JussiS:
Sinänsä kyllä vanhojen biisien soittelusta voi olla montaa mieltä, mut näitä nyt ei mitään kuitenkaan ollu loppuun soitettu.
Mun mielestä näissä promomiksauksissa on menty liian paljon just siihen, että täytyy änkeä miksaus täyteen alle kuukauden ikäisiä biisejä (mieluiten ne kaikki, mitä on viimeksi ostanut) ja kysymys on enemmän siitä, miltä tracklist näyttää kuin siltä mitä se musiikki oikeasti on.
Mun mielestä mitä tahansa genreä soittavan DJn tärkein tavaramerkki on se, että osaa valita hyllystään hyvät vanhat ja uudet biisit ja sekoittaa niistä toimivan sopan. Sen ei tarvi olla sitä heavenscenttiä ja carteblanchea uusien tuntemattomien kiksujulkaisujen välissä vaan mun mielestä enemmänkin sitä, että tuottaa niitä elämyksiä tyyliin "en mä muistanutkaan, että tää biisi oli NÄIN hyvä".
Siksikin siis kiitosta kaikille kommentoineille, jotka ovat tarttuneet tähän miksaukseen ilman sen tracklistin tarvetta :)
JussiS:
jos tos Christian Westissä olis paremmat soundit (potikat hyötykäyttöön)...
Se on EQutettu.
Wert:
ihan mukava setti kaikinpuolin... vaikka ehkä hiukan liian löysää omaan makuuni.
Kotikuunteluunhan tämä pääosin ihmisillä kai meneekin - jätetään ne energisemmät setit sitten niihin livetilanteisiin :)
Kiitos Jussi, Wert ja Hoopstar