Kavereiden kanssa varmaan jossain nauttien glögiä Ennenkaikkea hyvässä seurassa rennolla fiiliksellä:) Aika vähäiselle on jäänyt yleensäkin koko pikkujoulujen vietto edellisenä vuosina.Työpaikankaan puolesta ei edes ole minkäänlaisia pikkujouluja tiedossa..
En tiedä miks, mutta mua ei oo kiinnostanu pitkiin aikoihin mitkään pikkujoulut.
Ehkäpä epäonnistuneet joulut/synttärit on vieny fiilikset täysin pois.
Jos pikkujoulua vietän niin luultavasti kotona
•
•
yana That Rules from the Centre of the Ultraworld
Sit tiedossa vielä ainakin yhdet pikkujoulu-synttäri
-yhdistelmät 2.12
Hehe, meilläkin piti olla pikkujoulu-synttärit 2.12, mutta pöytiä ei ollut sopivaan aikaan sopivissa paikoissa. Joten 9.12 @ various locations, kyytinä tottakai Suomen uusin & hienoin ja vielä jotain -tila-auto; Limousine Service Ltd:n musta Lincoln -limusiini.
Ensiksi Kurjenmiekkaan syömään ja dokaamaan ja sitten loppuillasta Kouvolan Vaakunaan Anne Mattilan ja Mistralin keikalle. Ihana olla tämän talon leivissä.
edit: Yhdet kaveripikkujoulut tuli jo lauantaina vietettyä ja humalatila kova, kiitos talon antimien.
Tänä vuonna teen uroteon ja osallistun vain ja ainoastaan omiin pikkujouluihin, jossa kännissä leivotaan pipareita ja aamuyöstä toivotellaan naapureille hyviä jouluja.
Ja mikä parasta, näissä kemuissa ei ole osallistujia kuin minä... niin no, naapurit päättävät tuleeko virkavalta käymään glogillä... jeh, tämä kuullostaa kirjotettunakin hyvältä suunnitelmalta. Tulipas hyvä mieli.
Mun teh pikkujoulukausi alkaa vasta 20.12 Zennin synttäreillä ja jatkuu siihen 22.12 Eric Prydzin keikan yli. Teh pikkujoulukausi tarkoittaen tässä siis sitä kauan odotettua dokausputkea. :D
Muuten olisi tiedossa pikkujouluja muutamaankin otteeseen sekä koulu- että duunikavereiden kesken. :)
KooKie, 20.11.2006 18:23:
Mun teh pikkujoulukausi alkaa vasta 20.12 Zennin synttäreillä ja jatkuu siihen 22.12 Eric Prydzin keikan yli. Teh pikkujoulukausi tarkoittaen tässä siis sitä kauan odotettua dokausputkea. :D
Me vietetettii työporukan pikkujoulut 1.7. paikkana meidän pomon koti ja jatkot sitte kaupungissa. Ohjelmassa oli hyvää ruokaa ja juomaa, mukavaa ja leppoisaa seurustelua, puheita ja tilanne katsaus kuluvaan vuoteen. Tilaisuus aloitettinin luontopolulla. Luontopolulla tutustuimme johtajan pihan kasvillisuuteen esittelyn ja ylläty, yllätys, hyvinkin nestemäisten kasvikunnantuotteiden muodossa. porukka käänty humalaan 15 min juhlien alusta. Oli kyllä parhaat pikkujoulut ikinä!
Eka mennään Kaapelitehtaalle improvisaatioteatteriin, siis ihan osallistumaan. Sit mennään syömään johonkin hienoon paikkaan ja lopuksi tietty johonkin baariin. Ja voi olla, että pienet tilkat alkoholia kuluu pitkin matkaa. Mutta hyvin pienet vain*nauru*.
omat pikkujoulut omassa kotona omille kavereille. Parhaimmat pikkujoulut tietty
Teen itse ruoat ja boolit. Aivan takuuvarma bilepiristys on takkatuli DVD Jos vähäänkään tuntuu, että jengi tuijottaa telkkaa niin laitan takkatuli DVD:n niin tunnelma piristyy kummasti.
Yleensä ollaan kutsuttu 12-20 ihmistä eli hulinaa riittää. Onneks naapurit ilmeisesti ymmärtää kun ei oo tullu valituksia
Toivottavasti eräällä mökillä tässä lähi aikoina Ja toivottavasti mukana on myös sen "perus"porukan lisäksi muutamia bonuksiakin. Tosin yksi on jo tiedossakin
Luultavasti kyseinen ilta menee kännissä, mutta onneksi ei olla mökkeilemässä koko viikonloppua Toivottavasti olisi täällä suunnalla sillon lunta, niin pääsisi pulkkamäkeen (tosin siinä ei kännissä muuta kuin telo itsensä). Ei pidä tietenkään unohtaa tonttulakkeja, jotka KAIKILLA on tietysti päässään ja sitten tanssitaan piirissä jotain tonttuleikkejä (tai vaihtoehtoisesti istutaan ringissä tonttulakit päässä ja pelataan juomapeliä )