innae:
Ja joku on väittänyt että olen url mukava ja kiva...
Pliis, lopettakaa käyttämästä tota lyhennettä
119 posts, 6 pages, 19,289 views
innae:
salaisinko?:
---
Ana-5000:
---
innae:
---
---
+ se, että merkitykseltään unrealife on ehkä "hieman" typeräkhkö. ihan jo pelkästään sen merkityksensä takia kts. sana unreal
Zyklonius:
Nopeasti, Ana, anna 'Sword Of Correct Usage Of Acronyms And Established Terms':in laulaa!
Philip! 'Battle-Axe Of Correct Interpretation on Wittgenstein's Tractatus' kouraan ja viimeistele Anan aloittama verinen clean sweep!
Epailija:
---
Zyklonius:
Nopeasti, Ana, anna 'Sword Of Correct Usage Of Acronyms And Established Terms':in laulaa!
Philip! 'Battle-Axe Of Correct Interpretation on Wittgenstein's Tractatus' kouraan ja viimeistele Anan aloittama verinen clean sweep!
---
Kuka siivoaa lattian Occamin Partaveitsellä (+3 defender)?
Zyklonius:
---
salaisinko?:
---
Ana-5000:
---
innae:
---
---
+ se, että merkitykseltään unrealife on ehkä "hieman" typeräkhkö. ihan jo pelkästään sen merkityksensä takia kts. sana unreal
---
Zyklonius:
Tulihan se sieltä. Eo. viestiä nakutellessani mietinkin, että pitäisikö laittaa 'Razor of Occam' esittämään julmaa monologiaan Philipin tai Anan karvaisissa kourissa, mutta tällä kertaa päätin ohjastaa ugot käyttämään järeämpiä meleeaseita. Oli miten oli, käsikähmään jouduttaessa turvaudun itse Ultimate Nullificatoriin. Nuff said.
Ana-5000:
---
innae:
---
Fucking Nobody:
Mulla ei ole ikinä ollut tarvetta olla netissä mitenkään erilainen kuin oikeassa elämässä.
ALIEN:
---
Fucking Nobody:
Mulla ei ole ikinä ollut tarvetta olla netissä mitenkään erilainen kuin oikeassa elämässä.
---
sä olit varmaa jotai 35 vuotta ku netti keksittii joten en myöskää ihmettele
Fucking Nobody:
Tai sit mä oon vaan oikeesti kahjo!
Ana-5000:
---
Nalatsu:
en tiedä, mitä URL oikeasti tarkoittaa, mutta rope piireissä käytettiin URL ja IRL lyhenteitä..
---
Lyö niitä 2D10+6 'Sword Of Correct Usage Of Acronyms And Established Terms':illä silmään!