SUPERCOOL 29.12.2004 @ HELSINKI

40 posts, 2 pages, 6,774 views

#21 • • elenor Guest
WCDJ.ORG sai kyllä hymyn huulille kiitos siitä*nauru*
Oupii

#22 • • Oupii
Aivan loistavat kemut, WCDJ.ORG kyllä saa hymyn naamalle jokaikinen kerta *plur*

--
Live like you will never die, love like you´ve never been hurt,
dance like no-one is watching and smile like the whole world is.

kaaputin

#23 • • kaaputin pällikääliö

sts:
Nyt on sellanen kiva krapulapäivä, erittäin hyvä juttu asiakaspalvelu duunissa *nauru*

onneks voin viettää krapulaani pimeässä toimistohuoneessa. päähän sattuuu!!

--
elämä on <3

Mizfir

#24 • • Mizfir pittuinen
Pittuinen kiittää ja kumartaa *sydän*

--
-Mannanen-

KittysDead

#25 • • KittysDead Trooper
Chillipuolen DJ OIJJOIJ *jiihaa* *plur* Evergreen klassikoita *hihu* jep. VArsinaisella tanssilattialla viihtyi ehkä max.5min. Tähänmennessä ei oo supercoolis kertaakaan ite dancelattial ollu mitään hyvää.. Mut sentään nyt chilli yllärrti. anyway. Ihan mieleenkiintoinen ilta... Kiva sitä välil ihan vaan "hengata" ja katella muita ihmisii. *hymy*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

hemuz

#26 • • hemuz kätevä emäntä
Väsynyt mutta onnellinen pilehile kiittää *hymy* onneks sai nukkuu ja koht saa pitsaa *sydän*

Aamulla potkin pari krapulaista töihin ja ite käänsin kylkee *iihhih*
Join ehkä liian nopee häppärisiideri ja sit jumahti kauhee känni ja väsymys. Onneks vesi pelasti ja pysty viel hetken tanssahdella.
anthocyan

#27 • • anthocyan Kohti valoa...
Kiitooooosss!!!!!! *jiihaa* Oli kyl niin mainiota meininkiä WCDJ:illä!!! *plur* Aah se Tao Tao ja Maija Mehiläinen oli niin parhaat!!! Fiilis nousi niin korkeelle! Muistot oi muistot... *huokailee* *sydän* Ja olihan se kiva tanssahdella toisellakin puolella. *hihu*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Marjo

#28 • • Marjo pupuTupuna
oijoijoij! Mun lempi kiksubiisi: Orkidean Beautiful *sydän* muutenkin musa upposi.*super*
Kiitos ja kumarrus! *piis*
toma

#29 • • toma Tototoototo
Aikamoisen *sydän* ilta.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

sts

#30 • • sts Sama pyynti aitta!
ps. sori suomisaundista ja notkeesta rotasta olin aikamoisen *känni*
#31 • • Cera Guest

hemuz-:
Aamulla potkin pari krapulaista töihin ja ite käänsin kylkee

joo. olin kyl tosi murhaamisfiiliksillä aamulla kun te nyt saitte kuitenkin nukkua kumpikin pikkasen kauemmin kuin minä :D

hmmhmm.
kyl tää torstai kuuluis olla virallinen vapaa päivä ihan kaikille.
töissä tuli mentyä tosi hitaalla. mut onneks mulla ei ollut kiire yhtään mihinkään.

just nyt vielä ei ees väsytä.
Oli kyl huisin kiva ilta.. sillai.. suurinpiirtein.

kiittis tuun mä taas joku kerta! :D
toivottavasti tajuten että tunnin uinuiluilla ei hirveesti jaksa.
Wegez

#32 • • Wegez wegezandnicsilver.com
Uiiiih!!! *plur* Kiitos ja kumarrus! *kiitoskiitos* Oli ihan helmi bileet!!! *jiihaa* Cosmo b2b Luka *sydän* ..se oli just sitä mitä odotinkin eli aivan loisto settii!!! *aplodit* *pihkassa*

--
...we´re all made of stars...

