Internet-minä vs. todellinen minä

119 posts, 6 pages, 19,287 views

Aziz Combat Fighter

#61 • • Aziz Combat Fighter

innae:
Ja joku on väittänyt että olen url mukava ja kiva...

Pliis, lopettakaa käyttämästä tota lyhennettä *poks*
-P

#62 • • -P

Ana-5000:
---
innae:

---

+ se, että merkitykseltään unrealife on ehkä "hieman" typeräkhkö. ihan jo pelkästään sen merkityksensä takia kts. sana unreal *justjoo*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Zyklonius

#63 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

salaisinko?:
---
Ana-5000:
---
innae:

---

---

+ se, että merkitykseltään unrealife on ehkä "hieman" typeräkhkö. ihan jo pelkästään sen merkityksensä takia kts. sana unreal *justjoo*

Nopeasti, Ana, anna 'Sword Of Correct Usage Of Acronyms And Established Terms':in laulaa!

Philip! 'Battle-Axe Of Correct Interpretation on Wittgenstein's Tractatus' kouraan ja viimeistele Anan aloittama verinen clean sweep!

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Epailija

#64 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Zyklonius:
Nopeasti, Ana, anna 'Sword Of Correct Usage Of Acronyms And Established Terms':in laulaa!

Philip! 'Battle-Axe Of Correct Interpretation on Wittgenstein's Tractatus' kouraan ja viimeistele Anan aloittama verinen clean sweep!

Kuka siivoaa lattian Occamin Partaveitsellä (+3 defender)?

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Zyklonius

#65 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

Epailija:
---
Zyklonius:

---

Kuka siivoaa lattian Occamin Partaveitsellä (+3 defender)?

Tulihan se sieltä. *nauru* Eo. viestiä nakutellessani mietinkin, että pitäisikö laittaa 'Razor of Occam' esittämään julmaa monologiaan Philipin tai Anan karvaisissa kourissa, mutta tällä kertaa päätin ohjastaa ugot käyttämään järeämpiä meleeaseita. Oli miten oli, käsikähmään jouduttaessa turvaudun itse Ultimate Nullificatoriin. Nuff said. *vink*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Aziz Combat Fighter

#66 • • Aziz Combat Fighter

Zyklonius:
---
salaisinko?:
---
Ana-5000:
---
innae:
---
---
---

He swings, he misses! AAAAND NOBODY CARES!

Laissez fairé! AH, KLUBITUS, MALJANI ON YLITSEVUOTAVAINEN!

(Menipä varmaan heittomerkit vituix tossa)

-> *Menee kirjoittamaan LiveJournalia*

*itkeskel*, *ranteidenviiltel*
Epailija

#67 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Zyklonius:
Tulihan se sieltä. *nauru* Eo. viestiä nakutellessani mietinkin, että pitäisikö laittaa 'Razor of Occam' esittämään julmaa monologiaan Philipin tai Anan karvaisissa kourissa, mutta tällä kertaa päätin ohjastaa ugot käyttämään järeämpiä meleeaseita. Oli miten oli, käsikähmään jouduttaessa turvaudun itse Ultimate Nullificatoriin. Nuff said. *vink*

Aye, that would be a sight worthy of many songs! *nauru*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

innae

#68 • • innae PaskaJätkä

Ana-5000:
---
innae:

---

Ohops, siinä ei kyllä pitänyt olla sitä "urlia" vaan irl, mutta kun u ja i ovat vierekkäin *blush*...
Mitäs tästä opimme; Älä kirjoita väsyneenä sekä korjauta silmälasisi niin vältyt noloilta tilanteilta*muhaha**blush*

--
PaskaJätkä

anton fine

#69 • • anton fine myspace.com/finethedj
must tuntuu et internet minä on paljon fiksumpi kun oikea mä :)
Verano

#70 • • Verano Merituuli
sopii tähän threadiin, vaikka aika arveluttavaa tällanen, mutta quottaanpa törkeästi yhtä meiliä jonka sain eräältä henkilöltä joka käy toisaalla samalla saitilla.

