ORION - Paradise Lost (melodic trance, progressive)

17 posts, 1 page, 3,902 views

Orion

Posts: 1,266

#1 • • Edited Orion
ORION - Paradise Lost
melodic trance, progressive

87min / 120mb
192kbps / 44kHz

Hae täältä:
http://orion.reaktio.net/orion/orionparadise.mp3

01. Way Out West - Melt
02. Tekara - Breathe In You
03. BT - Great Escape (Sheep remix)
04. Benz & MD - Dead Calm
05. Sheep - Untitled
06. Flash - The Day After (Remix)
07. Way Out West - Ajare (Brothers In Rhythm remix)
08. Junkie XL - Siyncho
09. Lingua Franca - The Calling
10. Realistic - Infernal Machine
11. Orkidea - Beautiful (Marc Mitchell remix)
12. Christian West - Eterna
13. Unknown - Untitled

Muita miksauksia, biografia, keikat jne
http://www.iki.fi/juska
thomas

Posts: 5,618

#2 • • thomas
kommentit kunhan pääsen joensuuhun.
thomas

Posts: 5,618

#3 • • thomas
alun breiksut ei lämmittäneet (paitsi tekara).
sitten mentiinkin mukavaan vanhempaan
saundiin ja välillä jotain sopivia raitoja myös
viimeajoilta. viimeinen biisi ei oikein sopinut
kokonaisuuteen. vaihdoissa ei valittamista
ja selektio toimii kuten sulla yleensäkin.

9 / 10
Orion

Posts: 1,266

#4 • • Orion
Kiitos palautteesta, kivaa että maistui.
Kokonaisuushan myötäilee enemmän tai vähemmän Oulun Kylpylä Edenissä järjestettyjen Paradise-kekkereiden settiäni.

Lätkikääpäs muutkin sitä palautetta tulemaan :)
akiapina

Posts: 2,729

#5 • • akiapina apinaki
Hieno miksaus! Ei yhtään huonoa biisiä, hienoja vaihtoja, hieno progressio..voisi sanoa että lähes täydellinen setti :) Alun fiilistelyt iski eniten, nuo Sheepin kaksi tuotosta ovat kyllä aivan käsittämättömän hyviä. Oli kiva kuulla The Day After taas pitkästä aikaa, ja nuo Way Out Westitkin ovat edelleen aivan loistavia. Tuliko Eterna jostain cdltä?Äänenlaatu ei ollut kovinkaan hyvä..vimppa biisi ei juuri tämän setin kannalta sopinut tuohon, mutta imo muuten hyvä lopetusbiisi. Kiva että pistit tracklistin, sain vihdoin mielenrauhan kun en millään muistanut Infernal Machinen nimeä :D Mitä oon noita sun aikasempia proge/trancemiksauksia kuunnellut, niin vois sanoa että oot kehittyny aivan mielettömästi, voisimpa väittää melkein että oot yks Suomen parhaista trancejukista :) Esim. No:Status sinisessä oli hyviä biisejä mutta aivan tolkuton bpm, muistaakseni kuuntelin sen -4 pitchillä ;) Ei uskois että soitit vielä jokunen aika polkkaa, vai muistanko oikein?

ps. Lisätään nyt vielä että oli paras miksaus mitä oon vähän aikaan kuullu. 10/10
Orion

Posts: 1,266

#6 • • Orion

Tuliko Eterna jostain cdltä? Äänenlaatu ei ollut kovinkaan hyvä..



Fluid-recordsin vinyyli, mutta pahuksen vanha ja paljon soitettu. En mä mp3:siin kehtaisi kajota ja vielä pistää sen jälkeen miksausta jakoon.

Mitä oon noita sun aikasempia proge/trancemiksauksia kuunnellut, niin vois sanoa että oot kehittyny aivan mielettömästi, voisimpa väittää melkein että oot yks Suomen parhaista trancejukista :) Esim. No:Status sinisessä oli hyviä biisejä mutta aivan tolkuton bpm, muistaakseni kuuntelin sen -4 pitchillä ;) Ei uskois että soitit vielä jokunen aika polkkaa, vai muistanko oikein?



No:Status Sininen on yli kaksi vuotta vanha - onneks siinä ajassa kehittymistä onkin tapahtunut ;) Muistat oikein joo, vielä kolmisen vuotta sitten soitin vähän vauhdikkaampaa musaa ja vieläkin kyllä ostan ihan säännöllisesti teknoa ja muuta vähän potkivampaa, vaikken hard danceen enää kajoakaan.

ps. Lisätään nyt vielä että oli paras miksaus mitä oon vähän aikaan kuullu. 10/10



Kiitos paljon :) Ja kiitos muutenkin pitkästä palautteesta.
hoopstar

Posts: 472

#7 • • hoopstar hoopstar
ehkä vielä itsekkin oppisi soittelemaan näin hyviä settejä *blush*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#8 • • Jussi Soro choon!
Hemmetin tyylikäs setti. Alun breiksut oli ihan kivoja, tosin tohon soundiin alkaa tosiaan puutumaan jo nykyään aika huolella. Puolivälin progempi paditrance toimii kyl vallan kivasti, ja tollasta kuulee ihan turhan harvoin bileissä. Sinänsä kyllä vanhojen biisien soittelusta voi olla montaa mieltä, mut näitä nyt ei mitään kuitenkaan ollu loppuun soitettu. Loppua kohden olisin toivonu viel hiukan enemmän kehittymistä, tosin lopetus on kans hiukka outo... sopis varmaan paremmin jos tos Christian Westissä olis paremmat soundit (potikat hyötykäyttöön)...

