphamagic
en tiedä! 3h ei riittäs... pitäs kiitää valon nopeudella kaupungissa kaupasta toiseen ja ostaa kaikkee turhaa ja hyödyllistä... *nauraa* levyjä vaatteita KENKIÄ...

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Lounge_Lizard

Posts: 901

#75 • • Lounge_Lizard Varsinainen ilopilleri
Ostaisin kaikki liput johonkin tapahtumaan. Konsertti, teatteri etc. Ja nakkelisin esiintyjiä roskilla ja nauraisin.

--
Et reiveihin lähde, et elokuviin, kun sinua kieltää se teidän isi

Avatar
#76 • • yana Guest
Lounge_Lizard:

Ostaisin kaikki liput johonkin tapahtumaan. Konsertti, teatteri etc. Ja nakkelisin esiintyjiä roskilla ja nauraisin.



ketä sä vihaat niin paljon et voisit tehdä sille tollasen jutun?
Danskuh

Posts: 675

#77 • • Danskuh pikku-Dee
ostaisin auton ja hakisin mun frendit...tuhlattais loput rahat yhes nopeesti johki vaatteeisiin ja loppu aika mentäis ravintolaan ja juotais pika överit ja loput rahat ennen haihtumist ostaisin lopuil viinaa ja tarjoisin kaikille *joo* mut jos ois enemmän aikaa vois ehkä käyttää fixumminkin...mut ...tai sit hakis jonku matkan ja maksais sen etukäyteen ja tietty frendei messiin :)
Avalanche

Posts: 27

#78 • • Avalanche -low&quiet-
kuilu:

Eli jos mä tykkään nussii sua perseesee, ni annatko 100 000?

En. Mutta sä voit antaa mulle sen 100k.

Emmä itsetunnosta niinkään, mut ku otit sen esiin, ni kysymykseni oli "miten onnellisuutesi voi riippua autosi merkistä?" Eli ihan vaan olin utelias, siitä mistä kyseinen halu/onni johtuu, miksi esim mersu on parempi kuin bemari, tai vice versa. Statussymboli? Peniksenjatke (eli itsetunto-ongelmat, joita en tod dissaa)?

No silloinhan ihminen on onnellinen ku se saa jotain mitä se haluaa. Tai on halunnut. Jos jonku ihmisen tekee onnelliseks vaikka kallis hajuvesi merkkiä X, niin se varmaan ostaa sen omaa mielihyvää varten. Ei mikään statussymboli. Ko. mersu sattuu oleen yks parhaimpia noista vanhemmista autoista, kuluttaa vähän ja on tilava. Ja jos SÄ pidät peniksenjatkeena sellasta 20 vuotta vanhaa mesee, niin sulla menee huonosti. *joo*

"Haisee" on oikea sana. Missään ei ongelman asettelussa sanottu että sillä rahalla tulisi ostaa jotain. Etkö osaa jakaa onneasi?*dissaa*Tolla asenteella ei ihme et life sux...

Jos se raha pitäis kolmeen tuntiin käyttää, niin miksei käyttäis sen mihin ite haluaa? Toinen antaa kavereille ja toinen pitää ittellään. Life sux just tyyppien kuten sinä takia.*nukkuu*

Ja aiemmin kyselin "tuhlaamisen" tematiikan perään... Onko mersun osto tuhlausta(siis sellaista jota et muuten tee kuin kuvitelmissasi, jolloin: onko se fantasiaa, märkä uni?) vai järkevä sijoitus?

Olisko mitenkään mahdollista että se vois olla kaikki noi? *mur*

Kaikkihan sen tietää ettei oo mitään oikeaa mihin tärvätä se 100k.. joten kysymykseen vastattu, vastaus on henkilökohtainen.*piis*

--
Life sucks! Music makes it easier.

Avalanche

Posts: 27

#79 • • Avalanche -low&quiet-
kuilu:

En anna. Sä ostat vaa mersun. Vanhan paskan ja saastuttavan dieselin.

Saastuttava ehkä, mutta vähän kuluttavan. Ja huomaa ettet tiedä kyseisestä autosta mitään.

Mun kysymys olikin, mikä tekee onnelliseksi? Ja miksi?

Niin ja siinä luki yks syy ihan selvällä suomenkielellä.

Miten niin MULLA menee huonosti sen takia, että luulen kyseistä mersua SUN peniksenkorvikkeeks?

No lähinnä sen takia että jos joku voi väittää yleensä sellaista autoa peniksenjatkeeks, niin täytyy vaan ihmetellä millasessa ympäristössä on kasvanut. Peniksenjatkeena vois pitää ehkä just jotain vuoden 2003 huippuvarusteltua ökymesee. No siis, ainakin luulis.

Life sux just tollasten lapasten takia, jotka ei edes ymmärrä kysymyksiä, saatika sitten vastauksia!

Lapasten? *voiei* Se on nyt vähän joku muu kun niitä vastauksia ei ymmärrä.

Eli voi olla tuhlausta ja järkevä sijoitus yhtä aikaa? Herää pahvi!

Ai ei voi??? Sä sanot että on tuhlausta, joku muu sanoo että on järkevä sijoitus. Sehän on mielipidekysymys onko se järkevä sijoitus vai ei!

Mitä ilmeisemmin ei tiedä! Älä yleistä. Vastattu on, mutta minä se kyselin perusteluita. Vai eikö sellaisia saakaan tässä topikissa udella?

Okei okei.. sä et tiedä. Parempi?
*ding*

--
Life sucks! Music makes it easier.

Avatar
#80 • • imelä Guest
lahjoittaisin lastenklinikoille.