"ihan vaan taas kun lueskelin noita sun kirjoittamia viestejä *******lla niin se on niin jännä kun susta saa sellaisen todella ulospäinsuuntautuneen ja itsevarman ja melkein pikkuisen aggressiivisen kuvan. Ja kuitenkin silloin kun livenä tavattiin niin olit niin jotenkin seesteinen ja tasapainoinen ja kuinka sen nyt sanoisi... tyyni ja rauhallinen. Jotenkin se ristiriita sen kuvan kanssa jonka susta saa kun lukee *******n viestejä (kun et ole ihan arimmasta päästä) ja kuitenkin samalla tietää että "siviilissä" olet niin sellainen... kohtelias ja leppoisa. Se on aika kiehtovaa."

tosiaan yhden kerran tavattu irl. en "ihan" käsitä miten se musta on niin tyynen kuvan saanu. ehkäpä mua sit jännitti se tapaaminen ja ujo-verano tuli ulos kaapista.

omasta mielestäni olen samanlainen virtuaalisesti kuin ihan irlkin. en ainakaan tietoisesti yritä olla mitään muuta kuin nyt satun olemaan. toki eri ihmisten seurassa ja eri tilanteissa musta varmaan tulee eri puolia esiin niinkuin meistä kaikista.

sit tietty se että esmes täällä, jonne kuitenkin suht harvoin tulee kirjoiteltua niin sitä kommentoi sattumanvaraisesti johonkin juttuihin, jotka ei toki edusta mun koko ajatusmaailmaa tms.
Fucking Nobody

#71 • • Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!
Mulla ei ole ikinä ollut tarvetta olla netissä mitenkään erilainen kuin oikeassa elämässä.
LoFi

#72 • • LoFi
Internet-minä on huomattavasti hiljaisempi.. *blush*
#73 • • ALIEN Guest

Fucking Nobody:
Mulla ei ole ikinä ollut tarvetta olla netissä mitenkään erilainen kuin oikeassa elämässä.

sä olit varmaa jotai 35 vuotta ku netti keksittii joten en myöskää ihmettele *nauru*
Fucking Nobody

#74 • • Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!

ALIEN:
---
Fucking Nobody:
---
sä olit varmaa jotai 35 vuotta ku netti keksittii joten en myöskää ihmettele *nauru*

*nauru*x1000

Tai sit mä oon vaan oikeesti kahjo!
#75 • • Edited ALIEN Guest

Fucking Nobody:
Tai sit mä oon vaan oikeesti kahjo!

eeeh´eii ku sä ET VAA OO KUKAA!! *nauru*
Saara

#76 • • Saara #2970
Internet-minä vs. todellinen minä? Kuulostaa aika hullulta näin aamutuimaan ajatellen.
Enköhän ole ihan samanlainen täällä ja muualla.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Flamie

#77 • • Flamie

Saara:
Internet-minä vs. todellinen minä? Kuulostaa aika hullulta näin aamutuimaan ajatellen.
Enköhän ole ihan samanlainen täällä ja muualla.

Joo-o, kävi sama mielessä.
Cloud

#78 • • Cloud Game Freak

Ana-5000:
---
Nalatsu:
en tiedä, mitä URL oikeasti tarkoittaa, mutta rope piireissä käytettiin URL ja IRL lyhenteitä.. *iloinen*

---

Lyö niitä 2D10+6 'Sword Of Correct Usage Of Acronyms And Established Terms':illä silmään!

Mut 2d10+6 ei ole edes mitenkään yli kova. kyll nyt vähintään pitää olla 6d6+6 tikarit kummassakin kädessä. Tietysti nimet ovat vain "sting" ja "needle" ai nii ja sit sä olet dexi baba ja muuten käytät niitä heitto aseina =) (ei yhtä hienostunut nimi, mutta kyllä se menee näinkin =))

oftopic oli vähän

Topic. Niin no in real life olen myös rauhallisempi kuin netissä. =)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Riku

#79 • • Edited Riku The Little Prince
En nyt juuri jaksa lukea threadia alusta asti, joten pahoitteluni jos tulee päällekkäisyyksiä.

