Mitä MIEHELLE joululahjaksi?

271 posts, 14 pages, 127,072 views

Jammailija

Posts: 3,224

#203 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Tämmösiä ideoita tuli, mistä ainakin itse pitäisin:
Hemmottelua lahjakortilla: jalkahoito, naamahoito, hieronta, akupunktiota vois kokeilla. Riippuu melko paljon miehestäkin. Esim. itse en ole niin perinteisen testosteronimiehekkyyden peittämä, vaan tykkään kokeilla kaikkee hemmotteluhömppää. MUTAKYLPY tuli just mieleen!*nauru*

DVD: Suomen sodanaikaiset uutiset. En muista ton tarkkaa nimeä, mut kyl voi olla aika rankkaa kattoa oikeita uutisia, missä ruoditaan rintamatilannetta ja voimien riittävyyttä kotoisessa maassamme.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Avatar
#205 • • Elwira Guest

josbe, 21.11.2006 12:17:
---
Elwi, 19.10.2006 17:37:
Ruoska, käsiraudat ja raivoisaa seksiä. *nauru*

---

Mut ku "Joulu on kerran vuodessa vaan *nuotti*" *hmph*



Sit voi sessiot pidentää koko joulun pyhiks ja saa hyvän verukkeen, jos ei haluu sukulais kierrokselle pyhinä. *vink* *nauru* Tietty jos pamauttaa et harrastan seksii koko joulun niin... sukulaiset tykkää namii *nauru*
Cloud

Posts: 2,162

#206 • • Cloud Game Freak

nuance, 21.11.2006 12:39:
---
Elwi, 19.10.2006 17:37:
Ruoska, käsiraudat ja raivoisaa seksiä. *nauru*

---


*uros*

--

sit vielä nintendo wii.

sen rakkauden lisäks.



Tai ps3nen =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

hallucinogen

Posts: 8,190

#207 • • hallucinogen Edain
Täällä on kans yks joka haluaa Nintendo Wii:n :D

--
pikku-*possu*

Kimbou

Posts: 608

#208 • • Kimbou
piparii *vink*

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

KooKie

Posts: 4,338

#210 • • KooKie aka. Petress Pan
Mä tykkään antaa personoituja lahjoja, kaikille niiden mielihalujen mukaan tai inside -läppä pohjalta. :)

Exälle tuli osteltua vaikka mitä mielikuvituksellista: nätille pojalle, joka on fudari, niin vaaleanpunainen tekniikkapallo oli hauska läppä. Hankin sille kerran Boss -mukin, koska se luuli aina olevansa suhteen pomo ja se muki oli täytetty Aarrearkku -karkeilla, koska se poika oli mun aarre jne.

Broideille tiedän aina hyvin tarkkaan, mitä hankin - tunnenhan ne niin hyvin. Pikkuveikoille oon hankkinut nyt jouluksi apinakalsarit joissa on tuoksupusseja sisällä (koska ne haisee niin pahoilta muuten) ja fruittaripaidat. Ne vihaa niitä, mutta mä tykkään, koska haluan niiden olevan hyvännäköisiä - ja mulla on hyvä maku! :D

Isi on superalkoholisoitunut ja tykkää viskistä, mutta äiti hankkii sille aina halpisviskejä. Hankin sille Jack Daniel'sia lahjapakkauksessa, jonka täytän suklaarusinoilla, joille isi on perso.

Mä rakastan lahjojen antamista. *sydän*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#211 • • Muussika Guest
Piparia.

Ja lisäksi semmoi piparkakkutaikinasta leivottu pipari, tiiätteks, jossa lukee pinkillä möhnällä SIKA!


*possu*
Avernian

Posts: 7,451

#212 • • Avernian Kerettiläinen

Vampyrella, 23.11.2006 20:43:
Piparia.

Ja lisäksi semmoi piparkakkutaikinasta leivottu pipari, tiiätteks, jossa lukee pinkillä möhnällä SIKA!


*possu*



Pipari_taikinaa_, tai hyvin vähän paistettua piparia *kuolaa*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

AlexS

Posts: 1,389

#213 • • Edited AlexS kummasetä
Futishörhöille Englannin valioliigaa eli Canal+ *hihu*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Freja

Posts: 8,774

#214 • • Freja Sihteeri
Keksimpäs. Ostan ukkoselle tommoset Suomileijona-solmioneulan ja -kalvosinnapit, ku yks t-paita on yksisteen jotenkin liian pieni lahja rakkaimmalle.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

vanhus

Posts: 889

#216 • • vanhus
mulle vois tuoda yhden *hellokitty*muuta en sit tarviikkaan*hymy*
Jone

Posts: 8,258

#217 • • Edited Jone Archibald Haddock
Näin maaliskuun alussa lienee ihan kohtuullista sanoa, että mun kohdallani ei voi mennä vikaan jos hankkii sellaisen painoksen Lord of the Ringsistä, jota mulla ei vielä ole kotona hyllyssä. Jos se sattuu vielä olemaan aitoa nahkaa ja käsin sidottu, niin mun naamani vääntyminen tuhottomaan virneeseen on taattu.

Kirjat on niin kauniita. Oon vähän huolestunut siitä kuinka kauniina kauniita kirjoja pidänkään. No, onhan joillain kenkäfetissikin.

lotr.jpg
Avatar
#218 • • jesus Guest

Jone, 8.3.2007 08:52:

Kirjat on niin kauniita.



*joo* En myöskään pahastuis tosta lahjasta yhtään *plur*
Jone

Posts: 8,258

#220 • • Jone Archibald Haddock
Woohoo! En ole yksin tän asian kanssa - eli ilmeisesti tätä lahjaa voi siis suosittaa laajamittaisemminkin. *hihu*