Miksaukset menee vallan mallikkaasti, muutama hiukkasen oudompi tapaus mahtui joukkoon, mut ei mitään harmittavaa.

Mut vallan kivaa kuuntelumusaa, polttoon ja autoon :)
Wert

Posts: 3,386

#9 • • Wert Varapalkkaliukuja
ihan mukava setti kaikinpuolin... vaikka ehkä hiukan liian löysää omaan makuuni.
setin loppupuolella rupes maistuun toi pianobiisi kivasti... en onneks montaa biisiä tästä tunnistanu etukäteen. sellasia on aina kiva kuunnella. tekniikka ny oli ihan mallikasta eikä siitä oikee löydy pahaa sanottavaa..

tässä ruokaa laitellessa... *hih*


8½/10



*piis*
Orion

Posts: 1,266

#10 • • Edited Orion

JussiS:
Sinänsä kyllä vanhojen biisien soittelusta voi olla montaa mieltä, mut näitä nyt ei mitään kuitenkaan ollu loppuun soitettu.



Mun mielestä näissä promomiksauksissa on menty liian paljon just siihen, että täytyy änkeä miksaus täyteen alle kuukauden ikäisiä biisejä (mieluiten ne kaikki, mitä on viimeksi ostanut) ja kysymys on enemmän siitä, miltä tracklist näyttää kuin siltä mitä se musiikki oikeasti on.

Mun mielestä mitä tahansa genreä soittavan DJn tärkein tavaramerkki on se, että osaa valita hyllystään hyvät vanhat ja uudet biisit ja sekoittaa niistä toimivan sopan. Sen ei tarvi olla sitä heavenscenttiä ja carteblanchea uusien tuntemattomien kiksujulkaisujen välissä vaan mun mielestä enemmänkin sitä, että tuottaa niitä elämyksiä tyyliin "en mä muistanutkaan, että tää biisi oli NÄIN hyvä".

Siksikin siis kiitosta kaikille kommentoineille, jotka ovat tarttuneet tähän miksaukseen ilman sen tracklistin tarvetta :)

JussiS:
jos tos Christian Westissä olis paremmat soundit (potikat hyötykäyttöön)...



Se on EQutettu.

Wert:
ihan mukava setti kaikinpuolin... vaikka ehkä hiukan liian löysää omaan makuuni.



Kotikuunteluunhan tämä pääosin ihmisillä kai meneekin - jätetään ne energisemmät setit sitten niihin livetilanteisiin :)

Kiitos Jussi, Wert ja Hoopstar
Illustrator

Posts: 3,171

#11 • • Illustrator

Orion:
Mun mielestä näissä promomiksauksissa on menty liian paljon just siihen, että täytyy änkeä miksaus täyteen alle kuukauden ikäisiä biisejä (mieluiten ne kaikki, mitä on viimeksi ostanut) ja kysymys on enemmän siitä, miltä tracklist näyttää kuin siltä mitä se musiikki oikeasti on.

Samaa mieltä.*joo* Eihän tää homma perustu pelkästään uusimpien levyjen metsästämiseen.

Setti oli muuten loistava. Alussa ehkä pikkasen "puuduttavaa" meininkiä, mut parani huomattavasti edetessään. Loppupuoli oli ehdottomasti mun makuun. Kohtuullisen sulavaa miksailua ja ainaki mulle tässä oli paljon uusia raitoja/miksejä.
JuBe

Posts: 32

#12 • • JuBe
Linkki ei toimi, että olisko tätä jostain muualta saatavissa? *täh*
joun

Posts: 425

#13 • • joun People want to be needed
Ei toimi ei *eiei* Mäki haluisin kuulla *hymy*

--
Im happy only when Im busy

Neko

Posts: 943

#15 • • Edited Neko No äläpä kerro enempää
Aivan hel**tin hyvää *sydän* *sydän*

Pakko lisätä vielä, että tätä on nyt kuunneltu vaikka kuinka, ihan OlliS- ja Orkidea -tasoa IMO. Kiitokset tästä upeasta setistä. Kuola valuen odotan mahd. lisää.
Jarsseli

Posts: 356

#16 • • Jarsseli
mä tykkäsin. trance ei oikeen jaksa enään niin kolahtaa mutta tästä tykkäsin.
Orion

Posts: 1,266

#17 • • Orion

Neko:
Kuola valuen odotan mahd. lisää.



Onhan noita settejä jaossa tuolla kotisivun puolella aina muutama kappale. Sieltä vaan hakemaan.
Kiva että tällainen melankolisempi ote on toiminut.

Lisäsin tracklistin ensimmäiseen postaukseen.