Aihe itsessään vaatiikin jo hieman analysoimista. Se nyt on vanha tuttu totuus, että internet, ja varsinkin siellä väittely, antavat helposti todellisuutta typerämmän / huonomman kuvan ihmisistä kuin näistä saisi livenä. Ne paljon puhutut ilmeet ja äänenpainot... Itselläni persoonallisuus ei juuri muutu riippumatta siitä missä sitä tuon julki:
- Minulla on vahvat mielipiteet niistä asioista, jotka koen itselleni tärkeiksi
- Olen hyvin itsepäinen
- Ilmaisen itseäni voimakkaasti, kärkkäästi ja jopa aggressiivisesti (tosin tämä kyllä usein korostuu netissä reilusti)
- Omaan turhankin vahvan oikeudentajun, ja tämän varmasti myös huomaa keskusteluissa
- Itseilmaisuni on sanoisinko melkein aina sarkastista, kyynistä ja kieli poskessa esitettyä, enkä ota itseäni yleensä niin vakavasti kuin muut luulevat.
- Kuittailen aina ja kaikille vitsin vuoksi. Onneksi ystäväni tietävät ja tuntevat tämän, ja ymmärtävät etten heitä juttuja ketään loukatakseni, vaikka läppäni voisi helposti niinkin käsittää.
- En välitä vittuakaan siitä mikä on soveliasta tai muiden mielestä yleisesti hyväksyttävää, järkyttäminen on aina parempi tehokeino kuin hissuttelu ja kiltteys ;)

Luulisin että suurella osalla ihmisistä sarkasmi ja itseironia menevät yleensä muiden kuin henkkoht tuttujen teksteissä metrikaupalla pään yli, ja tämä lienee itselläni suurin ongelma jotain kirjoittaessani; Ihmiset lukevat rivien välistä siellä olemattomia asioita, eivät ymmärrä missä kohtaa toinen ei nyt ole enää aivan niin tosissaan, eivätkä varsinkaan tajua sitä itseironiaa ja nöyryyttä sieltä seasta. Sinänsä kohtuullisen paskan hailea kuinka kusipäänä tai tyhmänä tuntemattomat ihmiset minua pitävät, mutta häiritseväksi se muuttuu siinä vaiheessa jos se alkaa haittamaan itse asiasta keskustelua koska toinen suhtautuu kirjoituksiisi "toi on kusipää"-asenteella, eikä yritäkään lukea asiaa ja sisäistää sitä, vaan etsi pelkästään jotain kritisoitavaa silmä tarkkana. Kritisointi, ja tyylikäs pikkuvittuilu ja kuittailukin, sinänsä tosin ovatkin ihan hyviä ja viihdyttäviä, asioita, mutta jos niiden motiivina on pelkkä henkilökohtaisuus ja vittuilu, niin niitä ei jaksa ihan loputtomiin lukea. (Tässä vaiheessa varmasti useampi henkilö täältä voi rynnätä sormi pystyssä huutamaan 'paraskin sanomaan!' ;)) Niinjoo, väittely ja pilkunnussinta ovat mielestäni aivan loistavaa viihdettä, vaikka toisinaan saakin kommenttia siitä kun on aina pakko tarttua kaikkeen.

Mä en sano etten mä ole kusipää, mutta väitän että olen ainakin varsin erilainen kusipää kuin minua sellaisena pitävät yleensä luulevat.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Shaz

#80 • • Shaz team Wittupäät
Mun omasta mielestä mä oon aika samanlainen netissä kun oikeessa elämässäkin. *hymy* (Eli täys kusipää *muhaha*) Tutustun helposti uusiin ihmisiin, mut loppupeleis oon aika ujo. Ois kyl mielenkiintosta kuulla jonkun tutun mielipide tästä asiasta. - Siis jonkun johon oon tutustunut netissä ja myöhemmin nähnyt irl.