Missä ja miten vietät pikkujoulusi?

144 posts, 8 pages, 42,990 views

twistedsushi

Posts: 211

#1 • • Edited twistedsushi Nihil declaro
[iso]Fiilis - Kouvola - 5.12.2004 [/iso] juhlien aamuun asti with some alkohol *vink* *hih*

--
Itse valitset puolesi.

Jussi Soro

Posts: 6,385

#2 • • Jussi Soro choon!
häh?

johan niitä on juhlittu viime uudestavuodesta lähtien?
diorite

Posts: 437

#3 • • diorite 180+
On se hyvä että toi topicin otsikko on noin selvä niin haullakin on todella helppo etsiä pikkujoulutopicceja ja kun niitä ei löydy niin perustaa 10 uutta *hmph*

--
Kuka? Minäkö?

Android

Posts: 3,908

#4 • • Android
E-))(/620N M_____i_S´´´´´´´´´´´´S´´´´´´ÄÄÄÄn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mä kirjoitan vaan mun omalla tyylillä *justjoo*
ezzy

Posts: 8,060

#5 • • ezzy Droid-pappa
mikä vitun pikkujoulu? eikö joulussa ole jo tarpeeksi kestämistä?
andi--

Posts: 1,381

#6 • • andi-- lunttu
No jopas on ihanasti muotoiltu tuo threadin nimi! *sydän**taputapu*

--
- RAAH -

Android

Posts: 3,908

#7 • • Android

diorite:
On se hyvä että toi topicin otsikko on noin selvä niin haullakin on todella helppo etsiä pikkujoulutopicceja ja kun niitä ei löydy niin perustaa 10 uutta *hmph*



Hei älä nyt viitsi olla tollanen *pus**hali*

Ihqihqpluuuuurrrrrr *sydän*
Jusuplussa

Posts: 1,292

#8 • • Jusuplussa UG-///

Android:
E-))(/620N M_____i_S´´´´´´´´´´´´S´´´´´´ÄÄÄÄn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mä kirjoitan vaan mun omalla tyylillä *justjoo*



Musta on kans ihanaa ku ihmiset uskaltaa kirjottaa omalla tyylillä..se on vaa jotenkin siistii, voi sillee olla oma ittensä! *plur**plur**plur**vink**nauru*
twistedsushi

Posts: 211

#9 • • twistedsushi Nihil declaro
* K i i T o K s i A * *sydän* *nauru* *sydän*

--
Itse valitset puolesi.

Fyrisch

Posts: 4,525

#10 • • Fyrisch
koska se ees on *ding*
diorite

Posts: 437

#12 • • diorite 180+

Fyraett:
koska se ees on *ding*



Koska joulupäivä on tänävuonna lauantaina niin pikkujoulupäivän täytyy olla tietenkin pikkulauantaina *nauru*

--
Kuka? Minäkö?

Cloudberry

Posts: 493

#13 • • Cloudberry
Meidän "luokka" eli kuvo-fuksit tulee tänä iltana mun ja kämppisten luo. Laitettiin eilen punaisia ja hopeisia ilmapalloja sekä koristenauhaa. Siivota ei kannata ennen huomista, mutta vähän voisi siistiä. Tarjoilu on alkoholitonta glögiä, kahvia, teetä tai kaakaota eli ne tontut, jotka aikoo nautiskella kuperkeikkaöljyä, saavat tuoda oman pullon; karkkia, popcornia, kasvispasteijoita ja korvapuusteja. *slurps*
Kyseessä on siis enemminkin illanistujaiset kuin pikkujoulut. (Ainakin jos vertaan rekkakuskien pikkujouluun mis olin tarjoilijana?) Tarkoitus on vaan istua yhdessä iltaa ja viihtyä hyvillä mielin kynttilän valossa ja vaihdella pieniä paketteja, ennen viikonloppuna alkavaa leirikoulua, jonka aikana tod.näk riitaannumme, emmekä puhu toisillemme ennen tammikuuta.. *iihhih*
Muutapa ei ole oikein tiedossa, mutta ei se yleinen sikailu niin kiinnostakaan. Etsikää ihmiset vaihtoehtoja! *vink*
Sinza

Posts: 2,227

#15 • • Sinza
Lauantaina firman pikkujoulu paikallisessa hotelli/yökerhossa *känni*.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

DESPE

Posts: 4,580

#16 • • DESPE
kahet pikkujoulut peräkkäisinä viikonloppuina, ja missäs muualla kuin laivalla :)):)):):))))))
Bio

Posts: 4,429

#17 • • Bio The Bullies / Pinky
firman pikkujoulut tulen viettämään..
Claquesous

Posts: 3,206

#18 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Duunissa ja juomalla alkoholijuomia sekä iskemällä firman naistyöntekijöitä pienessä hiprakassa

Priceless

--
32. of December

Avatar
#19 • • ALIEN Guest
vietnamissa ja tokiossa
Kianoni

Posts: 357

#20 • • Kianoni pomputtaako?
monessa eri baarissa monissa eri pikkujouluissa monena eri päivänä monena eri vuonna monena eri vuodenaikana