Texx

#33 • • Texx ^_^

sts:
ps. sori suomisaundista ja notkeesta rotasta olin aikamoisen *känni*

Eiku just parast *vink*

Joo, oli kyl kivaa eilen, tosin. hmmh. lähettiin pois luullen et ois ollu viikonloppu, ja yödösät kulkenu. ja sittei kulkenukkaan, ja piti mennä taksilla. Onneks ihana taksikuski sammutti mittarin jossain vaiheessa, ja päästiin rauttikselta puotilaan 15eurolla, suoraan huoltiksen ovien eteen, ja eikun syömään. *sydän*

Ja siis mikä humala. *ding*

--
*piis*

anis

#34 • • anis
Ei olle ollut pitkään aikaan noin mukavaa bileissä! Ja Orkideaa kuultiin ja paljon*hymy* . Ja myös hyvii läppäbiisei*joo*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Shaz

#35 • • Shaz team Wittupäät
Oli kyl taas niin *sydän* *jiihaa*
Maihku

#36 • • Maihku neiti hankala
Oli taas vaihteeks toooosi kivaa*känni*
Hyvää musiikkia ja kivoja ihmisiä*plur*
Kanifarmari

#37 • • Kanifarmari
mulla oli mielettömän hauskaa*plur* ekaa kertaa supercooleissa ja tykkäsin kyl*sydän* kiitoksia*aplodit*
zorge ku olin vähän hupelossa*känni*
*blush*
UnityF

#38 • • Edited UnityF joo just se
wcdj:t *sydän*

maija mehiläinen! *pihkassa*
tao tao *super* *pihkassa*
Mandalavandalz - kaunista *sydän* tai sit soitit minervan -kaunista mut eni vei.. *sydän*

Aluksi piti olla selvinpäin... *blush*
niin no joo.. kerran sitä vain eletään,, niin paljon paskaa tapahtunu et viina alkoi maistuu yllättävän hyvälle ja paska fiilis unohtu edes hetkeksi. Kun Luka & cosmo laitto soimaan arminin- communications niin tsiisus taivas repes ja tää peikko päästi taas vähän surun kyyneleitä.. tuli niin paljon muistoja mieleen toi biisi on.. ei mitään.
Mut sitten lisää viinaa ja vähän lisää... huoh.

Illan parasta antia: ACTOS DEI tulee tekemään comebäkin.. *jiihaa* mut siitä lisää myöhemmin.. missä hän soittaa jne jne.. mut actos dei.. huoh. *plur* *hihu*

illan paskinta antia: mun seuraavan päivän kuolema krapula. *poks*

Kiitoksia rakkaat kun piristitte peikon iltaa.
erityis kiitos:
Ari *kiitoskiitos* *plur* & *hali*
skene juniori *vink* *hali*
jonne & jenni *super**sydän*
esa *plur* & *pus*
Tommi *super**hali* & *kiitoskiitos*
Elias *sydän* & *plur* & *hali*
ja kaikille muille *super**hali*

jos ens kerralla koittais muistaa koko illasta ees jotain.. nyt on filmi vähän pätkiny iltaani mut kiitos ja anteeksi *piis*

edit. tsiisus mikä hymiö-helvetti mun postaus... mut krapulassa kaikki on sallittua. *iloinen*

*jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa*
Kuini

#39 • • Kuini Vajakki
Känni oli kyllä mahtava ( tosin niin varmasti kaikille muillakin *iloinen*)
Oli tosi kivaa kaikken kivojen ihmisten kanssa!!!
*sydän* Maija mehiläinen *sydän*

--
*plurplurplurplurplurplurplurplur*

Peikkotyttö

#40 • • Peikkotyttö
Miten mä onnistuin onnistuinkin olemaan niin megapleksit*ding* oli taas turmiollinen happy hour*känni**nauru*

--
Groove is in the Heart