Ana-5000, 19.10.2006 00:33:
Mulla oli kerran ku tulin töistä mun lempiruoka laitettu valmiiks (oli soittanu äidille ja kysyny :D), koko kämppä siivottu, kylpyvesi laskettu mut ensin (nykyinen ex-)tyttöystävä istutti sohvalle ja anto tervetulotoivotuksen kotiin :)
Ana-5000, 19.10.2006 00:33:
Mulla oli kerran ku tulin töistä mun lempiruoka laitettu valmiiks (oli soittanu äidille ja kysyny :D), koko kämppä siivottu, kylpyvesi laskettu mut ensin (nykyinen ex-)tyttöystävä istutti sohvalle ja anto tervetulotoivotuksen kotiin :)
Sillon oli hyvä päivä.
Oot sä ana ilmeisesti ainakin jotain tehnyt elämässäs oikein :D
Cjet, 19.10.2006 08:44:
Mä haluisin kovasti itse neulotun villakaulaliinan, tai tumput, tai villapaidan.. Mietin just tos aamul, etten oo varmaa koht 10vuoteen omannu tyttöystävää joka ois tehny mulle mitää sellasta..
Arvaa oliko mulla kiva fiilis tos yks joulu ku suunnittelin rähmäkäpälilläni tekeväni ukkoselle kaulaliinan, mutta anoppi ilmoitti että "mummu tekee parhaat kaulaliinat ja muut, se on aina tehnyt jouluksi lapsille lapaset, liinat ja villasukat". Olin et kiitos kannustuksesta. Tuli jotenki sellane olo et pidetäänkö mua jotenki turhana? :(
Arvaa oliko mulla kiva fiilis tos yks joulu ku suunnittelin rähmäkäpälilläni tekeväni ukkoselle kaulaliinan, mutta anoppi ilmoitti että "mummu tekee parhaat kaulaliinat ja muut, se on aina tehnyt jouluksi lapsille lapaset, liinat ja villasukat". Olin et kiitos kannustuksesta. Tuli jotenki sellane olo et pidetäänkö mua jotenki turhana? :(
Olisit uhmannu mummoo ja tehny mageemmat. Yleensä en henkkoht nimittäin voi pitää mummon tai äidin ostamia / tekemiä vaatteen kappaleita, koska ne ei oo kovin tyylikkäitä.
hallucinogen, 19.10.2006 09:22:
--- Ana-5000, 19.10.2006 00:33:
Sillon oli hyvä päivä.
---
Oot sä ana ilmeisesti ainakin jotain tehnyt elämässäs oikein :D
Kantsii olla hyvä sängys
(Siis sillon ku ei oo niin humalassa ettei seiso lol)
Nii emt parhaat lahjat on kyl sellaset mitä ei osaa odottaa ja ne on henkilökohtasia.
Must oli esim. tosi kiva ku yks mimmi osti mulle sellasen setin mis oli kasvovoide ja joku pesuaine, sellanen miehille tarkotettu, ku itte käytin vaan jotain anttilan halpaa shaissea.
Ja kun en ole nainen, niin en heti vetänyt siitä johtopäätöksiä et ONKS MUN IHO RUMA VAI vaan tykkäsin kovasti.